2021-01-26, 10:43
Medlem
Fourhundredstrokess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatabaka
Förlåt såg detta nu.. har du pratat med honom?

Yes. Men han är segpratad.
Citera
2021-01-26, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fourhundredstrokes
Yes. Men han är segpratad.
Ok, men din bedömning är att han vill påverka med goda avsikter?
Citera
2021-01-26, 12:25
Medlem
Citat:
Ok, men din bedömning är att han vill påverka med goda avsikter?

Att han menar själv att han gör det ja. Men jag tycker inte han har goda avsikter utan 100% egoistiska. Oavsett om han vet vad som hänt eller bara låtsas.
Citera
2021-01-26, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fourhundredstrokes
Att han menar själv att han gör det ja. Men jag tycker inte han har goda avsikter utan 100% egoistiska. Oavsett om han vet vad som hänt eller bara låtsas.
Vad vinner han på det? Tänker som egocentrisk människa gör man saker för att vinna på det.
Då borde hans kommentarer och att han synliggör sig vara för att det ger han något.
Vill han jävlas med någon annan?
Alltså att han tror vad som har hänt eller vet, men det gör att han känner någon makt över någon annan nu?
Senast redigerad av Hatabaka 2021-01-26 kl. 12:51. Anledning: Missade att skriva
Citera
2021-01-26, 12:58
Medlem
Citat:
Vad vinner han på det? Tänker som egocentrisk människa gör man saker för att vinna på det.
Då borde hans kommentarer och att han synliggör sig vara för att det ger han något.
Alltså att han tror vad som har hänt eller vet, men det gör att han känner någon makt över någon annan nu?

Han vinner väl uppmärksamhet? Folk blir nyfikna på honom och han känner sig viktig.
Citera
2021-01-26, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trollansiktet
Vilka droger/substanser är det som har varit uppe i snack ang detta försvinnande? Vet man om M tog något eller är det bara rykten?
Gissar att det är ringa.. Han skulle ju hem vid 2-3 tiden väl? Han verkar blivit skrämd av polisen.. Han ville nog inte bli påkommen bara. Va han gjorde på smalspåret är dock en gåta.. kan ju varit T han skulle gått till eventuellt.. . . En Teori är att han sett nån bil å hoppat ner från ringleden å velat gömma sig under/ sidan av bron. Trillat slagit i huvudet å kanat i vattnet..
Senast redigerad av Grusisnus 2021-01-26 kl. 13:57.
Citera
2021-01-26, 14:17
Medlem
Citat:
Troligen ett psykfall. Finns tyvärr en del av dem ute bland oss eftersom vården inte fungerar som den ska.
Citera
2021-01-26, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grusisnus
Gissar att det är ringa.. Han skulle ju hem vid 2-3 tiden väl? Han verkar blivit skrämd av polisen.. Han ville nog inte bli påkommen bara. Va han gjorde på smalspåret är dock en gåta.. kan ju varit T han skulle gått till eventuellt.. . . En Teori är att han sett nån bil å hoppat ner från ringleden å velat gömma sig under/ sidan av bron. Trillat slagit i huvudet å kanat i vattnet..

Kanske kom polisen den vägen efter att ha varit på Ågårdsvägen..
Citera
2021-01-26, 16:08
Medlem
Inga fynd idag ännu. De har kört med sonar och nu söker dykarna av längs kanterna från väg 25. Det är området från Replösabron till väg 25 de söker av.

Att det ska vara så svårt att hitta honom om han nu finns där.
Citera
2021-01-26, 17:28
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filifjonkenponken
Dessutom består de flesta kommentarerna av "Delat!". Och så känner människor att de typ har "gjort något".
Ja precis, sådana meningslösa kommentarer upptar ju bara plats och gör det svårare att hitta relevant info. Dela gör man väl utan att behöva kred för det. Likaså meddela att man tittar sig omkring lite när man ändå var ute och rastade hunden.. En hel del bekräftelsebehov där, misstänker jag.
Citera
2021-01-26, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Troligen ett psykfall. Finns tyvärr en del av dem ute bland oss eftersom vården inte fungerar som den ska.

Ja fast även om han är ett "psykfall" så är har han ju en agenda som man kan spekulera om.
Citera
2021-01-26, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adjin
Alla som hävdar att mamman inte ska klandras är nog samma sorters människor som skyller på föräldraskap när någon ”unge” begår brott! dubbelmoral.
Jag tycker båda föräldrarna har brustit i uppfostran av grabbarna. Och kom inte och säg att jag inte känner dem för såklart gör jag inte det men för mig räckte att se fight-filmen.

På Insta finns en kommentar från en Anthony som svarar NEJ på frågan om alla som var på festen kvällen M försvann förhörts

Instämmer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in