2021-12-26, 23:00
Medlem
CrackerPowers avatar
-
Ja.
De gör ett extremt bra jobb och passar YouTube perfekt.
Med både djupanalys och humor program för de fram sitt sätt att beskriva verkligheten.
Personligen skulle jag vilja ha fler 'på marken" reportage.
Citera
2021-12-26, 23:08
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrackerPower
- Ja.
De gör ett extremt bra jobb och passar YouTube perfekt.
Med både djupanalys och humor program för de fram sitt sätt att beskriva verkligheten.
Personligen skulle jag vilja ha fler 'på marken" reportage.

De är antagligen de dyraste att göra för det tar tid att resa omkring. De skulle behöva kommersialisera Riks genom att få företag att våga göra reklam i en SD-kanal på en egen plattform (Som Swebb-TV har). Men inte så många företag vågar förknippas med SD.
Citera
2021-12-26, 23:23
Medlem
CrackerPowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
De är antagligen de dyraste att göra för det tar tid att resa omkring. De skulle behöva kommersialisera Riks genom att få företag att våga göra reklam i en SD-kanal på en egen plattform (Som Swebb-TV har). Men inte så många företag vågar förknippas med SD.

-
Ja.
Många skulle kunna bidra både ideellt och med en peng. De borde finansiera och aktivera sina ungdomar att bidra med content på nätet och skapa ny kultur.
Företag kommer att steppa upp och visa vägen och göra reklam på deras kanal.
Citera
2021-12-27, 00:05
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrackerPower
- Ja. Många skulle kunna bidra både ideellt och med en peng. De borde finansiera och aktivera sina ungdomar att bidra med content på nätet och skapa ny kultur.
Företag kommer att steppa upp och visa vägen och göra reklam på deras kanal.

Ja Riks tar inte donationer, jag vet inte riktigt varför. Angående content från "utomstående" så kunde kanske låta folk göra inslag och om Riks sänder det så betalar de för det, men inte annars. Då kan de hitta nya talanger.
Citera
2021-12-27, 10:39
Medlem
BigFatCones avatar
Att låta folk göra egna reportage som man skickar in, det kan nog bli nog. Två minuter från tittarnas verklighet liksom.
Citera
2021-12-29, 22:02
Medlem
Vad hände med kvinnan i mitten? Kommer inte ihåg hennes namn men det var länge sen jag såg henne på Riks.
https://www.youtube.com/watch?v=e3HEH8a7MVg
Citera
2021-12-29, 22:33
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinc
Vad hände med kvinnan i mitten? Kommer inte ihåg hennes namn men det var länge sen jag såg henne på Riks. https://www.youtube.com/watch?v=e3HEH8a7MVg

De säger i tråden att hon satsar på sin sport. Se några inlägg bak.
Citera
2021-12-30, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinc
Vad hände med kvinnan i mitten? Kommer inte ihåg hennes namn men det var länge sen jag såg henne på Riks.
https://www.youtube.com/watch?v=e3HEH8a7MVg
Det finns 3 andra som jag tycker är BRA!
Särskilt Emmie.
Citera
2021-12-30, 21:45
Medlem
Rebali179s avatar
Är det bara jag ibland eller ser kvinnorna väldigt självbelåtna när de gör å läser nyheterna.
Det känns som att det bara är en enda stor Ego-boost för dem
Citera
2021-12-31, 22:23
Medlem
Rebali179s avatar
Vad tror ni ifall Bianca Muratagic skulle börja jobba på Riks.
inte för att jag tror att det kommer att ske.

Men man vet ju aldrig som sagt
Citera
2022-01-01, 01:34
Medlem
RobieBwois avatar
Vet inte om det varit uppe men Denice var med i en JLC-video 2020
Citera
2022-01-01, 01:40
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhyYouGeh
För ungefär en vecka sedan började Sverigedemokraternas youtubekanal ladda upp korta nyhetsklipp med tre härliga kvinnor som frontfigurer, bland annat Rebecka Fallenkvist, ekonomiskpolitisk talesperson för Ungsvenskarna, Sverigedemokraternas ungdomsförbund. Man tog/tar upp aktuella händelser och bjuder ibland in politiker inom SD som Henrik Vinge, Tobias Andersson, Oscar Sjöstedt, Katja Nyberg osv.

Idag såg jag att dessa kvinnor hade en egen youtubekanal som heter Riks.

Jag välkomnar alla politiskt inkorrekta nyhetskanaler som tar upp sanningen om vad som sker ute i våra städer och jag hoppas att de får många prenumeranter.

Någon här som följer denna kanal?

https://www.youtube.com/channel/UC92...RXf7awoRX3GG8g

Riks, alltså är det verkligen SD som ligger bakom den kanalen? 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in