Skulle gissa att hon jobbar med Oikos som nämndes förut, men nu bakom kulisserna.
https://twitter.com/EvaVlaar/status/1458082020089815040
Hon levererade troligtvis precis dat hon skulle göra på Riks, men jag tror aldrig det var tänkt som ett längre uppdrag. Några videor som handlade om hennes starka intressen. Men hon är inget material för Riks. Hon skulle nog dö av tråkighet att behöva producera de skit som Riks brukar producera.
Jag får anta att rykten att hon drack på arbetstid borde avfärdas. Fast kanske kan hon tagit över denna vana efter hennes franska ex pojkvän. Det hade varit typisk att konstatera att klassisk svensk socialdemokratisk systembolag småsinthet dominerar Risk styre. Ge denna kvinnan nåt vettigt att göra, så slipper hon behöva bli uttråkat och dricka för mycket på lunchtid. Vem fan bryr sig...
Att hon skulle vara bitchy är naturligtvis något som kan vara väldigt svår för SD folk att hantera. Har svår för det, men.. Kvinnor som är starka i sin vilja har alltid varit ett problem i de där kretsarna. Kan vara så att hon har varit tydligare än folk gillar.
Själva Eva verkar fortfarande inne på samma spår om man ser på hennes Twitter.
Hon vädrar stor missnöje med liberal politik. Hon rasar mot allt...
- invandring
- feminismen
- vaccination och Covid hantering.
- woke rörelse.
Men hennes nivå har nåd en ganska låg djup. Patetiskt nästan. Hon borde sluta med Twitter och göra något mer meningsfult.
Jag tycker att hon slösar bort sin tid. Borde aldrig ha avbrutit sitt forskningsstudie i Leiden.