Flashback bygger pepparkakshus!
2022-01-01, 11:13
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi
Vet inte om det varit uppe men Denice var med i en JLC-video 2020

Vart finns den videon ??
Citera
2022-01-03, 18:13
Medlem
Kommer Denice och Rebecka att göra karriär i SD som rikspolitiker tror ni? Mediesatsningen kan knappast vara till nackdel.
Citera
2022-01-03, 19:09
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semiland
Kommer Denice och Rebecka att göra karriär i SD som rikspolitiker tror ni? Mediesatsningen kan knappast vara till nackdel.

Rebecka verkar vara verksam i Ungsvenskarna så det tror jag nog. Denice vet jag inte.
Citera
2022-01-03, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Rebecka verkar vara verksam i Ungsvenskarna så det tror jag nog. Denice vet jag inte.

Denice är också ungsvensk.
Citera
2022-01-03, 20:53
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:

Jaha, jag har inte sett henne IRL. Ja vem vet då kanske hon också blir politiker.
Citera
2022-01-04, 14:00
Citat:

Denice verkar vara någon talesperson för Stockholm och verkar sitta i Ungsvenskarnas styrelse framgår det på deras Instagram.
Citera
2022-01-05, 22:16
Medlem
cerns avatar
Tjejerna är ju ganska så sköna och tror det är 90% av alla följare är med för att följa dom.
Saknar Isabella dock. Var tog hon vägen?

Tyvärr så bottnar hela kanalen i vita gamla bittra gubbar som ska sitta och pladdra om allt missnöje i samhället.
Roligare om de kunde gå ut mera på stan.. Föra rejäla debatter.
Det är ju bara Jarnvall, Dick Erixon och den där andra snubben de intervjuar.. samma tugg om och om igen..
Citera
2022-01-05, 22:23
Medlem
Riks och Samtiden har pratat om det mesta men inte det som berör oss dagligen, det undvek dom.
Pandemilagen och vaccinpassen.
Riks och Samtiden är tyvärr inget vidare, blir tröttsamma att följa.
De känns för enkelriktade, blir tröttsamma att höra och läsa.
Citera
2022-01-05, 22:29
Medlem
BigFatCones avatar
Jag måste erkänna att jag har lite svårt för programmet Sörman och Tina, eller om det är Tina och Sörman. Jag vet inte vad det är men jag får så sjukt dåliga vibbar av dom två tillsammans. Tina på egen hand förvisso, så det är nog hon som är det dåliga inflytandet.
Citera
2022-01-05, 23:23
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jan2021
Riks och Samtiden har pratat om det mesta men inte det som berör oss dagligen, det undvek dom. Pandemilagen och vaccinpassen. Riks och Samtiden är tyvärr inget vidare, blir tröttsamma att följa. De känns för enkelriktade, blir tröttsamma att höra och läsa.

Man blir avstängd från YT då. Det var det som sänkte Swebb-TV.
Citera
2022-01-06, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Man blir avstängd från YT då. Det var det som sänkte Swebb-TV.
Exakt. Man får inte ifrågasätta eller granska pandemin, vaccinen och annat som har med det att göra. Inte heller klimatfrågan får diskuteras. Där tillåts bara en åsikt.

Ganska skrämmande egentligen att censuren är så tydlig. Men jag tror att Riks gör helt rätt. De har valt att spela enligt Youtubes regler. Det är fortfarande tillåtet att vara kritisk till invandring, gängkriminalitet och feminism. Youtube har en oslagbar räckvidd så Riks gör helt rätt i att fokusera på de områden där det fortfarande är tillåtet att driva opinion.
Citera
2022-01-06, 20:51
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P71
Exakt. Man får inte ifrågasätta eller granska pandemin, vaccinen och annat som har med det att göra. Inte heller klimatfrågan får diskuteras. Där tillåts bara en åsikt.

Ganska skrämmande egentligen att censuren är så tydlig. Men jag tror att Riks gör helt rätt. De har valt att spela enligt Youtubes regler. Det är fortfarande tillåtet att vara kritisk till invandring, gängkriminalitet och feminism. Youtube har en oslagbar räckvidd så Riks gör helt rätt i att fokusera på de områden där det fortfarande är tillåtet att driva opinion.

Ja de är tvungna att anpassa sig och om de når nya människor som är på YT så kan de själva sedan utforska alternativmedia, Swebb-TV etc. Det gäller att få folk att ta det där första lilla myrsteget utanför åsiktskorridoren. Jag tror faktiskt Riks/Samtiden/SD har kommunikation med YT till skillnad från andra. Riks vet var gränsen går och med ett riksdagsparti i ryggen är det lite känsligare för YT att stänga av dem än Swebb-TV, som de vänsterliberala bara behövde massanmäla. Jag är säker på att JÄH och andra försökt massanmäla Riks men de stängs inte ner automatiskt av en logaritm utan granskas manuellt. På YT är inte alla användare jämlika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in