2020-12-12, 00:04
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Biden vägrade svara på denna fråga innan valet. De fyller pā SCOTUS tills Demokraterna får en majoritet så de kan driva igenom nya lagar.
Låter helt logiskt. De får börja med 15, som jag såg att Roosevelt siktade på, så har de en stadig majoritet (9–6). Men, ärligt talat. Det blir ju knappast aktuellt nu. Möjligen senare om Biden lyckas bli insvuren.
2020-12-12, 00:06
Medlem
Detta är en teori och inte något jag tror kommer ske men ser att det finns en chans att detta kan inträffa.

Nu när Trump vinner så kommer demokraterna använda sig av raskrig emot Trump. Och svensk media kommer då visa bilder när svarta blir nerskjutna av militären. Vilket leder till att svenska vänstern kommer bli cp och vips så står Sverige i brand .

Tänk va som hände i våras när en svart dog vid ett dåligt polis ingripande.

Och stämmer källorna om att vi har 100 000 islamister i landet har dom guld läge att slå till nu. Och då kommer Frankrike , Belgien dras in inbördeskrig och helt plötsligt så är det krig i Europa .

Media har en ENORM roll att spela här. För big teach kommer att göra allt för att sprida budskapet att svarta är utsatta då dom nu slåss för sin överlevnad.
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45huddinge45
Vad har Texas otalt med andra delstater? Varje delstat sköter väl sina egna val med egna lagar.
Varje delstat har godkänt sitt valresultat. Är Texas en översittare?

Befolkningen i Texas vill inte styras av en kinesisk marionett som fuskat till sig valet.
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
20 stater plus de fyra svaranden.
Och jag såg att det finns uppgifter om att sex stater vill haka på Texas stämning som part i målet.

(FB) Valfusk under USA-valet 2020? Rapporterade incidenter.
2020-12-12, 00:07
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45huddinge45
Det de har gemensamt är att de är amerikaner!

Stämmer även på de 9 som redan sitter där.
2020-12-12, 00:08
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Rasmussen tenderar dock att inte alltid pricka rätt, de hade extremt fel 2018 och Trump har ju inte direkt vunnit i år, ska du inte använda dig av dina egna undersökningar som du själv hittar på likt hur du gjorde innan valdagen?

Och jag rekommenderar dig att faktiskt titta på vad konstitutionen säger.

Det är vad folk frågar sig rörande att demokraterna inte vann senaten samt stärkte representanthuset, hade de fuskat så hade de säkrat de platserna.

De 10% som tror att fusk har skett tror att det har skett till Trumps favör, nu håller jag inte med någon av sidorna som pekar på den andre om valfusk, det enda jag ställer mig frågande kring är postmätargeneralen som gick direkt emot en domstolsorder rörande att han skulle montera ihop brevsorteringsmaskinerna samt redogöra att alla poströster är omhändertagna.

Detta skulle ske inför valet så att det inte skulle försvinna några poströster osv, det visade sig att han inte bara vägrade följa ordern men det saknades även en halvmiljon poströster på valdagen, dessa vet jag inte om de har återfunnits eller inte men Louis DeJoy är en väldigt intressant individ som eventuellt (läs troligen) agerat i jäv och aktivt gått emot en domstolsorder för att försöka gynna Trump.

https://www.syracuse.com/us-news/2020/11/judge-furious-with-louis-dejoy-after-usps-refuses-search-for-undelivered-mail-in-ballots.html

Nu med bakgrund av det som visar sig nu efter detta val visar det ju sig att Rasmussen haft rätt 2018 och även detta val..

Själv prognosticerade ju jag att Arizona skulle tas av Trump tillsammans med Nevada. Båda är Trumps men du glömmer ju fusket, vid varje nytt inlägg, med fusk kan vadsomhelst hända. Förstår att du inte vill kännas vid detta, men du skulle kunna få stilpoäng genom att identifiera att många andra finner detta fusk för stort och utbrett för att sopa under mattan, därigenom skulle du vinna trovärdighet från nån som har motsatt åsikt din.
2020-12-12, 00:09
Medlem
Ventens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymgolfare
Hur många röster fick Biden?

De hävdar att han fick 80 miljoner, dvs 11 mer än Obamas rekord, men detta kommer snart bevisas vara fake news, som alla ärliga någorlunda insatta förstår.
2020-12-12, 00:11
Medlem
IQ-145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Lösa rykten.
Demokraterna kommer trycka in vad de anser vara lämpligt. Mångfald är ordet.

Indianer, eskimåer, latinos, kineser, dreamers, uteliggare allt ska in, ingen får lämnas ute.

Exakt, och det är en av anledningarna till hela polariseringen som vi ser, och det inte bara i USA. Man (big-tech, MSM, Politiker) trycker ner detta i halsen på vanliga medborgare i princip dagligen. Vanligt folk är innerligt trötta på det. Alla vettiga människor vill att folk väljs in i politiken, styrelser och vanliga jobb p.g.a. sina meriter, inte hudfärg, kön eller ”sexuell orientation.”
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
Vakna???? eller?
Georgia ex. har räknat om 3 ggr , ytterst marginella förändringar
Verkar inte som om konspirations tomtarna är nöjd om man så räknar om 218 ggr
Och Trumps hatare är inte nöjda förrän miljoner väljares röster kastas bort , vad menar du ska tillfredsställa dessa hatare???
De accepterar inget .

Det är det som "räkna endast legala röster" betyder. Det är kod för, sätt mig till att räkna, så ska ni se att Trump vinner.

Allt handlar bara om att kasta ut tillräckligt med röster på D.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Venten
De hävdar att han fick 80 miljoner, dvs 11 mer än Obamas rekord, men detta kommer snart bevisas vara fake news, som alla ärliga någorlunda insatta förstår.
Men ifall han inte fick 80 miljoner röster, hur många fick han?
2020-12-12, 00:15
Medlem
Haddock93s avatar
https://twitter.com/RealCandaceO/status/1337527990805274627?s=20

Citat:
This needs to go VIRAL.
Michigan has completed a forensic audit of the Dominion voting machines to see if they were rigged— the Attorney General of the state is now BLOCKING the disclosure of the audit results?

WHY??!!

What is Michigan hiding?!

Det här ser ju inte alls misstänksamt ut. Wtf.
2020-12-12, 00:15
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank-costello
Nu uppmaning från Trump till Georgia att tillåta verifikation av signaturer. Han skrev för 20 minuter sedan på Twitter att han undrar vad de har att förlora, och att de måste agera snabbt.

Georgia, where is signature verification approval? What do you have to lose? Must move quickly!
@BrianKempGA @GeoffDuncanGA
@GaSecofState

https://mobile.twitter.com/realDonaldTrump/status/1337526606445809665

Kemps och Raffenspergers hållning har varit att de säger att de inte kan engagera sig i deras stats-val, för det är en federal fråga..

Som statstjänstemän agerar de i en "federal" kapacitet och har därför SKYLDIGHETEN att fullgöra dessa ansvarsområden.

Hur väljs dessa människor? Är dom korrupta redan innan eller blir man det när man landat i skrivbordsstolen ?

Helt annat case men såg att Centern nu skall yrka nån ny speciallag för ensamkommande som fått tillfälle att studera mot betalning i Sverige för att sen åka hem. Får direkt samma vibbar kring Lööf& Co som av dessa lurendrejare i USA. "Move the goalpost" step by step. Styrs dom av samma gäng ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in