2020-10-29, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Lt dig inte luras. Muslimer klistrar alltid in en vers s de kan f rtt. Sen finns det alltid flera verser som sger ngot helt annat. Det finns allts verser som hetsar galet mycket mot just judar och kristna. Det r de som reflekterar verkligheten bttre.

Det r ju drfr som det knappt finns ngon kristen kvar i mellanstern. Utrotade allihop.
Klart som fan att jag inte gr p det dr bullshiten. Vill bara frst hur dom tnker,om dom ens gr det.
Citera
2020-10-29, 14:00
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
Rkna ihop alla ddsfall som resultat av alla de islamistiska massakrer och attacker runt om i Europa senaste 10 ren. Lgg till alla traumatiserade anhriga och "communities". Det blir ingen liten pverkan p samhllet. Alla ni som sttt dr med "refugees welcome" skyltar och skit, som demonstrerat fr att afghaner och annat illegalt pack ska f stanna, ni har allt detta blod p era hnder.

Vra frfder visste att man inte ger Islam en tum. Alla "rasister" vet att man inte ger Islam en tum. Ni p vnsterkanten r s ljligt naiva. Ni lter knslorna styra helt och hllet. Ni kan inte ens n idag erknna att Islam r en barbarisk ideologi som inte hr hemma i civiliserade lnder. Ni frsker alltid urskta det och vrida p saker. Till och med burka och huvudduk och skit frsker ni urskta, trots att ni ltsas vara feminister. Hur fan gr det ihop LOL.

Skulle behvas lite Normander och Vikingar de visste hur man hll muhammedaner ifrn Europa !
Citera
2020-10-29, 14:00
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Fast det kommer aldrig ske, s vad tjnar det till att fresl det.

Har folk ens varit i en normalstor stad p sistone? Blattar r i princip redan i majoritet och det kommer aldrig att ske att varken Sverige eller Frankrike blir som frr igen. Frankrike var ett vitt, kristet land fr fan flera hundra r sedan.

S det enda man kan gra r att kika p mer realistiska frslag. Allt annat r kllarrunkande nsketnkande som aldrig blir till verklighet.

Det mest lmpliga r vl att man frsker samsas helt enkelt. Vi vet med facit i hand att mnga liv hade besparats om inte det fanns provokatrer i Frankrike som gick igng p att ka spnningarna och se blod. De r inte dumma, de vet att detta kommer ske.

Jag tycker ocks Charlie Hebdos teckningar r roliga ibland, men jag inser att det i lngden r en totalt meningsls tidning som vi faktiskt klarar oss utan. Och om det leder till att kristna och muslimer kan leva i symbios utan att radikala islamister hugger halsen av folk, grna fr mig.

Vem fan bryr sig ens om den tidningen allvarligt talat? Det r ju bara ett svepskl fr att kunna hna specifikt muslimer fr att man inte gillar dem. Om Frankrike verkligen bryr sig om yttrandefrihet kan de ju brja med att inte fngsla folk fr att de har en annan sikt om andra vrldskriget.

Kan man inte leva utan att behva hna andra medvetet och provocera s har man strre problem. Det spelar ingen roll att man sklart ska kunna gra det, nr vi vet med facit att det R inte vrt riskerna fr det finns en liten grupp islamister som r kapabla till att gra detta och det r inte politikerna som drabbas av det, det r helt oskyldiga mnniskor.

Det har aldrig handlat om vad man SKA kunna gra. Det r mycket i vrlden man SKA kunna gra. Tjejer SKA kunna g ut naken p natten utan att bli vldtagna, men verkligheten r inte s vacker. S det r totalt ointressant vad man kan fylla fr mnen och saker inom ramen av yttrandefrihet om man redan vet att det blir reaktioner som definitivt inte r vrd riskerna.

Det r ingen muslim som brnt biblar i Malm, nd ska en dansk frmling dit och brnna koranen. Det r klart att de som bor dr ser det som en attack p dem, och det r det ju. Paludan r en riktigt vidrig liten orm som vill att Sverige ska brinna s att hans ideologi kan f fste. Och s ser det faktiskt ut i stora delar av Europa, det r medvetna provokationer fr att man vill att snt hr ska hnda.

S mycket ljug. Du brjar skriva under p deras vrldssyn vilket r riktigt osmakligt.

De absolut vidrigaste i ekvationen r nog dom som konverterar eller frsker skade-minimera, ni r inte bara frrdare mot ert eget folk utan ses som frrdare ven av andra sidan. Fr att tro att ni skonas senare r nog nsketnkande.
Citera
2020-10-29, 14:01
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Utbildning och sekularisering.

Finns det ngra som helst bevis p att det fungerar. Mnga extremister/terrorister r just utbildade/hjrntvttade. Precis som mnga vsterlndska kvinnor r som hatar vita mn som gett dem allt.
Citera
Medlem
Jag r emot all sorts vld och tycker att det r bra att vi lever i ett land utan ddsstraff.

Dremot ska vi inte glmma att det som fransmnnen gjorde i Nordafrika, Senegal, Mauritania, Niger, Franska Upper Volta (idag Burkina Faso), Vietnam etc r fruktansvrt nr det kommer till tortyr och vergrepp.

Fransmnnen tillmpade fruktansvrda former av tortyr i Algeriet. Senare p 70-talet var det status fr de sydamerikanska militrdiktatorerna och en tvling mellan dem om vem som hade flest franska instruktrer i tortyr. De var dyra men mycket kunniga, vade och visade sina kunskaper p uteliggare.

Jag vet inte men man kan kanske sga att fransmnnen inte tl en pytteliten dos av sin egen medicin.
Citera
Medlem
RingInteSnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vafalls09
Det var 9 r sedan, nutiden ropar. Fr inte glmma skotten som hrdes i Bataclan, eller lastbilen som hrdes krde ver kroppar i Nice.

Eller nr lastbilen som krde ver 11-ringar p drottningtorget.

Eller flygplanen som hrdes flyga in i World trade center.

Islam r djvulens religion och den ska frintas!

Vi har tv terroratacker utfrda av vita p mnga r. Dom ddade fler ensam n alla jvla skitmussar tillsammans.

Skulle det faktiskt bli inbrdeskrig behver vi inte oroa oss fr att det skulle bli ngon riktigt strid emot dessa inkompetenta apor.
Citera
2020-10-29, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Skulle behvas lite Normander och Vikingar de visste hur man hll muhammedaner ifrn Europa !

Fast nu r det tyvrr normandernas och vikingarnas ttlingar som str och hller upp portarna t muslimanerna. De i princip drar ner byxorna ocks och lter sig stjrtknullas av packet.

Nej, det r slaverna som r det Europeiska hoppet.
Citera
Medlem
RingInteSnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
I fngelse? slng ner han i en saltgruva eller kol och lt han jobba under de vrsta tnkbara frhllandena som finns, fngelse r fr lindrigt fr ett sdant avskrde.

Inmurad skulle funka fint.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HLM28100
Ursprungligen postat av Torsus
Nu hjs tydligen "terrhotnivn" till det hgsta. Vad betyder det rent konkret egentligen?

Skjut frst, frga sen! I Frankrike.

Den finns ca 1,5 miljarder muslimer i vrlden, r alla potentiella killers nr Muhammed kallar?

Nej, jag tror majoriteten inte vill ha vld och mest leva i lugn och ro. Men om vi skulle f ett regelrtt "religionskrig" (dr vstsidans religion snarare r ngon slags kombination av religionsfrihet, sekularism och personig liberalism samt yttrandefrihet) s gissar jag p att i vart fall hlften av muslimerna i Europa inte skulle st p vstsidan. De som skulle gra det r de som verkligen r riktiga flyktingar frn t.ex. Iran m.m.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Hahaha! Du r verkligen inte bttre n en vidrig islamist. Du tycks glmma att vi bor i lnder utan ddsstraff och dr vi behandlar alla efter en hgre moralisk standard n de sandbyar du verkar vilja tillbaka till. Att inte behandla ngon medicinskt fr att de r misstnkt kriminella skulle fr vrigt inte ens flyga I de lnderna. Vilket fradgande liten rttshaverist du r, du r inte ett dugg bttre n en terrorist.
Jag skulle absolut vara vrre n en terrorist mot en terrorist.
Bst hade ju varit att avrtta terroristerna p plats.

Vill jag tillbaka till sandbyarna? Jag vill inte ha sandbyana hr som du vill s att du kan leka godhetsrunkare.
Citera
Medlem
Rodimusprimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaretheGOLFERbale
Jag har frsttt att EU tillmpat "mer morot n piska"-taktiken som en sista chans men nu har ju Erdogan gjort ett grovt vertramp p rda linjen. Osannolikt att EU inte gr ngonting. Cypern vek sig om Vitryssland och kommer inte vika sig en andra gng. Frankrike och Grekland kan r vl inte sugna p att ta emot Erdogans stock i baken ngot mer. Det r vl bara Sverige och Tyskland som bromsar.
Den som lever fr se men jag har inga frhoppningar. Visst att Grekland och Cypern klagar fr de bor grannar med Erdogan. Men de som faktiskt bestmmer i EU (ls Tyskland) bryr sig inte ett dugg och har dessutom en enorm inhemsk grupp av rststarka turkar att tnka p.
Citera
2020-10-29, 14:03
Medlem
tequilasunrise123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leck.mich.am.arsch
Jag r emot all sorts vld och tycker att det r bra att vi lever i ett land utan ddsstraff.

Dremot ska vi inte glmma att det som fransmnnen gjorde i Nordafrika, Senegal, Mauritania, Niger, Franska Upper Volta (idag Burkina Faso), Vietnam etc r fruktansvrt nr det kommer till tortyr och vergrepp.

Fransmnnen tillmpade fruktansvrda former av tortyr i Algeriet. Senare p 70-talet var det status fr de sydamerikanska militrdiktatorerna och en tvling mellan dem om vem som hade flest franska instruktrer i tortyr. De var dyra men mycket kunniga, vade och visade sina kunskaper p uteliggare.

Jag vet inte men man kan kanske sga att fransmnnen inte tl en pytteliten dos av sin egen medicin.

Det hr var 50 r sedan. I nuet s r Islam vr tids strsta hot och det br frgras med alla medel som finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in