Citat:
Ursprungligen postat av
Starback
Hurrudu. Inte kan du vl kalla Vilks och Charlie Hedbos medarbetare fr hederliga arbetare. Vad tror du dom bryr sej om oskyldiga. I deras kalkyl ingr ju att dom kommer att attackeras. Vackert ord det dr oskyldiga.
Till och med snuten ser detta hard-core-gng som brkmakare. S borde du ocks erknna att dom r, brkmakare och provokatrer. Dom fr precis de reaktioner dom vill framkalla.
Varfr tror du att polisen inkapaciterar Vilks. Jo fr att han r en brkmakare. Det sista han sa innan polisen frde bort honom var:
"I 27 r har jag varit trogen min roll som uppmrksamhetsskande konceptkonstnr. Om jag s bara har ftt en enda mnniska att inse vilken idiot jag r s har jag lyckats".
r du den mnniskan?
Som sagt, ditt svammel till trots, har vita en sjlvklar rtt att frsvara sig och att reagera.
Muslimer och negrer ber om jvligt mycket i vrt samhlle med sina vldsgrningar och terror mot allt liv och hem.
Du r bara en cklig blatte som vill utva vld emot vita utan att de ska f tycka ngonting om det eller f sl tillbaka.
Om vi ber om det p grund av ngra provocerande teckningar, vad ber inte muslimerna om d? Retorisk frga, eftersom du r en orlig blatte ofrmgen att frst ngonting som existerar utanfr islam.
Muslimer ska avhumaniseras s lnge de fljer islamisk lra dr det gr ut p att avhumanisera andra. De kan runka islam i sina hemlnder, som de fr resten tog med vld och islams doktrin bakom sig en gng i tiden. S hll kften, ckliga blatte, vi lever som vi vill i vra lnder och ska inte anpassa oss till bajsbruna frmlingar, och vi fr givetvis tnka och knna saker ven om det missgynnar smutsiga muslimer eller deras inbillade rtt att ockupera europeisk mark. Hela vrt medvetande fr leva oavsett vad pissmedia och kpta politiker sger eller frsker uppfostra oss i.