Citat:
Ursprungligen postat av mrkeso
Jag blir klar med min utbildning nu till sommaren och har börjat söka jobb (IB) i Sverige. Om två veckor ska jag gå på intervju, har någon här koll på ingångslöner så jag kan lägga upp förhandlingen på ett bra sätt? Jag har helt okej betyg..
Har du jobbat tidigare, vad har du pluggat, vad för IB tjänster menar du?
Vill minnas att vi hade en ganska detaljerad diskussion kring ingångslöner helt nyligen. Läs tråden..