det blir ju bara extra patetisk om man dessutom måste sitta vid barnbordet pga av sin.... korthet...
Kan du beskriva vad det är du upplever som ”skryt”?
Är det att jag äger en firma? Att jag jobbar på en oljeplattform med bra lön? Är det att jag investerar i divers med bra avkastning?
Vad är det som du menar är ”skryt”? I min umgängeskrets är det helt normalt att driva firma, tjäna bra, ha fina investeringar, så undrar hur du kan uppfatta detta som skryt?
Är de5 svårt att starta/driva firma? Är det svårt att ha ett välbetalt jobb? Är det svårt att investera pengar och få bra avkastning?
Vilket är det egentligen som du tycker är så omöjligt att uppnå så du tycker det är ”skryt”? Hela min vänskapskrets driver firmor, tjänar bra och har gjort lyckade investeringar, är helt normalt i min krets.
Du kanske helt enkelt umgåtts i helt fel kretsar i ditt liv och inte blivit uppmuntrad till att tjäna bra och leva gott, du fick kanske höra som barn att -pengar växer minsann inte på träd, -alla som har pengar har gjort nåt omoraliskt osv..
Pengar är en del av ekvationen för att leva lyckligt och bra, med pengar kan man slippa många problem, med pengar kan man bo där man vill, man kan ha hobbies som roar etc vilket gör att man lever bättre och har ett gladare liv. Att sitta och va missunsam på andra har aldrig gjort någon lycklig.
Det går alldeles utmärkt att berätta att pyramidspel är fel här och för dig.
Det där är lite som ett mantra för dig, att alla kritiker till ditt beteende skulle vara avundsjuka. Dels tror jag inte det minsta på att du får in några pengar, dels är jag inte det minsta avis på om någon skulle få det med kriminell verksamhet.
Då hade jag väl själv gått med, eller?
Du sysslar med kriminell verksamhet och du ser gärna att andra går med. Det räcker mer än väl för att placera dig i lådan med slöa knivar.
Var har jag sagt att det finns de som åkt dit för din kriminella verksamhet?
Du får avvakta en tid som med Onecoin. Lagföringar kommer garanterat att ske.
Så jag sysslar med kriminell verksamhet 🤔
De andra har ju inte lyckats lägga en länk på någon i Sverige som satt in pengar på CFX, tagit ut pengar, betalat sin skatt på sin eventuella vinst och sedan blivit dömd för detta, men eftersom du är väldigt bestämd på att detta skett så lägger du upp en länk NU eller bli betraktad som en lögnare.
Det går alldeles utmärkt att berätta att pyramidspel är fel här och för dig.
Det där är lite som ett mantra för dig, att alla kritiker till ditt beteende skulle vara avundsjuka. Dels tror jag inte det minsta på att du får in några pengar, dels är jag inte det minsta avis på om någon skulle få det med kriminell verksamhet.
Då hade jag väl själv gått med, eller?
Du sysslar med kriminell verksamhet och du ser gärna att andra går med. Det räcker mer än väl för att placera dig i lådan med slöa knivar.
Var har jag sagt att det finns de som åkt dit för din kriminella verksamhet?
Du får avvakta en tid som med Onecoin. Lagföringar kommer garanterat att ske.
Ja, och det citatet är 100% korrekt. du är välkommen att ta ner varningarna för att cfx dealar med finansiella instrument utan tillstånd, då kommer det citatet inte längre vara sant.
lägg en länk på någon i Sverige som satt in pengar på CFX, tagit ut pengar, betalat sin skatt på sin eventuella vinst och sedan blivit dömd för detta
Kan du beskriva vad det är du upplever som ”skryt”?
Är det att jag äger en firma? Att jag jobbar på en oljeplattform med bra lön? Är det att jag investerar i divers med bra avkastning?
Vad är det som du menar är ”skryt”? I min umgängeskrets är det helt normalt att driva firma, tjäna bra, ha fina investeringar, så undrar hur du kan uppfatta detta som skryt?
Är de5 svårt att starta/driva firma? Är det svårt att ha ett välbetalt jobb? Är det svårt att investera pengar och få bra avkastning?
Skryt, så som, offtopic och/eller irrelvant för cashfx.
det du skriver stämmer ju inte heller iochmed att cashfx är ett bedrägeri som bryter mot lagen.
Och tycker vi olika så faller inte avgörandet på om du är en mycket eller mindre sämre människa än min 4åring, utan det avgöras i den objektiva verkligheten, så bemöt den istället, i något inlägg,
Är det möjligen så att du är kär i Huscar, eller är det dina sissta korvören som åkt in i bedrägeriet?
Jag ser en varning hos finansinspektion?
Det stämmer att det finns en varning hos finansinspektionen, dock en extern sådan ifrån Financial Conduct Authority, England. De skriver att de misstänker att Cash Forex Group bedriver verksamhet i England utan licens. (Källa) De som innehar licenserna är Ever FX eftersom det är dom som utför tradingen. Det finns inget ärende hos varken ARN (Allmänna Reklamations Nämnden) eller någon rättsprocess mot Cash FX Group. Alla som kommer in nya på marknanden utsätts för såväl hård granskning (vilket är helt rätt) men även tyvärr för en hel del smutskastning från redan etablerade aktörer. Cash FX Group har inget att dölja och deras agerande under det året dom har funnits är klanderfritt. Vi känner oss helt säkra på dem, vi hade inte satsat våra egna pengar på detta annars.
Citat:
Vilket är det egentligen som du tycker är så omöjligt att uppnå så du tycker det är ”skryt”? Hela min vänskapskrets driver firmor, tjänar bra och har gjort lyckade investeringar, är helt normalt i min krets.
Tråden handlar ju inte om dig eller mig (även om det låter som bedrägeriet är avgörande för dig)
Citat:
Du kanske helt enkelt umgåtts i helt fel kretsar i ditt liv och inte blivit uppmuntrad till att tjäna bra och leva gott, du fick kanske höra som barn att -pengar växer minsann inte på träd, -alla som har pengar har gjort nåt omoraliskt osv..
Jag har inte gjort något omoraliskt, kompetens är efterfrågat, de allra flesta är inte korkade nog, eller moraliskt korrupta nog att syssla med eller rekomendera brotsslighet för pengar skull, det är nog något du får dela med andra individer än mig.
Citat:
Pengar är en del av ekvationen för att leva lyckligt och bra, med pengar kan man slippa många problem, med pengar kan man bo där man vill, man kan ha hobbies som roar etc vilket gör att man lever bättre och har ett gladare liv. Att sitta och va missunsam på andra har aldrig gjort någon lycklig.
att syssla med bedrägerier kanske gör dig lycklig, men det säger ju mer om dig än om cashfx.
Senast redigerad av slö 2021-08-30 kl. 09:55.
UPDATING TIME
It has been 2 weeks since I last found time in day to provide trustpilot updating to all our valuable members.
Lets explain some things happening right now and before.
Much work planning for head office opening ceremony ribbon cutting event, which will be truly lavish and outstanding ceremony, likely best event of its type in network marketing history for sure.
Many members asking for bigger pack levels, so much work been done by corporate back office products team planning new academy packages, we soon be doing $250k Legend pack and $500k Legacy pack.
KYC has been paused for this time moment, not because we cannot compliance with it ourselves like many haterz and ass clowns say, it because if we do it now we cannot open up to USA and Canada. So we going ahead right now and before with full ethical and transparency legal and due diligence audit by huge team of lawyers and legal people. People asking why you cannot name CFX in your website pagings or social media and why you been told to remove it all. This is a legal requirement for us to pass auditing procedure, so without you all remove all tracing of CFX from online, we no pass important section of this necessary legal chapter. Once this is completing with full legal and due diligence compliance, USA and Canada open for business, we then have SEC in USA recommending CFX as legitimate and long time forex trading and network marketing business. This be huge achieving moment for CFX and follows with massive membership increase and inflows of the bitcoin to allow us more trade capital to trade forex on foreign exchange market place. Our members will make incredible cash money benefit in increased matrix pay outs.
Payment delays have been of ongoing and consistent problems. Payment processor still proving difficult to maintain to a regular level, but we keep trying to do best thing for members by making bach payments and soon be up to date. 4 to 6 week delays are current, but future payments are not slow to be paid out yet. They may be slow in the future but we can guarantee they not be slow at this time moment. Our corporate back office invention and implementation team are currently working on a new floating node extraction tool to the bitcoin blockchain part of our payment processors integral hardware programming button that will allow future withdrawal requests to be paid out before you request them. More news on this wonderful development technology advancings in end of month call.
Our own crypto token CHATCHIT is coming nicely in development stage. For those who missed previous group chat notices, it's a new type of blockchain AI hashing centralised disruptive consuating closed and semi open source decentralising monochannel forked hyper ledger. CHATCHIT will be native token to our system and Governments and Banks using our system will purchase CHATCHIT tokens to pay for our services of integrating crypto and forex trading into the FIAT banking system. This be the future value of CFX in big numbers for make benefit of our members. We will burn 50% of tokens once every 3 months and then double what is left after each token burn which will cement its value where it is so it remains stable. It will be listed on Coinbase and Binance soon and our CFX family will get notification in your back office of the pre-sale event to purchase using bitcoin at a huge discount.
With CFX constant cash money investment in expansion and innovation to protect the future of this truly outstanding legacy company we CFX rely on members to grow their own CFX business. If it is at all possible now or in the future we would make benefit from truly huge recruitment drive. Tell all your family and friends about it, tell your fellow villagers, tell the local pastor, priest, bishop so he can spread this opportunity with the local congregation and community, you will soon have freedom from everybody you sign up and you'll all have truly outstanding and somewhat predictable financial freedom from your money.
Truly blessed to count upon you all as part of my CFX famil
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!