2020-10-27, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klosor6
HEX har fungerat perfekt i 10 månader nu. Du borde ju veta eftersom att du skapade den .

Jepp efter stora pay day när jag spett ut allas tokens REJÄLT, så kommer jag invänta rätt läge att dumpa. Rent matematiskt finns ingen anledning för token price att gå upp med den enorma inflation som komma skall. Men med en bullmarknad snart kan det nog bli så ett tag ändå.

Om du är snäll kanske jag låter dig veta när det är dags att dra sig ur. Annars får du åka ner i avgrunden med dina tunga bags sen
Citera
2020-11-01, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-Heart
Jepp efter stora pay day när jag spett ut allas tokens REJÄLT, så kommer jag invänta rätt läge att dumpa. Rent matematiskt finns ingen anledning för token price att gå upp med den enorma inflation som komma skall. Men med en bullmarknad snart kan det nog bli så ett tag ändå.

Om du är snäll kanske jag låter dig veta när det är dags att dra sig ur. Annars får du åka ner i avgrunden med dina tunga bags sen

Enorm inflation? Den sitter ju på 3.69% per år som högst (Mindre ifall färre stakes avslutar ett visst år).

Richard kan ju inte dumpa för att likviditeten är inte tillräckligt stor. Det spelar ingen roll ifall någon håller 1%, 10% eller 99% av alla tokens. Priset kommer krascha hårt till noll även om du bara säljer 1%, precis som med Bitcoin hur 1% (210k Bitcoins) kan krascha priset till noll. Det är synd att du är så lågbegåvad att du tror att äga 99% gör någon skillnad .

tldr; RH KAN INTE SÄLJA SINA HEX UTAN ATT KRASCHA PRISET TILL 0 FÖR DÅ FÖRLORAR HAN SIN POSITION SOM HAN HAR IDAG.
Citera
2020-11-03, 21:18
Medlem
Är själv med här. I min upline finns en dam som sitter på en hög post i HSBC england. Hon tror stenhårt på detta och gick i april in med 300 usd. Nu sitter hon på 90,000 usd utkvitterat tack vare att hennes "kompisar" gått in med enorma belopp och tror på det ( hon får alltså sign-up bonus) . Jag gick in med 300 usd i maj och har nu "uppgraderat" mitt paket till 500 usd. Får se när ägarna gör "exit" för det gör dom förr el senare. Sen att man bara kan gå med i systemet genom att sända kryptovaluta skriker ju scam. Tänker ta mina surt fabriksarbetade pengar därifrån innan jul om de fortfarande flyter...
Citera
2020-11-03, 21:22
Medlem
SvenskHODLers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eqpeak
Är själv med här. I min upline finns en dam som sitter på en hög post i HSBC england. Hon tror stenhårt på detta och gick i april in med 300 usd. Nu sitter hon på 90,000 usd utkvitterat tack vare att hennes "kompisar" gått in med enorma belopp och tror på det ( hon får alltså sign-up bonus) . Jag gick in med 300 usd i maj och har nu "uppgraderat" mitt paket till 500 usd. Får se när ägarna gör "exit" för det gör dom förr el senare. Sen att man bara kan gå med i systemet genom att sända kryptovaluta skriker ju scam. Tänker ta mina surt fabriksarbetade pengar därifrån innan jul om de fortfarande flyter...
Låter ju precis som hur dessa pyramidspel som OneCoin och BitConnect drevs... Uplines.. Rekrytera släkt och vänner.

Det värsta är att den där "damen" kommer få det svårt med sina vänner när det väl kollapsar och de förlorar alla sina pengar.. Hon får alltså en stor kommission på hennes vänner blivit finansiellt ruinerade. Kan hon leva med det?
Citera
2020-11-04, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskHODLer
Låter ju precis som hur dessa pyramidspel som OneCoin och BitConnect drevs... Uplines.. Rekrytera släkt och vänner.

Det värsta är att den där "damen" kommer få det svårt med sina vänner när det väl kollapsar och de förlorar alla sina pengar.. Hon får alltså en stor kommission på hennes vänner blivit finansiellt ruinerade. Kan hon leva med det?

Tänker precis samma. Hon kommer att plötsligt se sig utan vänner och vem vet, jobbet till och med.
Citera
2020-11-10, 17:49
Medlem
Varför uppgradera du om du ändå ska lämna ? Doesnt make sense?

Du vet att du kan avsluta ditt konto när du vill va ?

Citat:
Citera
2021-01-03, 19:55
Medlem
Citat:

Hur går det för dig. Har försökt att ta ut vinst men det är andra-tredje gången som det är problem på någon bank, man väntar på något certifikat. Investerat via en jag känner, som trodde stenhårt på detta. Jag börjar tro det är en scam
Citera
2021-01-03, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dejavu89
Varför uppgradera du om du ändå ska lämna ? Doesnt make sense?

Du vet att du kan avsluta ditt konto när du vill va ?

Jag kan inte avsluta, och hur skattas vinsten? Har någon koll på det.
Citera
2021-01-03, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jinxxedetta
Hur går det för dig. Har försökt att ta ut vinst men det är andra-tredje gången som det är problem på någon bank, man väntar på något certifikat. Investerat via en jag känner, som trodde stenhårt på detta. Jag börjar tro det är en scam

Suck alltså.
Vet inte hur många gånger vi varnade er i den här tråden att det är en scam.

Skyll dig själv. Du behöver iaf nog inte oroa dig om skv, lär inte finnas nån vinst för dig att plocka ut
Citera
2021-01-04, 15:43
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-Heart
Suck alltså.
Vet inte hur många gånger vi varnade er i den här tråden att det är en scam.

Skyll dig själv. Du behöver iaf nog inte oroa dig om skv, lär inte finnas nån vinst för dig att plocka ut

Äsch.. säker bara en fnurra på tråden! 2021, FOMO, YOLO och MOON!

Lets go!
Citera
2021-01-04, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dejavu89
* Daglig avkastning 0.88 - 2-3% på ditt befintligta kapital sen starten 2019.
Då ska vi se här. Om vi utgår från 2%. Varje dag. Om du börjar med 5000 kr då har du efter ett år 6,88 miljoner! Tror du på det själv? Att nån random sida på Internet kommer ge dig så mycket pengar efter ett år?

Räkna här:
https://www.ekonomifokus.se/ranta-pa-ranta
(Starkapital, fast du får välja 365 år då i stället eftersom man kan inte räkna med daglig tillväxt i denna kalkylatorn, av någon konstig anledning........)

Har du försökt ta ut dina pengar? Nej, du kommer inte kunna ta ut dina pengar därifrån eftersom du har blivit lurad. Dina pengar är borta. De som har gjort sidan däremot, har säkert tjänat flera miljoner.
Citera
2021-01-09, 09:09
Medlem
Diablo1118s avatar
Bitcoin och andra virtuella valutor --> Nätverksförsäljning och pyramidspel
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem