2021-08-30, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
Nej här skall inte läsas om nåt, DU skall lägga upp en länk som stöder din lögn

då får du citera min "lögn" (lycka till klappmongo)
Citera
2021-08-30, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slö
det finns en lag, säljer du cfx = investeringsbedrägeri alt bedrägeri
tar du ut pengar ur cfx = penningtvätt

jag har ju tillochmed haft vänligheten att länka dem till dig.
Du skall länka till någon som blivit dömd i Sverige för att hen satt in pengar på CFX, sedan tagit ut pengar, betalat sin skatt på eventuella vinsten, detta har du konstant misslyckats med i flera månader, du har googlat, googlat, googlat och googlat, du är pinsam.
Citera
2021-08-30, 08:26
Medlem
Citat:
Din lögn är att någon blivit dömd i Sverige för att hen satt in pengar på CFX, sedan tagit ut pengar, betalat sin skatt på eventuella vinsten.
Citera
2021-08-30, 08:27
Medlem
Citat:
skryter på ett annonymt forum gör bara halvfigurer och ponzi-miljonärer....
Man kan inte skryta som anonym
Citera
Medlem
Citat:
Du skall länka till någon som blivit dömd i Sverige för att hen satt in pengar på CFX, sedan tagit ut pengar, betalat sin skatt på eventuella vinsten, detta har du konstant misslyckats med i flera månader, du har googlat, googlat, googlat och googlat, du är pinsam.

varför då, jag har aldrig påstot att någon blivit dömd för att ha satt in pengar på cfx, det är inte brotsligt att ge bort sina pengar till mexikanska taxischaffisar och misslyckade rese mlmare.
Citera
Medlem
Citat:
Din lögn är att någon blivit dömd i Sverige för att hen satt in pengar på CFX, sedan tagit ut pengar, betalat sin skatt på eventuella vinsten.

vv citer mig , intedigsjälv.... klappklappmongo.
Citera
2021-08-30, 08:28
Medlem
Citat:
så fint att du känner så, du låter som en dålig säljare, men det har du säkert redan märkt i dina försök att kränga cfx
Har ju sagt att jag aldrig säljer så självklart är man dålig säljare om man inte sysslar med detta, hur jävla korkad får man va egentligen 🙄
Citera
2021-08-30, 08:29
Medlem
Citat:
Man kan inte skryta som anonym

nej , jag vet.

det blir ju bara extra patetisk om man dessutom måste sitta vid barnbordet pga av sin.... korthet...
Citera
2021-08-30, 08:30
Medlem
Citat:
Om han resonera som du gör

dvs

skaffa inte barn, din nivå av efterbliven behöver inte riskeras att föröka sig in i framtiden.
Har redan 3 barn, framgång föder framgång, så dina eventuella barn lär inte landet få mycket nytta av.
Citera
2021-08-30, 08:34
Medlem
Citat:
Så här skrev du tidigt i tråden
” ajdå, investeringsbedrägeri (om du säljer dig via reflänk) och penningtvätt (om du tar ut någon "vinst")”

Sedan har du upprepat detta och liknande ett tiotal gånger, kanske är dina antidepressiva mediciner för starka när du inte ens kommer ihåg vad du skriver?
Citera
2021-08-30, 08:35
Medlem
constants avatar
Citat:
Om du känner någon som lurat någon in i pyramidspel så borde du ta det med dem, inte mig.
Det går alldeles utmärkt att berätta att pyramidspel är fel här och för dig.
Citat:
Du skiter fullkomligt i andra, det enda du inte kan smälta är att någon Anna; än dig tjänar pengar, det kallas avundsjuka.
Det där är lite som ett mantra för dig, att alla kritiker till ditt beteende skulle vara avundsjuka. Dels tror jag inte det minsta på att du får in några pengar, dels är jag inte det minsta avis på om någon skulle få det med kriminell verksamhet.

Då hade jag väl själv gått med, eller?
Citat:
Du är ju inte den vassaste kniven i lådan när jag om och om igen måste skriva att jag har aldrig och kommer aldrig bjuda in någon i CFX, är du förståndshandikappad?
Du sysslar med kriminell verksamhet och du ser gärna att andra går med. Det räcker mer än väl för att placera dig i lådan med slöa knivar.
Citat:
Du glömde länken på folk som blivit dömda för att de satt in pengar i CFX?
Var har jag sagt att det finns de som åkt dit för din kriminella verksamhet?

Du får avvakta en tid som med Onecoin. Lagföringar kommer garanterat att ske.
Citera
2021-08-30, 08:36
Medlem
Citat:
Så här skrev du tidigt i tråden
” ajdå, investeringsbedrägeri (om du säljer dig via reflänk) och penningtvätt (om du tar ut någon "vinst")”

Sedan har du upprepat detta och liknande ett tiotal gånger, kanske är dina antidepressiva mediciner för starka när du inte ens kommer ihåg vad du skriver?

Ja, och det citatet är 100% korrekt. du är välkommen att ta ner varningarna för att cfx dealar med finansiella instrument utan tillstånd, då kommer det citatet inte längre vara sant.
Senast redigerad av slö 2021-08-30 kl. 08:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in