Citat:
Ursprungligen postat av
barasofta2018
Vad kostar ett gram riktigt DNT extraherat rent och bra kvalitet här i Sverige då det finns tillgängligt? Som jag har förstått så är det cirka 20 till 25 rejäla bra dosor på ett gram. Fundera på att köpa ett gram från en hemsida i Holland men det kostar 700 spänn grammat Jag tycker det verkar dyrt som fan för RC droger online
700kr kan det mycket väl vara värt om det är första gången,
Problemet när man köper dmt är att det kan variera i kvalitet,
Jag personligen gillar det gula dmt't mer eftersom det är lättare att röka och innehåller andra intressanta alkaloider som ger en intensivare och mera innehållsrik trip.
Jag köpte alltid mitt dmt I början av mitt dmt utforskande men började tillverka själv av ekonomiska själ och kvalitetsmässiga själ,
Kan tillägga att jag vissa dagar kunde röka ett gram lätt under dagen, gärna ute i naturen,
Har haft alla möjliga möten med plant gudar och skapelsegudar och aliens men också haft möten med dom mörkaste demonerna och även andar som velat kommunicera om deras liv och dödsögonblick, till den mån att jag inte längre har ett behov av att röka mer dmt.
Det är sjukt intensivt känslomässigt och panikångestframkallande när man får en riktigt riktigt dålig trip och det kan vända upp och ner helt på ens hopp om livet och efterlivet, vilket har hänt 3 gånger utav flera års rökande med 99% positiva eller lärorika trippar,
Med det sagt så rekommenderar jag alla att röka dmt minst ett par gånger iaf,
Går att röka lite hela tiden under hela dagen om man vill eller köra på en eller två tre riktigt feta utomkroppsliga trippar, på slutet av mitt utforskande så uppskattade jag det förstnämnda mer.