2010-11-04, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stoffeboyi
Nej, men får du reda på det så skriv det i tråden! För jag har seriöst övervägt att inom två år åka till Peru annars, till Chimbre.

Har hittat 2 grupper Holland som utför det...Är nån intresserad kan ni PM:a mig.
Coolt det vore och samla ihop ett gäng svenskar som är sugna och dra ner tillsammans

Citat:
Ursprungligen postat av strategasiat
Vad är det för skillnad på 5-meo dmt och vanlig dmt.. och 5-meo-mipt

5-meo dmt ger inget visuellt och NN-Dmt ger visuellt.
5-meo Dmt är lagligt och finns att köpa på nätbutiker medans NN-dmt är lika olagligt som heroin och sällsynt så man måste tillverka det själv.
Citera
2010-11-05, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hypergalaxy
Har hittat 2 grupper Holland som utför det...Är nån intresserad kan ni PM:a mig.
Coolt det vore och samla ihop ett gäng svenskar som är sugna och dra ner tillsammans

5-meo dmt ger inget visuellt och NN-Dmt ger visuellt.
5-meo Dmt är lagligt och finns att köpa på nätbutiker medans NN-dmt är lika olagligt som heroin och sällsynt så man måste tillverka det själv.
Du har PM
Citera
2010-11-05, 10:26
Medlem
strategasiats avatar
Citat:
Nej, men får du reda på det så skriv det i tråden! För jag har seriöst övervägt att inom två år åka till Peru annars, till Chimbre.

Jag testade ayhuasca i peru men blev inte jätteimponerad, det var helt klart en nice tripp men vad jag förstår det som kan ayhuasca inte mäta sig med dmt extrakt så satsa istället på det
Citera
2010-11-05, 12:51
Medlem
Citat:
Jag testade ayhuasca i peru men blev inte jätteimponerad, det var helt klart en nice tripp men vad jag förstår det som kan ayhuasca inte mäta sig med dmt extrakt så satsa istället på det
Det är ju två helt olika rus, DMT i rökform har jag upplevt en hel del av redan dessutom.
Citera
2010-11-06, 11:04
Medlem
strategasiats avatar
Citat:
Det är ju två helt olika rus, DMT i rökform har jag upplevt en hel del av redan dessutom.

vad förväntar du dig av ayahuasca då?
Citera
2010-11-06, 13:11
Medlem
Citat:
vad förväntar du dig av ayahuasca då?
Att det skall vara av mer psykologisk karaktär, typ mer åt LSD hållet jämfört med det extrakterade DMT:et, fast samtidigt så är det ju självfallet verkligen inte samma sak som LSD.

Hur upplevde du det?
Citera
2010-11-08, 10:11
Medlem
strategasiats avatar
väldigt spitiruell, man känner en intinstiv tacksamsamhet och koppling till moder jord men jag kan inte säga att jag fick så väldigt mycket hallucinationer
Citera
2010-11-08, 10:35
Medlem
Citat:
väldigt spitiruell, man känner en intinstiv tacksamsamhet och koppling till moder jord men jag kan inte säga att jag fick så väldigt mycket hallucinationer

Då drack du för lite, drack mimosa ayahuasca motsvarande 50mg nn dmt och fick mig den fetaste trippen jag haft...

motsvarande ungefär 5-6gram svamp skulle jag tro.
Citera
2010-11-08, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joxer
Då drack du för lite, drack mimosa ayahuasca motsvarande 50mg nn dmt och fick mig den fetaste trippen jag haft...

Gjorde du det hemma? Med eller utan sitter? Var det överväldigande eller inte?

Citera
2010-11-09, 01:07
Medlem
Ska dra på en tripp ev. utomlands snart för en ayahuasca tripp,valet o kvalet.
antingen hemma med en mycket erfaren ayahuasca brukare som sitter eller i en grupp..vad tror ni är bäst?
hemma=skönt o allt nära
utomlands=spännande
Citera
2010-11-09, 09:37
Medlem
strategasiats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxer

jag drack rätt mycket men gjorde dock misstaget att äta en stor måltid precis innan
Citera
2010-11-09, 11:47
Medlem
Serdumånens avatar
Citat:
jag drack rätt mycket men gjorde dock misstaget att äta en stor måltid precis innan

Göra raka motsatsen mot vad man bör göra är snarare regel än undantag på flashback nuförtiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in