Citat:
Ursprungligen postat av makdui
Ja jag har märkt att det bästa man kan göra för att bearbeta trippen är att försöka komma ihåg så många visioner så bra som möjligt så kan man typ tänka igenom det dagen efter

Det är just därför jag tar kratom innan för hjärnan blir lugnare och kan fokusera på sin sak och jämna ut tankarna lättare.
Jag brukar sitta i åtminstone en timma efter trippen och bara tänka. Efter monstertrippen var jag med några polare, så jag hade inte mycket tid till att reflektera över trippen så mycket.
Något som jag tycker är riktigt konstigt är att ofta när jag röker DMT så glider jag väldigt snabbt in i de tankebanorna jag hade under den förra DMT-trippen, trots att jag innan inte ens vet vilka tankar det är.
Opioider brukar jag faktiskt undvika tillsammans med tryptaminer. Jag testade dolcontin tillsammans med DMT en gång och jag tyckte att det kändes lite obehagligt av någon anledning. Men det borde ju vara en riktigt fin kombination egentligen, så jag ska testa att trippa ikväll igen med ketogan i kroppen

.