2010-10-24, 19:03
Medlem
Passar också på att fråga om någon har provat väldigt potent weed + DMT? Hur upplevde ni det, vad var positivt respektive negativt och hur länge höll själva DMT karaktären av ruset i?
Citera
2010-10-24, 19:05
Avstängd
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hypergalaxy
Är det helt ofarligt att kombinera kratom?Aldrig hört talas om det och börjat googla o de verkar intressant...
Hur upplevde du att trippen blev?Blir man stenad av kratom soom weed eller bara lugn o ändå kan kontrollera tankarna?

När man tar kratom känns det som att hjärnan inte alls reagerar på stress/panik/smärta dessutom blir man väldigt lugn och nedsjunken i sig själv och orkar mer och vissa blir mer kreativa så det är perfekt som medecin mot depression, man kan nog jämnföra det med weed fast jag gillar kratom bättre eftersom det sitter i ganska lång tid. Jag kunde ta emot trippen och bearbeta efter mycket lättare när jag var på kratom och det botar även min depression/socialfobi starkt! Så jag skulle rekommendera kratom som en blandning till vilken psykedelisk drog som helst men man kan bli beroende vid för höga doser men det är ingen fara.
Senast redigerad av makdui 2010-10-24 kl. 19:15.
Citera
2010-10-24, 19:07
Avstängd
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSpacePope
Pga några polare som inte kunde röka ordentligt för ett tag sedan, så fick jag i mig en riktigt stor dos (100mg+, massor fanns kvar i pipan utan att man kunde se det), och det var det konstigaste jag någonsin har upplevt. Jag kommer dock inte ihåg mycket av det nu.

Har någon av er testat en riktig "överdos"?
Kommer ni ihåg något av det?

Har alldrig testat men jag har planer på, är det värt?
Citera
2010-10-24, 19:12
Avstängd
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoffeboyi
Passar också på att fråga om någon har provat väldigt potent weed + DMT? Hur upplevde ni det, vad var positivt respektive negativt och hur länge höll själva DMT karaktären av ruset i?

Jag testade till min magiska dryck men jag blev bara förvirrad och mådde inge vidare. Jag tror nog weed+dmt combon är till för riktigt erfarna.
Citera
2010-10-25, 04:44
Medlem
TheSpacePopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makdui
Har alldrig testat men jag har planer på, är det värt?

Så här i efterhand så tror jag inte det. Men det var rätt länge sedan nu och jag kommer ihåg väldigt lite från den trippen, så det är svårt att säga. Intressant vet jag att det var iaf, men om man inte kommer ihåg det så är det ändå rätt meningslöst IMO.
Citera
2010-10-25, 13:17
Avstängd
makduis avatar
Citat:
Så här i efterhand så tror jag inte det. Men det var rätt länge sedan nu och jag kommer ihåg väldigt lite från den trippen, så det är svårt att säga. Intressant vet jag att det var iaf, men om man inte kommer ihåg det så är det ändå rätt meningslöst IMO.

Men hade du kommit ihåg mer om du tänkt igenom trippen starkt direkt efter?
Själv så brukar det nämligen hända så att det ända jag kan tänka på ibland är vad sjuk trippen var så glömmer jag bort direkt
Citera
2010-10-25, 13:25
Medlem
TheSpacePopes avatar
Citat:
Men hade du kommit ihåg mer om du tänkt igenom trippen starkt direkt efter?
Själv så brukar det nämligen hända så att det ända jag kan tänka på ibland är vad sjuk trippen var så glömmer jag bort direkt

Jag tror jag tänker för mycket, och därför glömmer av allt. Det blir för mycket att ta in helt enkelt. Upplevelsen däremot var som sagt intressant, så det är ju inte helt bortkastat ändå.
Citera
2010-10-25, 13:30
Avstängd
makduis avatar
Citat:
Jag tror jag tänker för mycket, och därför glömmer av allt. Det blir för mycket att ta in helt enkelt. Upplevelsen däremot var som sagt intressant, så det är ju inte helt bortkastat ändå.

Ja jag har märkt att det bästa man kan göra för att bearbeta trippen är att försöka komma ihåg så många visioner så bra som möjligt så kan man typ tänka igenom det dagen efter
Det är just därför jag tar kratom innan för hjärnan blir lugnare och kan fokusera på sin sak och jämna ut tankarna lättare.
Citera
2010-10-25, 13:38
Medlem
Färgienhinks avatar
Jag har inte prövat weed + dmt.
Men jag har däremot prövat ketamin + dmt och det var väldigt bisarrt!
Citera
2010-10-25, 13:42
Medlem
TheSpacePopes avatar
Citat:
Ja jag har märkt att det bästa man kan göra för att bearbeta trippen är att försöka komma ihåg så många visioner så bra som möjligt så kan man typ tänka igenom det dagen efter
Det är just därför jag tar kratom innan för hjärnan blir lugnare och kan fokusera på sin sak och jämna ut tankarna lättare.

Jag brukar sitta i åtminstone en timma efter trippen och bara tänka. Efter monstertrippen var jag med några polare, så jag hade inte mycket tid till att reflektera över trippen så mycket.

Något som jag tycker är riktigt konstigt är att ofta när jag röker DMT så glider jag väldigt snabbt in i de tankebanorna jag hade under den förra DMT-trippen, trots att jag innan inte ens vet vilka tankar det är.

Opioider brukar jag faktiskt undvika tillsammans med tryptaminer. Jag testade dolcontin tillsammans med DMT en gång och jag tyckte att det kändes lite obehagligt av någon anledning. Men det borde ju vara en riktigt fin kombination egentligen, så jag ska testa att trippa ikväll igen med ketogan i kroppen .
Citera
2010-10-25, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Färgienhink
Jag har inte prövat weed + dmt.
Men jag har däremot prövat ketamin + dmt och det var väldigt bisarrt!

Jag var riktigt hög och full en gång och det blev väldigt konstigt.
Kändes som om jag smällte till en hög på golvet som började vibrera i 110 km/h
Tror det var alkoholen som ställde till det dock och det var ingen rolig resa alls
Bäst att vara normal tror jag,inte experimenterat med andra preparat-än i alla fall
Citera
2010-10-25, 14:07
Medlem
Citat:
Jag brukar sitta i åtminstone en timma efter trippen och bara tänka. Efter monstertrippen var jag med några polare, så jag hade inte mycket tid till att reflektera över trippen så mycket.

Något som jag tycker är riktigt konstigt är att ofta när jag röker DMT så glider jag väldigt snabbt in i de tankebanorna jag hade under den förra DMT-trippen, trots att jag innan inte ens vet vilka tankar det är.

Opioider brukar jag faktiskt undvika tillsammans med tryptaminer. Jag testade dolcontin tillsammans med DMT en gång och jag tyckte att det kändes lite obehagligt av någon anledning. Men det borde ju vara en riktigt fin kombination egentligen, så jag ska testa att trippa ikväll igen med ketogan i kroppen .
Det känner jag igen!! Riktigt härlig känsla att "vara tillbaka" där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in