2020-10-24, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mryellowman
Okej, ja känner du att du är på en bra plats nu och har tidigare erfarenhet av andra substanser ser jag inga problem 🙂 Men kolla gärna guiderna jag skickade först och lycka till!
Ska bara få tag på skiten också inte säkert jag hittar liten kompiskrets. gillar inte beställa de kan försvinna eller man som jag blir tagen
Citera
2020-10-25, 18:48
Medlem
mryellowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deux2
Ska bara få tag på skiten också inte säkert jag hittar liten kompiskrets. gillar inte beställa de kan försvinna eller man som jag blir tagen

Går att göra själv också 😉
Citera
2020-11-29, 11:43
Medlem
Ni som gillar DMT och ketamin. Prova köra en k-hole dos av ketamin. Precis innan ni hamnar i hålet, alternativt precis när ni kommer ur det, kör en breakthrough-dos av DMT. Aldrig upplevt något liknande, skevheten går fan inte jämföra med nåt annat jag provat innan. Endast för bevandrade, inget jag rekommenderar om man inte har stor erfarenhet av båda substanserna.
Citera
2020-12-01, 20:49
Medlem
Thcfarmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiol-lasse
Ni som gillar DMT och ketamin. Prova köra en k-hole dos av ketamin. Precis innan ni hamnar i hålet, alternativt precis när ni kommer ur det, kör en breakthrough-dos av DMT. Aldrig upplevt något liknande, skevheten går fan inte jämföra med nåt annat jag provat innan. Endast för bevandrade, inget jag rekommenderar om man inte har stor erfarenhet av båda substanserna.

Jag har mixat syra, keta och DMT samtidigt + lustgas. Mycket trevlig upplevelse!
Citera
2020-12-03, 11:02
Medlem
Bylwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiol-lasse

Citat:
Ursprungligen postat av Thcfarmer
Jag har mixat syra, keta och DMT samtidigt + lustgas. Mycket trevlig upplevelse!

Haha det låter mysigt!!
Jag har provat att dra en patron lustgas påväg ut ur k-holet och det var intressant nog...
Men jag har aldrig testat att slänga in DMT i den mixen!

Dock så drog jag tre rejäla lungor DMT, någonstans runt slutet av peaken på en lsd-tripp i vintras.
Det lilla jag minns var i brist på ett bättre ord, ORGASMISKT!!
En total förbikoppling av den tredje, fjärde och femte dimensionens medvetandeplan.
Ut i vad jag bara kan beskriva som ett slags omfamnande och omslutande kärleksfält av ren och skär energi.
Detta fält sköljde igenom mig(!?) som vågor sköljer in mot en strandkant... När jag väl lyckades pussla ihop mig själv igen så storgrät jag av lycka! Tårarna sprutade!
Bara den "lilla" glimt jag minns är det vackraste jag har upplevt, någonsin!
Det var som att stirra in i kärnan av alltet och det förändrade mig fundamentalt..
Citera
2020-12-05, 11:11
Medlem
Citat:

Att blanda in LSD i mixen måste ta det till en helt egen nivå? Måste prova den här kombinationen.
Citera
2020-12-05, 21:39
Medlem
Tror ni att det möjligt att testa sig på detta om man lider av GAD-liknande symtom?
Citera
2020-12-08, 20:30
Medlem
likabarnlekaballs avatar
Så himla sugen på DMT eller ayahuasca. Sett många dokumentärer om ämnet och är mycket fascinerad av upplevelserna. Är det krångligt att röka det? Hur gör ni när ni röker det och vilken dos bör man ta för att bryta sig igenom och få uppleva universum?
Citera
2020-12-09, 15:40
Medlem
hockexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likabarnlekaball
Så himla sugen på DMT eller ayahuasca. Sett många dokumentärer om ämnet och är mycket fascinerad av upplevelserna. Är det krångligt att röka det? Hur gör ni när ni röker det och vilken dos bör man ta för att bryta sig igenom och få uppleva universum?
Enkelt att röka men beror lite på rökdonet, kör själv en glass sherlock vg som funkar utmärkt.
Har även en elektrisk men den geggan som viss dmt lämnar efter sig var för omständigt att rengöra.

20mg sen är man i den där dimensionen och umgås med något färgglatt väsen igen
Citera
2020-12-09, 22:47
Medlem
Thcfarmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likabarnlekaball

Jag blandar min i ejuice, blandar 1g i ca 2ml 50/50 vg/pg

Har elvape där jag kan ställa in watten, sjukt smidigt och ekonomiskt. Funkar utmärkt!
Citera
2021-01-08, 16:48
Medlem
Citat:
Jag blandar min i ejuice, blandar 1g i ca 2ml 50/50 vg/pg

Har elvape där jag kan ställa in watten, sjukt smidigt och ekonomiskt. Funkar utmärkt!

+1, köra en ecig är det enklaste sättet att bryta igenom. Har provat med fribas + pipa flera gånger och lyckas aldrig få in tekniken. Dessutom blir pipan så jävla varm. Med en ecig är det bara att trycka på knappen, suga i sig röken och njuta.
Citera
2021-01-24, 21:34
Medlem
Hirvis avatar
Rökte dmt pulvret i en joint. Rökte ganska mycket. Men kändes som jag hamnade i en lsd-tripp som inte var lika visuell och som sen planade ut i 20 minuter.

Kan det ha blivit starkt försämrat pga i en joint? Var kvalitén dålig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in