Citat:
Ursprungligen postat av
fiol-lasse
Ni som gillar DMT och ketamin. Prova köra en k-hole dos av ketamin. Precis innan ni hamnar i hålet, alternativt precis när ni kommer ur det, kör en breakthrough-dos av DMT. Aldrig upplevt något liknande, skevheten går fan inte jämföra med nåt annat jag provat innan. Endast för bevandrade, inget jag rekommenderar om man inte har stor erfarenhet av båda substanserna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Thcfarmer
Jag har mixat syra, keta och DMT samtidigt + lustgas. Mycket trevlig upplevelse!
Haha det låter mysigt!!
Jag har provat att dra en patron lustgas påväg ut ur k-holet och det var intressant nog...
Men jag har aldrig testat att slänga in DMT i den mixen!
Dock så drog jag tre rejäla lungor DMT, någonstans runt slutet av peaken på en lsd-tripp i vintras.
Det lilla jag minns var i brist på ett bättre ord, ORGASMISKT!!
En total förbikoppling av den tredje, fjärde och femte dimensionens medvetandeplan.
Ut i vad jag bara kan beskriva som ett slags omfamnande och omslutande kärleksfält av ren och skär energi.
Detta fält sköljde igenom
mig(!?) som vågor sköljer in mot en strandkant... När jag väl lyckades pussla ihop mig själv igen så storgrät jag av lycka! Tårarna sprutade!
Bara den "lilla" glimt jag minns är det vackraste jag har upplevt, någonsin!
Det var som att stirra in i kärnan av alltet och det förändrade mig fundamentalt..