2013-04-30, 20:33
Medlem
Någon som vet vart det går att få tag på eller som kanske kan fixa det? Skulle uppskattas riktigt mycket, tack
Citera
2013-04-30, 21:19
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nampot
Någon som vet vart det går att få tag på eller som kanske kan fixa det? Skulle uppskattas riktigt mycket, tack

Silkroad alternativt göra eget.
Citera
2013-05-01, 02:47
Medlem
Messiahs avatar
Om jag absolut inte har någon tolerans alls vad är den ungefära max dos jag kan köra utan att riskera något?
Citera
2013-05-01, 10:22
Medlem
Tystaropets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messiah
Om jag absolut inte har någon tolerans alls vad är den ungefära max dos jag kan köra utan att riskera något?

Det går inte att få någon tolerans på dmt. Beror ju på vad du menar med maxdos... Om du röker för mycket kommer du bara inte minnas något alls..

Så att arbeta upp din dos är nog det bästa. Enligt strassman är 0,4 mg/kg kroppsvikt en stark dos... Mer behöver du antagligen inte.
Senast redigerad av Tystaropet 2013-05-01 kl. 10:41.
Citera
2013-05-01, 14:40
Medlem
CamCameos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Blir många frågor här men vill verkligen va säker på allt så det går rätt till första gången Men du använder ett vanligt sugrör till hålet och tejpar med eltejp? Och vanligt svinto?

Lugnt! Jag brukar använda en penna, eller snarare den ihåliga delen av en ituskruvad bläckpenna. Om jag slagit hål på en flaska brukar jag foga en kork ovanpå den trasiga änden, en kork med ett hål i, tejpa runt och suga direkt ur hålet. Givetvis kan man sätta en penna i hålet om man vill också. Vid ett tillfälle satte jag en sådan glasflaska på en majspipa och tjepade fast. Det var rätt trevligt. Glöm inte att skölja ur flaskan ordentligt.

Men svinto, nej! Svinto har rengöringsmedel och kemikalier på som är svåra att bränna bort, köp en billigare stålskrubb av något slag. De flesta mataffärer brukar ha tvåpack, i genomskinlig plastförpackning. Sådan, eller någon liknande... och elda ordentligt länge på tussen som du får klippa bort från det större stycket, tills stålullen glöder. Repetera ett par gånger.
Citera
2013-05-01, 14:43
Medlem
CamCameos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tystaropet
Det går inte att få någon tolerans på dmt. Beror ju på vad du menar med maxdos... Om du röker för mycket kommer du bara inte minnas något alls..

Så att arbeta upp din dos är nog det bästa. Enligt strassman är 0,4 mg/kg kroppsvikt en stark dos... Mer behöver du antagligen inte.

Finns en viss akut tolerans som gäller några minuter. Men i sak är ditt påstående korrekt, och ja, högdoser av DMT är knasiga.
Citera
2013-05-01, 17:08
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamCameo
Lugnt! Jag brukar använda en penna, eller snarare den ihåliga delen av en ituskruvad bläckpenna. Om jag slagit hål på en flaska brukar jag foga en kork ovanpå den trasiga änden, en kork med ett hål i, tejpa runt och suga direkt ur hålet. Givetvis kan man sätta en penna i hålet om man vill också. Vid ett tillfälle satte jag en sådan glasflaska på en majspipa och tjepade fast. Det var rätt trevligt. Glöm inte att skölja ur flaskan ordentligt.

Men svinto, nej! Svinto har rengöringsmedel och kemikalier på som är svåra att bränna bort, köp en billigare stålskrubb av något slag. De flesta mataffärer brukar ha tvåpack, i genomskinlig plastförpackning. Sådan, eller någon liknande... och elda ordentligt länge på tussen som du får klippa bort från det större stycket, tills stålullen glöder. Repetera ett par gånger.

Okej tack för all hjälp!
Citera
2013-05-01, 20:13
Medlem
dunderdasens avatar
Någon som testat att röka DMT under ett MDMA-rus?
Citera
2013-05-01, 20:56
Medlem
CamCameos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderdasen
Någon som testat att röka DMT under ett MDMA-rus?

Ja. Fungerar inget vidare. De flesta sorters stimulanter är mest i vägen. Arylcyclohexylaminer är ett bättre knep.
Citera
2013-05-01, 21:17
Medlem
dunderdasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamCameo
Ja. Fungerar inget vidare. De flesta sorters stimulanter är mest i vägen. Arylcyclohexylaminer är ett bättre knep.
Oj var tvungen att google det där, menar du dissociativer?
Citera
2013-05-04, 16:42
Medlem
Illuzionzs avatar
Fungerar det att använda såkallade stålbollar? Hittade ingen stålull förutom svinto och kollade fan i 3 olika affärer, dock består inte dessa bollar av så tunna trådar utan det är typ tunna band istället.
Citera
2013-05-04, 20:44
Medlem
CamCameos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Fungerar det att använda såkallade stålbollar? Hittade ingen stålull förutom svinto och kollade fan i 3 olika affärer, dock består inte dessa bollar av så tunna trådar utan det är typ tunna band istället.

Det är sådana jag brukar använda.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in