Citat:
Ursprungligen postat av DeMaTerializer
Det är inte omöjligt att röka DMT i joint, har provat båda att blanda in Changa men även DMT kristaller i en joint och visst går det bra, man måste dock vara beredd på att lägga ner jointen på något ställe där den inte kan sätta eld på någonting när effekten börjar ta sig. Detta är dock väldigt mycket slöseri så som du sa, man bränner bort en del DMT men funkar gör det och helt okej också om jag ska vara ärlig. Men det är inget som kommer att få dig långt ut i hyperspace i första hand.
Ang. att röka DMT i bong/pipa, fungerar även det. Bättre än vad det gör i joint (du får i dig allt/större mängd snabbare, men här är också problemet med att bränna det, eldar man på lite försiktigt i början, helst med något som täcker DMT också.
Okey det visste jag faktiskt inte. Jag tycker det låter som otroligt med slöseri med det magiska pulvret om man inte ens kan ta sig igenom på det, tacka vet jag vaporizern
Changa och det där har jag ingen som helst erfarenhet i, jag är invand på min teknik med kristaller och vaporizer och tycker det funkar bra även om jag vet att det finns mer att utforska!
När jag röker räcker ett ordentligt bloss sen är jag borta i 10 minuter, ibland går det ju så snabbt att man knappt hinner lägga ifrån sig pipan men antar att det krävs några fler bloss på en joint då?