2013-04-07, 17:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mhrb
Varsågod https://www.flashback.org/sp36221108
http://bayimg.com/PaBNjaAeG

500kr för 30g är väldigt dyrt. Jag brukar köpa av lilafarg och får då 3-400g för samma peng.
Men vart köper ni då?!
Citera
2013-04-08, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mhrb
Varsågod https://www.flashback.org/sp36221108
http://bayimg.com/PaBNjaAeG

500kr för 30g är väldigt dyrt. Jag brukar köpa av lilafarg och får då 3-400g för samma peng.

Citat:
Ursprungligen postat av UncleDolanPls
Men vart köper ni då?!
Jag köper av lilafarg. Får inte sprida den adressen helt öppet så kan inte posta den inne i tråden.
Citera
2013-04-08, 21:32
Medlem
Vill inte stjäla tråden, men behöver bolla inför ev inköp!

Jag har tittat en hel del på Silver Surfer Vaporizer ( http://www.youtube.com/watch?v=CXiTr8mo0EI ).

Tror ni den är bra för spice alt. changa?

Jag har läst att den fungerar väldigt bra.. men har lite tvivel i mig. ..jag tycker redan det är väldigt svårt att få lyckade launches med spice (lättare med changa).

Jag tänker spontant att mycket DMT kanske fastnar i slangen (man kan ju klippa ner den) eller endast använda glashandtaget utan slang).

Hursom. ...Någon som har erfarenhet?? Eller vad tror ni??

Tack!
Citera
2013-04-08, 21:42
Medlem
anapols avatar
1200:-/g? Låter väldigt mycket i mina öron. Vad tycker ni?
Citera
2013-04-08, 22:03
Medlem
korvmackan100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anapol
1200:-/g? Låter väldigt mycket i mina öron. Vad tycker ni?
Om vi utgår ifrån erowid där 60 mg är en "heavy trip", får du cirka 16 trippar om du har en perfekt inhalerings process samt ren dmt. Det blir 75 kr per tripp, det är en fråga om vad du är beredd att lägga för att bli hög. 75 kr för en grov tripp är väldigt billigt, tar vi lsd eller svamp som exempel måste du lägga ut 1-500 kr för att få till en hög dos.
Citera
2013-04-09, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvmackan100
Om vi utgår ifrån erowid där 60 mg är en "heavy trip", får du cirka 16 trippar om du har en perfekt inhalerings process samt ren dmt. Det blir 75 kr per tripp, det är en fråga om vad du är beredd att lägga för att bli hög. 75 kr för en grov tripp är väldigt billigt, tar vi lsd eller svamp som exempel måste du lägga ut 1-500 kr för att få till en hög dos.
Jag håller med korvmackan100 1200:- är rimligt pris eftersom att det är rätt många trippar per gram.
Men det mest ekonomiska är så klart att extrahera eget, då kostar det nästan ingenting.
Citera
2013-04-09, 18:10
Medlem
Ja.. jag har vart med om intervall mellan 1000-1500. Helt klart värt när man vet hur det ska administreras - och inte minst arbetet som ligger bakom!

Klart.. Är ju bäst på alla sätt att göra själv
Citera
2013-04-09, 19:32
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 100thMonkey
Ja.. jag har vart med om intervall mellan 1000-1500. Helt klart värt när man vet hur det ska administreras - och inte minst arbetet som ligger bakom!

Klart.. Är ju bäst på alla sätt att göra själv
Även jag kan bekräfta att det går på 1000-1300 /g de fem gånger jag sätt det till försäljning. Kostar väl ngt likande inrikes på silkroad?
Citera
2013-04-16, 17:35
Medlem
Skulle ni kunna köra DMT själva tror ni eller är sitter nödvändigt? Skulle isåfall börja smått men målet är ju att breaka igenom så småningon.

Har ingen som delar intresset men måste verkligen testa DMT någon gång. Kört svamp och LSD själv utan problem, inga level 5 trippar dock, men att breaka på DMT är ju inte ens i närheten av dem utan så jävla mkt sjukare. Antar att jag måste fixa en sitter på något sätt?
Citera
2013-04-16, 18:32
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freakydyky
Skulle ni kunna köra DMT själva tror ni eller är sitter nödvändigt? Skulle isåfall börja smått men målet är ju att breaka igenom så småningon.

Har ingen som delar intresset men måste verkligen testa DMT någon gång. Kört svamp och LSD själv utan problem, inga level 5 trippar dock, men att breaka på DMT är ju inte ens i närheten av dem utan så jävla mkt sjukare. Antar att jag måste fixa en sitter på något sätt?
Först och främst så har du rätt i att det inte går att förbereda sig, men jag vill ändå hävda att det är behagligt att ha några sub-20mg trippar under bältet innan man kör iväg till hyperspace. Sitter är ju behagligt om du har en bra sådan, men på just DMT tycker jag inte att det är alls lika viktigt som på annat (gällande 5-meo-dmt så rekommenderar jag dock sitter), då man om man hyperspacear är så "väck" att man i alla fall inte är uppe och gör något dumt, typ ringer någon i familjen, prata för sig själv på balkongen eller dylikt. I sub-hyperspace doser är det så pass hanterbart att man ej behöver sitter heller, det är ju ett väldigt kort rus. Med det sagt så är det alltid bättre med en bra sitter vid sin sida än ingen.
Citera
2013-04-16, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Först och främst så har du rätt i att det inte går att förbereda sig, men jag vill ändå hävda att det är behagligt att ha några sub-20mg trippar under bältet innan man kör iväg till hyperspace. Sitter är ju behagligt om du har en bra sådan, men på just DMT tycker jag inte att det är alls lika viktigt som på annat (gällande 5-meo-dmt så rekommenderar jag dock sitter), då man om man hyperspacear är så "väck" att man i alla fall inte är uppe och gör något dumt, typ ringer någon i familjen, prata för sig själv på balkongen eller dylikt. I sub-hyperspace doser är det så pass hanterbart att man ej behöver sitter heller, det är ju ett väldigt kort rus. Med det sagt så är det alltid bättre med en bra sitter vid sin sida än ingen.

Ja den uppfattningen är jag av också att när man väl kör en rejäl breakthrough så rör man knappt på sig, känns viktigare med sitter för tunga svamp/LSD trippar som sitter i mkt längre.
Vad menar du med sub-20mg tripp?
Kommer självklart vara skraj som fan men det hör väl till ruset där när man breakar, verkar ju vara en av de mest osannolika upplevelser man kan ha.
Citera
2013-04-16, 22:54
Bannlyst
För någon som aldrig provat DMT, går det att likna den visuella upplevelsen med detta?
http://youtube.com/watch?v=1Mb3mssgPhw
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in