2010-10-21, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Det går uppenbarligen att snorta och skjuta finns ett flertal rapporter på också. Läs lite mer!

okej tack för infon, tog för givet att det var ett misslyckande att snorta. men om effekten blir svagare är det ju en slöseri att snorta.
Citera
2010-10-22, 00:12
Medlem
Serdumånens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_

Frågan är också hur blandingen av DMT och 5-meo-dmt manifesterar sig!
Funderar på att dra hem denna bark och extrahera denna intressanta gegga men det är ont om guider och dosanvisningar tyvärr. Om någon har mer info är det mycket uppskattat!

Helt ärligt, det är verkligen inte tomt av guider på nätet. Men detta kanske kan vara ett steg i rätt riktning? http://wiki.dmt-nexus.com/w/images/0/09/The_DMT_Handbook_201208.pdf
Citera
2010-10-22, 01:59
Medlem
Wow... bara wow... helt ofattbart wow. Hade min första riktiga hyperspace åktur ikväll. Tre stycken "älvor" kom fram och hejade på mig. Hahaha fyfan vad galet det här är, jag är totalt överväldigad, ingenting kan verkligen förbereda en på vad som väntar, inte ens sin förra tripp är vägledande. Har förstått det först nu.
Senast redigerad av stoffeboyi 2010-10-22 kl. 02:01.
Citera
2010-10-22, 02:04
Medlem
Serdumånens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoffeboyi
Wow... bara wow... helt ofattbart wow. Hade min första riktiga hyperspace åktur ikväll. Tre stycken "älvor" kom fram och hejade på mig. Hahaha fyfan vad galet det här är, jag är totalt överväldigad, ingenting kan verkligen förbereda en på vad som väntar. Har förstått det först nu.

Underbart, den känslan har ingen prislapp =)
Citera
2010-10-22, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stoffeboyi
Wow... bara wow... helt ofattbart wow. Hade min första riktiga hyperspace åktur ikväll. Tre stycken "älvor" kom fram och hejade på mig. Hahaha fyfan vad galet det här är, jag är totalt överväldigad, ingenting kan verkligen förbereda en på vad som väntar, inte ens sin förra tripp är vägledande. Har förstått det först nu.

verkar helt underbart. dags o ta oskulden!
Citera
2010-10-22, 09:04
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serdumånen
Helt ärligt, det är verkligen inte tomt av guider på nätet. Men detta kanske kan vara ett steg i rätt riktning? http://wiki.dmt-nexus.com/w/images/0/09/The_DMT_Handbook_201208.pdf

Det finns mängder av info om DMT och hur man extraherar det till fribas men inte alls lika mycket
om hur man går till väga med virolan för att extrahera och processa saven till hallucinogent snuff.
Men jag ska kolla igenom pdfen tack för den!
Citera
2010-10-22, 09:22
Medlem
Psychoramas avatar
Går det att uppnå en riktigt introspektiv trip på DPT liknande DMT? Någon med erfarenheter? Själv har jag bara provat hallucinogener som Salvia 20x, 2-cb och lustgas om det räknas. Vill nämligen få en rejäl "inre" resa likt den man får på salvia men mer abstrakt.
Citera
2010-10-22, 09:29
Medlem
butangass avatar
Kontrollerade en dröm inatt med Lucid Dreaming, det var ganska galet!
Blir bara mer och mer sugen på att göra det, hur ser tillgången ut rent allmänt, det känns ju som en ganska ovanlig drog och min bästa chans är att beställa mimosabark och tillverka själv, eller?
Citera
2010-10-22, 09:35
Medlem
Citat:
Om du tänker ha sitter tänk på att DMT är ganska freaky, dina vänner kan bli lite annorlunda om man säger så. Sitter = sitter, dvs han tar det jävligt lugnt och hjälper när det behövs, inte något hyperaktivt mongo som skriker äru beng varje sekund efter du släppt pipan. Även om det är en självklarhet behövs det tyvärr skrivas ibland på FB.

Ha ha...
Första gången jag rökte så var det med en kille som hade introducerat mig för ämnet.
Efter jag hade tagit första blosset så började han med sån här läskig berättar röst
Rööööök rööööök ta meeeer,ta ett till nu kom igen nu rööööök rööööök håll inne nu,braaaaa, rööök....
Funkade inte så bra för började tänka på torsten flink i sökarna när han hetsade killen som drog kokain på toaletten

Kom halvt iväg i alla fall men blev störd av han hela tiden när han snubblade runt på grejer i rummet och förde en massa oväsen
Citera
2010-10-22, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av butangas
Kontrollerade en dröm inatt med Lucid Dreaming, det var ganska galet!
Blir bara mer och mer sugen på att göra det, hur ser tillgången ut rent allmänt, det känns ju som en ganska ovanlig drog och min bästa chans är att beställa mimosabark och tillverka själv, eller?

Japp
Du vill inte köpa från nån idiot som vart slarvig och lämnat kvar en massa skit i spice som ex kaustiksoda.
Beställ och tillverka själv.
Känslan när du lyckas med extraheringen är grym,finns en tråd om extrahering så ställ frågor så får du hjälp

Citat:

Mycket bra guide men läs andra guider också för denna går komplettera så det blir ännu renare och bättre
Senast redigerad av hypergalaxy 2010-10-22 kl. 09:48.
Citera
2010-10-22, 09:42
Medlem
butangass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hypergalaxy
Ha ha...
Första gången jag rökte så var det med en kille som hade introducerat mig för ämnet.
Efter jag hade tagit första blosset så började han med sån här läskig berättar röst
Rööööök rööööök ta meeeer,ta ett till nu kom igen nu rööööök rööööök håll inne nu,braaaaa, rööök....
Funkade inte så bra för började tänka på torsten flink i sökarna när han hetsade killen som drog kokain på toaletten

Kom halvt iväg i alla fall men blev störd av han hela tiden när han snubblade runt på grejer i rummet och förde en massa oväsen

Hahah! Dagens garv!
Klockren snubbe, synd att det delvis sabbade din upplevelse
Citera
2010-10-22, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av butangas
Hahah! Dagens garv!
Klockren snubbe, synd att det delvis sabbade din upplevelse

När man dragit 2 bloss så börjar allt i rummet lösas upp på ett skumt sätt och han såg jävligt skum också med alla ljusbågar som stack ut från hans huvud och skumma vridna leende

Blev ganska nöjd ändå,kom fram till ett typ membran som snurrade fram o tillbaka och kände ett väsen som drog i mig och bad mig med en mjuk röst släppa taget och följa med...Otroliga mönster och färger...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in