2020-06-12, 12:33
Medlem
protectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillynamnam
Ja, alltså jag kanske är naiv men det här är ju helt galet? En narcissistisk tomte.
Hur fan kunde de lova att fallet skulle lösas?

Vet nån varför de tog DNA på anhöriga till Skandiamannen?
Vad det än var så fick de tydligen ingen träff. Varför fortsatte de på det spåret när de konstaterat att dna-provet inte ledde till något?

Tror DNA skulle jämföras med brev där okända har tagit på sig mordet
Citera
2020-06-12, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrispyKreem
Han gör en stor sak av klockan för att han behöver förklara varför han rörde sig i sån ofattbart låg snigelfart från utgången trots att han hade skitbråttom.

Han stämplar ut 23:19. Enligt vakterna i repan satt det en stor klocka på väggen där. Om SE är hyperintresserad av tiden så fanns den där på en välbelyst väggklocka. Sen är det bara att småspringa till T-banan, och då är man framme vid nedgången efter 20 sekunder.

Den storyn passar dock inte Engströms narrativ, för då skulle mordet skett mitt framför honom eller t o m när han redan passerat. Därför kokar han ihop en massa fördröjande trams som ska förklara varför han bara hade hunnit 20 av de 40 metrarna till mordplatsen på 90+ sekunder. Ett spädbarn kryper snabbare än så.

Han tjatar tusen gånger om att han "följde ytterkanten av trottoaren" där ingen jävel skulle gå, särskilt inte om man har bråttom. Kolla själv på hans rekonstruktionsfilm vid c:a 00:15, med ytterkanten menas mellan bilarna och träden. Han går ju inte ens där i rekonstruktionen - för att det vore onaturligt, snudd på idiotiskt.

Så varför detta tjat om ytterkanten? För att om han gick som en normal homo sapiens mitt på trottoaren som han själv gör i filmen, så skulle han ju ha varit strax bakom eller framför paret Palme som också kom gående där. Och då blir det problem med narrativet igen. Så han placerar sig som nåt miffo som trasslat in sig bakom träden. Vad praktiskt! Sen kommer då tjatet om den svarta urtavlan. Han gnyr om hur svårt det är att få fram den pga många lager av vinterkläder. Titta på rekonstruktionsfilmen, tycker du han har svårt att hala fram klockan som han gör två gånger där?

OK, så med hjälp av alla dessa distraktioner med urtavlor, kläder, ytterkanter och ojojojoj vad svårt det är att ta sig till T-banan via denna hinderbana, har han både lyckats missa att paret Palme passerar honom OCH han har bara tagit sig halva sträckan till mordplatsen och har 20 meter kvar.

Så nära att skotten borde ge honom ett rejält sus i öronen några timmar framåt, och dessutom så nära att han kan se mordplatsen rakt framför sig i gångriktningen. Så, ser han mordet ske? Icke! Första skottet går honom helt förbi (selektiv dövhet is a bitch). Andra, jo det hörs lite, som en baktändande bil ungefär. Men han är ännu så fruktansvärt upptagen med sin svarta urtavla att han "nästan snubblar" över Palme liggandes på gatan i en blodpöl. Eftersom SE är inlindad i gladpack hjälper han honom till framstupa sidoläge utan att få minsta lilla blodprick på sig. Därefter får han ett signalement från Lisbeth Palme som hon inte gett nån annan eftersom hon ej var kontaktbar och rationell enligt något annat vittne.

Nej, SE ljög sig blå om det mesta, och det som räddade honom från vidare utredning och i viss mån fortfarande räddar honom är ytterst hans töntiga utseende och framtoning. En plufsig fjolla som trippar runt i Stig Helmer-guppkeps med en jävla necessär dinglande från handleden. Måste vara oskyldig. Det vet man ju hur en riktig mördare ser ut. Sådär... mordiskt mördarlik, liksom. Next!

Jag hade fått uppfattningen att den stationen var stängd, men jag kan ha fattat fel.
Citera
2020-06-12, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mickey-D
Oj, vilka vilda spekulationer. Det finns ju ingenting som är rimligt i det du säger. Glöm SE. Han mördade inte Palme.

Det intressanta är varför KP tystades av regeringen. Vad hade han grävt upp som var så farligt för regeringen, dvs. socialdemokraterna?

NU var det lagom att avsluta palme-"utredningen" 2 år efter Lisbet Palmes död, eller ?

Eftersom man visste att Lisbet aldrig skulle ha accepterat att Stig Engström skulle vara mördaren.

S Engström liknade inte Christer Pettersson över huvud taget , som hon pekade ut !
Senast redigerad av Iakttagaren-2019 2020-06-12 kl. 12:43.
Citera
2020-06-12, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mickey-D
Absolut. Man ska inte fästa sig vid allt som SE har sagt. Han var en liten grå mus som såg chansen att bli uppmärksammad som ett huvudvittne i den största mordgåtan i Sveriges historia. Klart att han hittade på saker för att framställa sig som en viktig pusselbit i mordfallet. Men att han hittade på saker och förvanskade sanningen gör honom inte till mördare.
Du svarar alltså ”absolut” på ett påstående om att SE aldrig ens var vid mordplatsen. Kul! Berätta då hur han kl 23:40 kunde uppge för vakterna på Skandia att Olof Palme hade mördats runt hörnet med Lisbeth bredvid, något man vid den tiden bara visste på mordplatsen samt på polisens sambandscentral. Åkte han tidsmaskin och läste morgondagens tidningar? Gick han till avspärrningen och frågade om lite skvaller och sen flashade han personens minne med Men in Black-trollstav så att han/hon glömde att de berättat för en frågvis weirdo i keps om allt som hände?
Citera
2020-06-12, 12:42
Medlem
Att SE ljuger om mycket det håller vi nog alla med om, däremot kanske inte anledningen till att han ljuger.

Men den största frågan kring alla hans lögner tycker jag är, varför skulle han dels ljuga om anledningen till att han behöver få veta sin exakta utpasseringstid och, dels varför var det egentligen så fruktansvärt angeläget för honom att få veta denna tid?

En teori om han är oskyldig kan vara att han vill bevisa att han faktiskt var på plats och därmed göra sig märkvärdig. Men varför lägger han då på minut efter minut till tiden han fick, 23:19?

Jag tror att SE hörde signalementet på sig själv först nästa dag och då fick han panik därav började allt kring honom ta fart.

Det jag inte begriper är dock varför han efter mordet skulle bulta på dörren till Skandia och komma tillbaka dit. Men jag har en teori kring det, som innebär att han planerade från början att ta sig tillbaka, men han planerade gå in genom den öppna dörren som sedan stängdes och låstes. Av någon anledning var han tvungen att komma tillbaka in till Skandiahuset. Eller att han väntade på en bil som skulle plocka upp honom men som av någon anledning inte kom...
Citera
2020-06-12, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Sovjet eller USA. Hur ska man kunna veta det? Denna förklaring känns dock helt rimlig, även utan närmare detaljer. Det måste ha varit så pass livsfarligt att skvallra vid tiden för mordet att utredningen gjorde allt för att sinka det hela. Hans Holmér är utan tvekan en jävla klåpare och har antagligen gjort mer än någon annan enskild person för att se till att det här brottet aldrig klaras upp. Om han dessutom ville att Stig inte skulle granskas närmare, vilket påstås i tråden, då är detta oerhört kompremetterande.

Jag tror Anders Jallai kan ligga nära sanningen.

Citat:
Det som ofta glöms bort i sammanhanget och som alltid döljs bland gamla socialdemokrater är att Olof Palme var Israelvänlig och än idag målas ut som “judarnas vän” på många antisemitiska hemsidor. Förmodligen pågick under 1985 en kampanj mot honom även nere i Mellanöstern. Jag skrev om det i Källa Erik (kapitel 53). Men framförallt, Palme ansågs vara “köpt” av iranierna, och anledningen vara att svenska Bofors vapen och ammunition såldes i hemlighet till Iran under kriget mellan Iran och Irak på 1980-talet. Något som både Irak och Sovjetunionen ansåg vara ett svek av Sverige och framförallt Olof Palme som ju var Sverige på den här tiden.

Citat:
Underrättelsetjänsten IB och dess jakt på kommunister får också en förklaring om man tänker sig Palme som CIA-anstruken. IB som Palme var med och grundade tillsammans med Tage Erlander på 1950-talet och vars huvudmål var att kartlägga svenska kommunister inom arbetarrörelsen. Även Stay Behind-organisationen som faktiskt Palme var med och skapade får en förklaring och inte minst det under hela kalla kriget pågående svenska hemliga försvarssamarbetet med NATO. Ett samarbete som Tage Erlander i största hemlighet grundlade våren 1952 och som Palme övertog när han blev handplockad av Erlander att bli hans arvtagare som statsminister. Leif GW Persson skrev i sin bokserie Välfärdsstatens fall att Palme var CIA-agent i sin ungdom. Och vem kan veta bättre än GW som arbetat mycket nära både Sveriges justitieminister Geijer och rikspolischefen Carl Persson.

Citat:
Under min research till Källa Erik och Spinndoktorn tog jag vid olika tillfällen kontakt med tre personer som var direkt inblandade i Ebbe Carlsson-affären, Sveriges förmodligen största politiska skandal genom tiderna. Ebbe Carlsson hade fått ett hemligt uppdrag av socialdemokratins egen “Spinndoktor” vars identitet jag avslöjar i boken. Justitieminister Anna-Greta Leijon, rikspolischefen Åhmansson och Säpochefen Sandström gav alla klartecken till Ebbe Carlssons hemliga Palmeutredning. De tre personerna som jag pratade med berättade att de än idag är säkra på vilka som mördade Palme. De hade till och med namn på inblandade personer. Det var ett tredje land från Mellanöstern som planerade mordet på uppdrag av Sovjetunionen och DDR var det jag fick höra. Mina uppgiftslämnare (UL) inifrån Ebbe Carlssons grupp sa oberoende av varandra följande till mig angående Palmemordet:

“Vi hade klartecken från regeringen och polisledningen att driva den här alternativa utredningen.”

“Lita inte på P-G Näss. Han har inte gjort mycket för att lösa mordet.”

”Jag tror att Säpo idag har information om vilka som mördade Palme.”

“En organisation från utlandet har mördat Palme.” UL (uppgiftslämnaren) har idag fått information om det. “Säpo sitter på information utan att använda sig av den informationen.”

“Skulle de även kunna skydda Ryssland?”, frågar jag. “Ja, varför inte”, svarar UL.

”Nezjinskij-buggningen syftar jag inte på. Det här är information som aldrig har kommit ut.”

“Du skulle bli otroligt förvånad om du fick reda på det. ”Jaså kommer den därifrån”, skulle du säga.”

UL skrattar högt när jag tycker att han ska gå till Palmeåklagaren idag och berätta. Kopplingen till Guillou och hans fru är det som får honom att låta bli. “Kerstin Skarp vågar inte plocka upp den här informationen i en rättegång. Informationen är fortfarande sekretessbelagd.”

“Innan Holmér dog var han uppe hos Palmeutredarna och bad dem kolla upp vissa saker.”

“Palmeutredarna gjorde inte ett piss med Holmérs tips.”

“Holmér fick en massa hot och han litade inte på Säpos livvaktsstyrka eftersom de kunde vara inblandade i mordet. Ett antal hot kom in och de gjorde bedömningen att de var tvungna att ta in livvakter utifrån. Hoten hade koppling till Palmemordet.
Holmér var rädd på riktigt. Det fanns ett hot mot hans fru.”

UL har idag ett namn på mördaren. “Den här personen som vi skulle bugga var personen som visste vem som sköt.”

“Palmes uttalanden om förhållandena i Mellanöstern kan ha varit mördarens motiv.”

“Har ingen uppfattning om Tore Forsberg. Han var hemlig och UL träffade honom aldrig. Men det var något spionrykte om honom.”

“Ebbe fick mycket information från Frankrike. Vi besökte Irans förre president Banisadr i Frankrike. Men mesta informationen fick han via media av folk som Ebbe kände.”

Först år 2015 fick UL den här nya informationen. ”Holmér hade inte den informationen då 1986. Han skulle ha behövt det.”

”99% av informationen är inte hemlig längre.”

”Jag tror Säpo har information som skulle kunna leda till att mordet löses. Jag vet att Säpo har information som de ännu inte lämnat ut.”

”De är rädda för att släppa informationen idag för att det ska skada Sverige eller Säpo, tror jag.”

”Jag tror inte att Näss ville ha mordet utrett.” Vilket kan betyda att han visste vilka som låg bakom. Magkänslan säger det.”

”Jag, vi och Holmér hade 100% goda avsikter med att lösa Palmemordet. Det kan jag svära på! Visserligen var Ebbe en pratkvarn. Men jag vet inte någon som la ned så mycket jobb som Holmér för att lösa det här mordet.”

https://www.jallai.se/
Senast redigerad av Pazzamo 2020-06-12 kl. 12:47.
Citera
2020-06-12, 12:46
Medlem
Citat:
Läs de här citaten ovan igen efter att du läst Spinndoktorn. Det kommer att ge dig en större förståelse för Palmemordets hela komplexitet. Till det här ska läggas vittnesmålen i media från de båda f d Säpo-poliserna Walter Kegö och Jan-Henrik Barrling sommaren 2016. De sa följande om Palmes mördare till Kvällsposten/Expressen 12 juni 2016:

“Mannen var en av ligamedlemmarna i ett kriminellt nätverk som under flera år var en av de stora aktörerna i 1980-talets svenska narkotikahandel.”

“Uppgifterna kopplar delvis samman mannen med terrorklassade motståndsgruppen PKK men ligan ska ha haft vidare kopplingar till Sovjet och den östtyska säkerhetstjänsten.”

“I materialet finns också uppgifter om den så kallade diplomatbuggningen där Sovjetunionen påstås ha känt till mordet i förväg genom buggningen av en diplomat (Källa Erik) som också ska ha varit chef för en grupp vilande sovjetiska agenter, så kallade illegalister.”

“Uppgifterna i utredningsmaterialet gör gällande att två vittnen, som ska vara oberoende av varandra och båda väl känner till honom, har initierade uppgifter om att mannen i knarkligan är mannen bakom Palmemordet. Ytterligare en person, som känner honom väl, ska också ha sett honom utföra mordet. De nya uppgifterna kan också komma att kasta nytt ljus över vittnesmålen om män med walkie-talkier som setts runt mordplatsen. Den nya utpekade Palme-mördaren och hans liga ska vid tidigare kriminella operationer ha använt just walkie-talkies, vilket bland annat ska ha skett hösten 1985.”

“Mannen ska ha ingått i en attentatsgrupp som stod bakom mordet. Kegö och Barrling har lämnat uppgifter om hur gruppen kunde lokalisera Palme före mordet, hur attentatet förbereddes och vilka som hjälpte till. Det finns också ett särskilt namn för attentatsdagen.”

“Mördarens nationalitet är oklar, men han ska vara utbildad i Sovjetunionen och ha kommit till Sverige på falskt pass 1985.”

Citera
2020-06-12, 12:46
Medlem
kato85s avatar
Felpost.
Senast redigerad av kato85 2020-06-12 kl. 12:50.
Citera
2020-06-12, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Jag tror Anders Jallai kan ligga nära sanningen.

Citat:
Det som ofta glöms bort i sammanhanget och som alltid döljs bland gamla socialdemokrater är att Olof Palme var Israelvänlig och än idag målas ut som “judarnas vän” på många antisemitiska hemsidor. Förmodligen pågick under 1985 en kampanj mot honom även nere i Mellanöstern. Jag skrev om det i Källa Erik (kapitel 53). Men framförallt, Palme ansågs vara “köpt” av iranierna, och anledningen vara att svenska Bofors vapen och ammunition såldes i hemlighet till Iran under kriget mellan Iran och Irak på 1980-talet. Något som både Irak och Sovjetunionen ansåg vara ett svek av Sverige och framförallt Olof Palme som ju var Sverige på den här tiden.

Citat:
Underrättelsetjänsten IB och dess jakt på kommunister får också en förklaring om man tänker sig Palme som CIA-anstruken. IB som Palme var med och grundade tillsammans med Tage Erlander på 1950-talet och vars huvudmål var att kartlägga svenska kommunister inom arbetarrörelsen. Även Stay Behind-organisationen som faktiskt Palme var med och skapade får en förklaring och inte minst det under hela kalla kriget pågående svenska hemliga försvarssamarbetet med NATO. Ett samarbete som Tage Erlander i största hemlighet grundlade våren 1952 och som Palme övertog när han blev handplockad av Erlander att bli hans arvtagare som statsminister. Leif GW Persson skrev i sin bokserie Välfärdsstatens fall att Palme var CIA-agent i sin ungdom. Och vem kan veta bättre än GW som arbetat mycket nära både Sveriges justitieminister Geijer och rikspolischefen Carl Persson.

Citat:
Under min research till Källa Erik och Spinndoktorn tog jag vid olika tillfällen kontakt med tre personer som var direkt inblandade i Ebbe Carlsson-affären, Sveriges förmodligen största politiska skandal genom tiderna. Ebbe Carlsson hade fått ett hemligt uppdrag av socialdemokratins egen “Spinndoktor” vars identitet jag avslöjar i boken. Justitieminister Anna-Greta Leijon, rikspolischefen Åhmansson och Säpochefen Sandström gav alla klartecken till Ebbe Carlssons hemliga Palmeutredning. De tre personerna som jag pratade med berättade att de än idag är säkra på vilka som mördade Palme. De hade till och med namn på inblandade personer. Det var ett tredje land från Mellanöstern som planerade mordet på uppdrag av Sovjetunionen och DDR var det jag fick höra. Mina uppgiftslämnare (UL) inifrån Ebbe Carlssons grupp sa oberoende av varandra följande till mig angående Palmemordet:

“Vi hade klartecken från regeringen och polisledningen att driva den här alternativa utredningen.”

“Lita inte på P-G Näss. Han har inte gjort mycket för att lösa mordet.”

”Jag tror att Säpo idag har information om vilka som mördade Palme.”

“En organisation från utlandet har mördat Palme.” UL (uppgiftslämnaren) har idag fått information om det. “Säpo sitter på information utan att använda sig av den informationen.”

“Skulle de även kunna skydda Ryssland?”, frågar jag. “Ja, varför inte”, svarar UL.

”Nezjinskij-buggningen syftar jag inte på. Det här är information som aldrig har kommit ut.”

“Du skulle bli otroligt förvånad om du fick reda på det. ”Jaså kommer den därifrån”, skulle du säga.”

UL skrattar högt när jag tycker att han ska gå till Palmeåklagaren idag och berätta. Kopplingen till Guillou och hans fru är det som får honom att låta bli. “Kerstin Skarp vågar inte plocka upp den här informationen i en rättegång. Informationen är fortfarande sekretessbelagd.”

“Innan Holmér dog var han uppe hos Palmeutredarna och bad dem kolla upp vissa saker.”

“Palmeutredarna gjorde inte ett piss med Holmérs tips.”

“Holmér fick en massa hot och han litade inte på Säpos livvaktsstyrka eftersom de kunde vara inblandade i mordet. Ett antal hot kom in och de gjorde bedömningen att de var tvungna att ta in livvakter utifrån. Hoten hade koppling till Palmemordet.
Holmér var rädd på riktigt. Det fanns ett hot mot hans fru.”

UL har idag ett namn på mördaren. “Den här personen som vi skulle bugga var personen som visste vem som sköt.”

“Palmes uttalanden om förhållandena i Mellanöstern kan ha varit mördarens motiv.”

“Har ingen uppfattning om Tore Forsberg. Han var hemlig och UL träffade honom aldrig. Men det var något spionrykte om honom.”

“Ebbe fick mycket information från Frankrike. Vi besökte Irans förre president Banisadr i Frankrike. Men mesta informationen fick han via media av folk som Ebbe kände.”

Först år 2015 fick UL den här nya informationen. ”Holmér hade inte den informationen då 1986. Han skulle ha behövt det.”

”99% av informationen är inte hemlig längre.”

”Jag tror Säpo har information som skulle kunna leda till att mordet löses. Jag vet att Säpo har information som de ännu inte lämnat ut.”

”De är rädda för att släppa informationen idag för att det ska skada Sverige eller Säpo, tror jag.”

”Jag tror inte att Näss ville ha mordet utrett.” Vilket kan betyda att han visste vilka som låg bakom. Magkänslan säger det.”

”Jag, vi och Holmér hade 100% goda avsikter med att lösa Palmemordet. Det kan jag svära på! Visserligen var Ebbe en pratkvarn. Men jag vet inte någon som la ned så mycket jobb som Holmér för att lösa det här mordet.”

Har det funnits några hot mot åklagaren Krister Peterson ?
Citera
2020-06-12, 12:49
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendously
Det är fascinerande hur många stolpskott det finns här inne. Jag kan förklara varför.

1. Vissa diskuterar hur vida Christer Pettersson är skyldig.
2. Vissa verkar glada över att "ni hade rätt" ang Skandiamannen.
3. Vissa argumenterar mot Skandiamannen och påstår att Christer.A är en bättre kandidat.

Ni är alla stolpskott.

För att hitta mördaren så måste man först sålla bort alla som inte hade insyn i personskyddet. En random person hade efter skotten tittat sig nervöst omkring efter livvakter, för att sedan löpa som ett svin där ifrån. Det gjorde inte skytten. Han promenerade snabbt därifrån direkt efter skotten, innan han började halvjogga in på Luntmakargatan, vetandes om att det inte fanns några livvakter på håll som potentiellt sett hade kunnat finnas där.

Den som sprang upp för trappen var inte mördaren. Det var troligtvis Stig Engström. Han såg troligtvis makarna Palme en bit till höger om sig direkt han klev ut ur entren från Skandiahuset. Därefter gick Stig Engström in på Luntmakargatan och väntade en bit in, av ren nyfikenhet. Han ville gissningsvis se efter vad de gjorde ute på stan så där sent. Han ville vänta på att paret passerat honom för att smyga efter. Helt oskyldigt. Inga onda uppsåt. Väl där så sker mordet framför ögonen på honom. Han blir livrädd. Flyr upp för trappen och ner på David Bagares Gata för att sen cirkulera området och tillbaka in på Skandiahuset. Han fick panik helt enkelt. Det förklarar varför Morelius och Björkman har andra signalement av skytten, mot vad Jeppsson och Nieminen har. Morelius hade dessutom iakttagit skytten flera minuter innan. Samtidigt som Skandiamannen fortfarande var inomhus. Jeppsson och Nieminen såg Skandiamannen och inte skytten. Därav är deras signalement av den springande mannen, som felaktigt är utpekat som mördaren, överensstämmande med Stig Engströms. För att det var honom de såg. Jeppsson missade således mördaren som drog förbi honom. Han hade all fokus på den som han, felaktigt, trodde var gärningsmannen.

Det kan förklara varför Stig ville placera sig som vittne som kom till mordplatsen efter mordet. Han var livrädd att berätta att han befann sig och såg mordet på nära håll. Rädslan av att ha blivit ett vittne som sett för mycket.

Det förklarar också röran av alla signalement av mördaren. Vissa noterade Stig Engström som sprang. Medans vissa noterade mördaren som höll i pistolen.

Stig Engström är INTE mördaren.

Mördaren såg redan vid biografen att paret Palme var ensam med sonen och dennes flickvän.

Han såg dem promenera ensamma Sveavägen söderut och valde att följa efter.

Stig var på kontoret vid detta tillfälle och visste ej att paret Palme gick ensamma.

Ditt resonemang att mördaren inte visste om att paret Palme gick ensamma faller alltså eftersom mördaren inte var Stig och eftersom mördaren fanns vid biografen.
Citera
2020-06-12, 12:53
Bannlyst
Här kan man läsa 29 sidor polisförhör med Stig Engström.
Varför säger väktarna att SE var ute och käkade på kvällen, något som SE förnekar?
http://lennartremstam.blogspot.com/2015/05/stig-engstrom-forsta-forhor-fran.html
Senast redigerad av Payback66 2020-06-12 kl. 12:58.
Citera
2020-06-12, 12:54
Medlem
Har inte läst tråden ..men såg på presskonferensen på nätet
Han såg ovanligt korkad ut Peterson
Att han satte ett vapen i händerna på Skandiamannen på grunden att han kände en " Vapensamlare "
Fick mig tänka på Trollkarlen som Ryckte den lilla Skrämda vita kaninen ur hatten.

Sedan framkom det att det fanns ingen som hade en aning om vad som hände på platsen
OCH DET KAN jag köpa
Om det smäller två skott en Fredag kväll vid 23 tiden så vet alla som gjort lumpen vad som händer en går i skydd bakom en byggbarack. Vad kan man säga om det --många hade gjort så.
Hälften av alla ute då lågt räknat är drogade eller fulla ( vill minnas att Leif GW sagt att det fanns skumt folk där och Krister Pettersson i vart fall )
Om det smäller 2 skott så inte fan tittar men efter vad folk har för kläder eller långrock skor osv.
Först tittar man om det finns en mördare kvar med pistolen i näven
Sedan tittar man efter om det syns myndighetspersoner ..

När man sedan ser att det är Palme
Kan man lugnt räkna med att många listar ut att detta är för stort för mig ..Jag drar ..många springer därifrån ---typ stannar jag kvar här kan jag sitta i limmet riktigt Ordentligt ..
Visar sig att så var det Också...
Alla svartskallar alla som rökt på de senaste 14 dagarna. Alla som är halvfulla de flesta unga
Dåliga ljusförhållanden med Motljus från Skyltfönster ..
det framskymtar att snuten varit " Elaka " mot vittnen
En del har mer eller mindre betts försvinna
Man ser efteråt att intrycket är att försöka sätta dit ngn Krille och nu Skandia mannen
Holmer skulle " kratta manegen " för en svartskalle i termer av PKK resten gav han fullständigt fan i är intrycket.
Värdelöst Polisarbete --med ett rasistiskt upplägg ..Politiskt styrt antagligen --Partiorder Pilla inte med det det handlar om rikets säkerhet .När det i själva verket gäller nästa val .. resten borta
SÅ det ger jag Peterson
Har det haft karaktären av POLITRUK rasism med oduglighet --i 35 år HUR kan man se smart ut på presskonferensen 2020. Han kunde haft lyckats Knyta slipsen och kammat sig men ge honom GK för kavajen Då.
Han bankade på trumman var lite stor i korken men han kan inte rätt gärna säga att jag tar detta jobbet men jag kommer aldrig att klara av det.

Jag tycker Skandiamannen skall ha upprättelse --För mig är det en Kille som ställt upp .Han har hamnat i " Zonen " då vill han hålla sig framme .Det händer ju se Dokusåpa folket.
Han kanske fått ett par spänn av tidningarna i arvode för att berätta ..Kolla aldrig en bra historia hette det förr --- Det finns många som tar
Palmehatet var ju stort på den tiden säkert halva folket retade sig på karln Men från det att alla skulle skjuta honom är att driva det för Långt.
Långa rockar på vintern --halkiga skor -- bögslungor inget konstigt.

Har inte ordningsmakten mer behöver han ( Skandiamannen ) och familjen ha upprättelse
Det har även den aspekten .. att om man är Oskyldig ger sig tillkänna på en Brottsplats ställer upp
försöker hjälpa till så skall inte snuten försöka sätta dit en ..med fula trix för att man i vänkretsen har ngn som samlar på vapen eller andra kanske inte vanliga intressen som är hederligt skötta

NÄSTA gång det skjuts står ingen kvar ..Snuten har ju svårt samarbeta med stora grupper
----> https://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/dan-eliasson-hj%C3%A4lp-oss-hj%C3%A4lp-oss-1.4379538

För mig hade det varit bättre säga
Detta var ett stort F*ck Up Dropped the ball .. Kling och Klang med R*vapulare och
andra fårskallar Utan hjärnor förstörde det från början och direkt vi skall lära oss av
detta sätta upp en bättre organisation med hederligt folk som inte får Politisk
Påtryckning .. Våra bästa mannar skall få jobba ifred Ber om ursäkt för detta
Schabblet ..

SKALL dom fortsätta ..jaeehh varför inte släpps materialet kan den intresserade allmänheten kanske hitta ngt privatspanarna ... Kommer premisserna fram kan det vederläggas bestyrkas ..
typ han ljuger där den Pistolen fanns på Skytteklubben XYZ år 2013 eller så.
Det kan finnas folk på Ordningsmakten som kan komma med uppgifter av demokratiskt värde.
Här på Flashback har man sett rätt mycket dokument av intresse. Sämre kan det inte rätt gärna bli.
Ropar dom på Hjälp javisst lägg ut rubbet ngn stans på nätet får vi se var vi hamnar
Skall vi fixa detta lilla enkla Åt er JÄ..A storkäftade Korkade SNUTJ..L
Hur går det med Skjutningarna på stan förresten är det en annan R*vapulare som fummlar med det ??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in