Har inte läst tråden ..men såg på presskonferensen på nätet
Han såg ovanligt korkad ut Peterson
Att han satte ett vapen i händerna på Skandiamannen på grunden att han kände en " Vapensamlare "
Fick mig tänka på Trollkarlen som Ryckte den lilla Skrämda vita kaninen ur hatten.
Sedan framkom det att det fanns ingen som hade en aning om vad som hände på platsen
OCH DET KAN jag köpa
Om det smäller två skott en Fredag kväll vid 23 tiden så vet alla som gjort lumpen vad som händer en går i skydd bakom en byggbarack. Vad kan man säga om det --många hade gjort så.
Hälften av alla ute då lågt räknat är drogade eller fulla ( vill minnas att Leif GW sagt att det fanns skumt folk där och Krister Pettersson i vart fall )
Om det smäller 2 skott så inte fan tittar men efter vad folk har för kläder eller långrock skor osv.
Först tittar man om det finns en mördare kvar med pistolen i näven
Sedan tittar man efter om det syns myndighetspersoner ..
När man sedan ser att det är Palme
Kan man lugnt räkna med att många listar ut att detta är för stort för mig ..Jag drar ..många springer därifrån ---typ stannar jag kvar här kan jag sitta i limmet riktigt Ordentligt ..
Visar sig att så var det Också...
Alla svartskallar alla som rökt på de senaste 14 dagarna. Alla som är halvfulla de flesta unga
Dåliga ljusförhållanden med Motljus från Skyltfönster ..
det framskymtar att snuten varit " Elaka " mot vittnen
En del har mer eller mindre betts försvinna
Man ser efteråt att intrycket är att försöka sätta dit ngn Krille och nu Skandia mannen
Holmer skulle " kratta manegen " för en svartskalle i termer av PKK resten gav han fullständigt fan i är intrycket.
Värdelöst Polisarbete --med ett rasistiskt upplägg ..Politiskt styrt antagligen --Partiorder Pilla inte med det det handlar om rikets säkerhet .När det i själva verket gäller nästa val .. resten borta
SÅ det ger jag Peterson
Har det haft karaktären av POLITRUK rasism med oduglighet --i 35 år HUR kan man se smart ut på presskonferensen 2020. Han kunde haft lyckats Knyta slipsen och kammat sig men ge honom GK för kavajen Då.
Han bankade på trumman var lite stor i korken men han kan inte rätt gärna säga att jag tar detta jobbet men jag kommer aldrig att klara av det.
Jag tycker Skandiamannen skall ha upprättelse --För mig är det en Kille som ställt upp .Han har hamnat i " Zonen " då vill han hålla sig framme .Det händer ju se Dokusåpa folket.
Han kanske fått ett par spänn av tidningarna i arvode för att berätta ..Kolla aldrig en bra historia hette det förr --- Det finns många som tar
Palmehatet var ju stort på den tiden säkert halva folket retade sig på karln Men från det att alla skulle skjuta honom är att driva det för Långt.
Långa rockar på vintern --halkiga skor -- bögslungor inget konstigt.
Har inte ordningsmakten mer behöver han ( Skandiamannen ) och familjen ha upprättelse
Det har även den aspekten .. att om man är Oskyldig ger sig tillkänna på en Brottsplats ställer upp
försöker hjälpa till så skall inte snuten försöka sätta dit en ..med fula trix för att man i vänkretsen har ngn som samlar på vapen eller andra kanske inte vanliga intressen som är hederligt skötta
NÄSTA gång det skjuts står ingen kvar ..Snuten har ju svårt samarbeta med stora grupper
---->
https://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/dan-eliasson-hj%C3%A4lp-oss-hj%C3%A4lp-oss-1.4379538
För mig hade det varit bättre säga
Detta var ett stort F*ck Up Dropped the ball .. Kling och Klang med R*vapulare och
andra fårskallar Utan hjärnor förstörde det från början och direkt vi skall lära oss av
detta sätta upp en bättre organisation med hederligt folk som inte får Politisk
Påtryckning .. Våra bästa mannar skall få jobba ifred Ber om ursäkt för detta
Schabblet ..
SKALL dom fortsätta ..jaeehh varför inte släpps materialet kan den intresserade allmänheten kanske hitta ngt privatspanarna ... Kommer premisserna fram kan det vederläggas bestyrkas ..
typ han ljuger där den Pistolen fanns på Skytteklubben XYZ år 2013 eller så.
Det kan finnas folk på Ordningsmakten som kan komma med uppgifter av demokratiskt värde.
Här på Flashback har man sett rätt mycket dokument av intresse. Sämre kan det inte rätt gärna bli.
Ropar dom på Hjälp javisst lägg ut rubbet ngn stans på nätet får vi se var vi hamnar
Skall vi fixa detta lilla enkla Åt er JÄ..A storkäftade Korkade SNUTJ..L
Hur går det med Skjutningarna på stan förresten är det en annan R*vapulare som fummlar med det ??