Citat:
Ursprungligen postat av
Slirrish
Som sagt, letar också med ljus och lykta efter nya varulvs filmer, tyvärr görs det sällan några bra sådana! Några nyare som jag tyckt varit okej ändå är Late Phases, som någon tidigare sa, skön atmosfär och historia genom filmen, gillade den gamla surgubben som fan:P Blev trevligt överraskad av den filmen faktiskt, sen har vi Howl, också positivt överraskad, bortsätt från en snabb scen med rätt dålig CGI så fick de till atmosfären, rätt kuslig, fast på ett tåg ute i skogen mitt i natten, läste även nånstans att några som hade en hand med och gjorde Dog Soldiers även hade några fingrar med i skapandet av denna rulle

Sköna översten som låg på övervåningen med fast limmade tarmar i Dog Soldiers är även med i denna film, dör jävligt snabbt dock^^ Sen har vi Wer, helt okej, om aningen lite seg. Sen har vi Carnivore: Werewolf of London om du kan hitta den nånstans o titta på får du gärna hojta till, trailern till den va helt okej, så den verkar lovande, men har ej lyckats hitta den än!
EDIT: Carnivore: Werewolf of London var nog bland det sämre jag sätt

Trailern som va så lovande^^ Skulle nog vilja påstå att porrskådisar är bättre på skådespel än dessa 2 var:P Fast iofs.. de kanske var porrskådisar... halva filmen va ju sexscener.. Så pass illa så att man verkligen såg att han ba torrjucka med brallorna på.. men men... fan att det inte kan komma NÅN hyfsad Varulvs rulle.. det är ju trots allt 2018..