Nu är 2012 snart slut och tänkte de kunde va lite kul att få höra vilka skräckfilmer ni här på tråden sätt i år som är bäst/sämst. De behöver inte vara filmer ifrån i år utan bara skräckfilmer ni sätt i år som varit riktigt bra/dåliga. Ni får gärna göra listor av filmerna och gärna lämna en åsikt om varför ni tycker som ni gör. Kommer tyvärr inte på så många bra skräckfilmer jag sätt i år men jag kan absolut göra en sämsta lista.
1.
The Apparition: De finns tyvärr inget bra att säga om den här filmen. Dålig/tråkig handling, tråkiga karaktärer, värdelöst slut, inget otäck...ja listan kan bli lång men tror ni fattar.
2.
The Cabin In The Woods: De finns en bra anledning till varför de tog så långtid innan de släppte den här filmen...den är värdelös. Den ska ha plus för nyskapande och nytänkande, men den var så sjukt tråkig och effekterna var kassa. Slutet var de största wtf-moment jag sätt på väldigt länge...och inte positivt menat.
3.
Livid: Ville verkligen att den här filmen skulle va bra, men tyvärr...har faktiskt aldrig sätt en så här dålig icke amerikansk skräckfilm vågar jag nog nästan påstå.
Så nu har jag startat av lite smått och vore kul att få höra era om åsikter och era listor här