[
Citat:
Moffin
Fast vad är egentligen poängen med att framställa en lista om det inte finns några begränsningar? Då blir det ju liksom samma gamla vanliga..
Jag vill inte riktigt bestämma mig för bästa i år än eftersom jag varken sett Sinister eller Possession som jag båda tror kan ha en chans.
Sämsta vet jag inte riktigt då jag snabbt glömmer dåliga filmer. Färskast i minnes är iaf Kavalet/Rabies som jag såg för ett par dagar sedan. En israelisk (skräckfilm!). Måste säga att den var riktigt dålig. Det blev aldrig riktigt klart om den medvetet var lite smårolig eller om det bara var så. Samtliga karaktärer och skådespelarinsatser var bedrövliga, handlingen obefintlig med en massa saker de börjar berätta om och sedan bara glömmer bort. Fotot var dock bra och helt okej gore.
Okej de har du rätt i men vi ändrar då, bästa/sämsta skräckfilmerna från 2012. Har inte heller sätt någon utav dem och har förhoppningar på båda två
Citat:
StonedSwede
Fattar inte varför alla verkar hata den. Tyckte att den var riktigt underhållande. Skulle antagligen varit lite bättre om vissa saker hanterades lite mer seriöst dock.
Jag hade nog hajpat den lite för mycket för hade läst så mycket gott om den, sen personligen de jag tycker va dålig va att den försökte både vara en parodi och en hyllning på äldre skräckfilmer men tycker varken den va rolig eller en bra "hyllning". Men jag dömer inte, gillar att folk har olika smak den hade några scener som var lite coola i alla fall
Citat:
vonfnas
Jag håller med om att den var kass, men om det fanns något bra med filmen så var de ju det plötsliga slutet IMO.
Slutet kom ju bara helt plötsligt, trodde nästan de var ett skämt när eftertexten började rulla