2020-05-23, 19:52
Medlem
dodligtalteregos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricssonS700
Han kallade dig inte för någon gud. Han sa att även om du kunde svenska som en gud så är du fortfarande en svarting.

Så mycket var din SFI lektion värd.

OnT: Nej bryr mig inte speciellt mycket. Är mest förbannad att jag inte har rätt att slå ihjäl alla horungarna. Det är som att regeringen har satt mig i kedjor och sagt att jag inte får göra ett skit, medans jag tvingas se på när mitt land brinner upp av invandrande och inavlade horungar.

Lätta lite på kedjan bara så ska ni få se hur fort negern springer.

Varför slår du inte sönder dessa invandrare? Vad hindrar dig? Skydda och ta tillbaka ditt land som du älskar så mycket? Nej du är ännu en vidrig flashbacksvenne som spelar tuff bakom datorskärmen. I verkligheten är du en feg liten råtta som kollar ner i marken och knyter näven i fickan när du stöter på invandrare.

Om du verkligen brydde dig om Sverige och det svenska kulturarvet som du vurmar om då hade du agerat annorlunda och inte skyllt på dessa osynliga "kedjor" som hindrar dig.
Citera
2020-05-23, 19:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Machiavelly
Vad spelar det ärligt talat för roll om man ser en arab röka eller en mörkhyad person? Det är väl inte ursprunget och hudfärgen i sig som är det centrala - utan vad dessa personer gör? Har en vän som är arab och kirurg i Sverige, t.ex. Varför är han ett problem? Det är väl snarare dessa kriminella pack som ska ut härifrån, inte våra läkare och annat folk som tar hand om sitt liv och försöker bidra något till samhället?

Vet t.ex. många utlänningar som är med i Hemvärnet. Det innebär att de deltar vid skarpa insatser som skogsbränder och annat för att hjälpa till. Hur kan de vara att likställa med kriminella? Nej, det får vara lite skillnad annars förstår jag inte vad ditt problem är.

Mångkultur, dvs mörka som väller in, innebär otrivsel. Man vill leva etniskt åtskild från andra. Annars är det inte Sverige. Man köper sig tex inte en sommarstuga i ett sommarstugeområde där araberna och somalierna tagit över.

Ditt exempel med araben och kirurgen. Han är inget problem på sin arbetsplats såvida det inte dräller av andra araber på samma ställe. Då är det nämligen inte kul för de få svenskar som finns kvar där. Araben som är kirurg blir sedan i vardagen ännu en av alla dessa araber i Sverige. Otrivseln igen.

Men sedan är jag man också. Klart jag trivs med arabiska kvinnor, som inte är muslimer, därför att de många gånger är vackra. Soheila Fors är ett sådant exempel på skönhet (såg nu att hon är född i Iran, så arab är hon knappast någon).
Senast redigerad av MagnusBengtsen 2020-05-23 kl. 19:59.
Citera
2020-05-23, 19:57
Medlem
dodligtalteregos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronadagar
Mår du så psykiskt dåligt av att se folk med annan hudfärg och en tjej som råkar vara jude, så rekommenderar jag dig att uppsöka vård hos en psykolog.

22 bast och skrivet att Sverige en gång tillhörde "oss svenskar", du har för fan inte bidragit till något i landet ännu, pojkvasker, du har ingen rätt att gnälla. Sitt ner i båten.

Haha instämmer! En 22 åring som aldrig lyft ett finger och säkerligen sitter hemma håvar in bidrag på grund av sin psykiska ohälsa sitter och klankar ner på invandrare när han själv inte bidragit med ett smack till välfärden.
Citera
2020-05-23, 20:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dodligtalterego
Haha instämmer! En 22 åring som aldrig lyft ett finger och säkerligen sitter hemma håvar in bidrag på grund av sin psykiska ohälsa sitter och klankar ner på invandrare när han själv inte bidragit med ett smack till välfärden.

En svensk ska inte dra in något till välfärden därför att den försnillas på massinvandringen.

Att som svensk betala skatt är att begå nationellt självmord och det är tragisk idioti. TS är helt rätt ute.

Svenskar har dessutom alltid företrädelserätt till sitt eget land, oavsett ålder!
Citera
2020-05-23, 20:02
Bannlyst
Citat:
Varför slår du inte sönder dessa invandrare? Vad hindrar dig? Skydda och ta tillbaka ditt land som du älskar så mycket? Nej du är ännu en vidrig flashbacksvenne som spelar tuff bakom datorskärmen. I verkligheten är du en feg liten råtta som kollar ner i marken och knyter näven i fickan när du stöter på invandrare.

Om du verkligen brydde dig om Sverige och det svenska kulturarvet som du vurmar om då hade du agerat annorlunda och inte skyllt på dessa osynliga "kedjor" som hindrar dig.

Vet du hur mycket skit jag skulle få om jag gjorde det? Jag har inte riktigt samma tillåtelse att banka på dom som dom har att banka på mig. Det märkte man redan i skolan. Den absolut våldsammaste i klassen var en invandrare och honom daltade man med bara för att "hans mamma blivit mördad av hans pappa". Själv blev man avstängd när man försökte stå på sig eller ge igen..

Jag har inte riktigt samma rättigheter som en invandrare har idag..

Och jag kan gärna gå ut och ha ihjäl några. Men det är ett problem bara. Jag vill inte blanda in dom som på riktigt är oskyldiga och är här för o jobba, och jag kommer få göra det helt jävla ensam. För även om du försöker låta rå här och tror att du skulle agera annorlunda, så vet vi alla att du sitter i exakt samma jävla sits som jag. Förmodligen är du till o med mycket längre ifrån att agera än mig. Jag fick nästan en kniv i mig förra sommaren för att jag stod o maktkamp med en spännblatte.

Och vem fan är du? Jag har sett dig göra nothing..

Själv har jag röstat. Jag har spridit budskap. Jag har nästan fått en kniv i mig. Jag har jiddrat. Jag har skrämt iväg några. Och vem fan är du? Nån av alla fjantar som sitter o röstar hit fler av dom? Isåfall håll bara käften.
Citera
2020-05-23, 20:13
Medlem
Citat:
Ja, det tycker jag definitivt. Ska man komma hit ska man arbeta, precis som mina föräldrar har gjort. Det är skillnad på invandrare och invandrare tydligen - då mina föräldrar som kom hit tidigt 90-tal inte fick ett skit i bidrag eller hjälp öht mer än möjligtvis SFI. Idag arbetar båda fortfarande och min farsa är utan tvekan den mest hårt arbetande människan jag någonsin hört om. Tack vare honom och två av hans vänner (albaner båda) tvingades deras företag att införa förbud mot att arbeta för mycket. Rekordet på firman slogs av min farsa som jobbade cirka 310 timmar på en månad. Slå det om du kan!

Hur många barn man har tycker jag är helt irrelevant så till vida det inte innebär att familjen blir mer segregerade och så vidare. Resten av vad du skriver är helt befängt. Du säger ju själv att invandrare är lata människor som inte åstadkommer någonting - och sedan är de plötsligt fullt kapabla att erövra ett land? Snälla.

Jag är definitivt inte någon PK-människa och tro mig: Hade du vetat vem jag är så hade du förstått att jag är den minst PK av oss alla här. Kritisk är jag dock mot vissa argument, som t.ex. personen jag citerade ovan. Att man inte vill ta hit hur många som helst är helt och hållet rimligt. Problemet är bara att av de som finns här görs det ingen skillnad på om de är framgångsrika eller inte - Vi med utländsk bakgrund tycks störa er oavsett vad vi gör. Kanske av avundsjuka också när man kommit till Sverige i ett par söndriga byxor och en gympapåse och sedan gör ett par miljoner om året. Jag vet inte.

Du har helt rätt att det spelar ingen roll vad ni än gör, snart kommer vi ha samma situation som före detta Jugoslavien hade på 90 talet.
Vi vill ha vårat hemland ifred, precis som du vill ha ditt hemland ifred, det är inte svårare än så!
Citera
2020-05-23, 20:27
Medlem
dodligtalteregos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricssonS700
Vet du hur mycket skit jag skulle få om jag gjorde det? Jag har inte riktigt samma tillåtelse att banka på dom som dom har att banka på mig. Det märkte man redan i skolan. Den absolut våldsammaste i klassen var en invandrare och honom daltade man med bara för att "hans mamma blivit mördad av hans pappa". Själv blev man avstängd när man försökte stå på sig eller ge igen..

Jag har inte riktigt samma rättigheter som en invandrare har idag..

Och jag kan gärna gå ut och ha ihjäl några. Men det är ett problem bara. Jag vill inte blanda in dom som på riktigt är oskyldiga och är här för o jobba, och jag kommer få göra det helt jävla ensam. För även om du försöker låta rå här och tror att du skulle agera annorlunda, så vet vi alla att du sitter i exakt samma jävla sits som jag. Förmodligen är du till o med mycket längre ifrån att agera än mig. Jag fick nästan en kniv i mig förra sommaren för att jag stod o maktkamp med en spännblatte.

Och vem fan är du? Jag har sett dig göra nothing..

Själv har jag röstat. Jag har spridit budskap. Jag har nästan fått en kniv i mig. Jag har jiddrat. Jag har skrämt iväg några. Och vem fan är du? Nån av alla fjantar som sitter o röstar hit fler av dom? Isåfall håll bara käften.

Lägg av med att framställa dig som ett offer. Du har exakt samma rättigheter som invandrare har. Vi är alla lika inför lagen.

Jag försökte absolut inte låta rå. Jag ifrågasatte dig bara för att du skrev att du ville göra det ena efter det andra med invandrare. Men bra att du inser att det finns invandrare som sköter sig och gör rätt för sig. Som varje dag är uppe med tuppen för att bidra till välfärden. Som anammat det svenska levernet. Som sköter sig och gör rätt för sig.

Jag engagerar mig genom att vara en förebild för invandrarungdomarna. Jag har snart avlagt en akademisk examen och berättar till ungdomarna att det är viktigt med skola och att göra rätt för sig i Sverige. Att man ska sköta sig och bidra, vilket fått många i min närhet att vilja bli något. Jag drar mitt strå i stacket. Alla gör olika!
Citera
2020-05-24, 07:23
Bannlyst
Citat:
Lägg av med att framställa dig som ett offer. Du har exakt samma rättigheter som invandrare har. Vi är alla lika inför lagen.

Jag försökte absolut inte låta rå. Jag ifrågasatte dig bara för att du skrev att du ville göra det ena efter det andra med invandrare. Men bra att du inser att det finns invandrare som sköter sig och gör rätt för sig. Som varje dag är uppe med tuppen för att bidra till välfärden. Som anammat det svenska levernet. Som sköter sig och gör rätt för sig.

Jag engagerar mig genom att vara en förebild för invandrarungdomarna. Jag har snart avlagt en akademisk examen och berättar till ungdomarna att det är viktigt med skola och att göra rätt för sig i Sverige. Att man ska sköta sig och bidra, vilket fått många i min närhet att vilja bli något. Jag drar mitt strå i stacket. Alla gör olika!

Du talar som du har förstånd till. En flicka kallades nyligen för "Svenne!" och hon gav genmäle "Djävla neger!". Flickan dömdes till böter och negern kom undan. Lagen är inte lika för alla.

Vi svenskar är offer. Vi förlorar ju vårt land till invandrarna och vi betalar för det och vi har journalistkåren och politikerkåren och myndigheterna emot oss.

"Göra rätt för sig" räcker inte. Moskeerna avvecklas inte för det och det mångetniska är överallt och det ger otrivsel. Man har inget gemensamt med invandrarna.
Citera
2020-05-24, 07:34
Medlem
Tack vare invandringen har jag slutat betala skatt i Sverige. När fundamentala ting som skola, sjukvård och omsorg inte fungerar, samtidigt som regeringen öser in värdelösa babbar, så ser jag ingen som helst anledning till att betala skatt heller.

Så ja, jag mår väldigt dåligt av invandringen. Det är sätt att sakta men säkert riva ner ett en gång välmående land.
Citera
2020-05-24, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanddoktorn
Borde inte denna ligga i "Psykisk hälsa"?

TS, rasister mår innerst inne skit, ja. För att de är skit.
Så det är rasistiskt att värna om sitt folk och sitt land?
Citera
2020-05-24, 07:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tanddoktorn
Borde inte denna ligga i "Psykisk hälsa"?

TS, rasister mår innerst inne skit, ja. För att de är skit.

Det är bäst tråden ligger kvar på "Integration & Invandring". Det är lika mycket relevant som på "Psykisk Hälsa".

Vad avser samtliga rasistanklagelser kan man alltid slänga tillbaka dem rakt i ansiktet på de djävlarna som först kastar iväg dem. Du är själv rasist. Dra åt helvete med dig!

Denna svenska rättfärdigade rasism kan bara knarkas ned med mediciner och så ska vi inte ha det. Invandringen ska inte även göda läkemedelsindustrin också. Den svenska rasismen är dessutom mild eftersom den bara är så pass enkel att svenskarna trivs bäst för sig själva. Så är det med alla folk.

Invandrarna verkar inte må förträffligt i Sverige de heller. De har iallafall valet att sticka tillbaka varifrån de kom.
Citera
2020-05-24, 11:00
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ja, det tycker jag definitivt. Ska man komma hit ska man arbeta, precis som mina föräldrar har gjort. Det är skillnad på invandrare och invandrare tydligen - då mina föräldrar som kom hit tidigt 90-tal inte fick ett skit i bidrag eller hjälp öht mer än möjligtvis SFI. Idag arbetar båda fortfarande och min farsa är utan tvekan den mest hårt arbetande människan jag någonsin hört om. Tack vare honom och två av hans vänner (albaner båda) tvingades deras företag att införa förbud mot att arbeta för mycket. Rekordet på firman slogs av min farsa som jobbade cirka 310 timmar på en månad. Slå det om du kan!

Hur många barn man har tycker jag är helt irrelevant så till vida det inte innebär att familjen blir mer segregerade och så vidare. Resten av vad du skriver är helt befängt. Du säger ju själv att invandrare är lata människor som inte åstadkommer någonting - och sedan är de plötsligt fullt kapabla att erövra ett land? Snälla.

Självklart är det skillnad på invandrare och invandrare.. Vill du va stöpt i samma form, skrot och korn eller guld och gröna skogar som epiteten hos en helt annan etnisistet och nation av andra invandrare.. Du har väl en egen kultur, tradition, värderingar som kan relateras till Sveriges och integreras.. Det är bara stolpskott som påstår att alla invandrare från olika nationer är lika och samma, av även de som är invandrare... Då försäger man ju sin eget ursprung till att vara vem fan som helst grupperat indelat i egenskaper polariserat och driftighet samt med ev kulturella motsättningar eller förutsättningar...

Att ha uppfattningen som invandrare, att dra alla invandrare över samma kam betyder egentligen att man inte förstått Sveriges välfärd, ,mentalitet och trygghet (och din välfärd) och hur man bygger vidare på den med rätt omgivning och "folkklasser". Det är stigmatiserat att direkt göra rasist tecken i form att ta rygg på alla invandrare och alla etnisiteter fast ni är olika dom hur man förhåller sig till Sverige och många av dom gör inte det och gör inte heller rätt för sig relativt andra invandrare..Samt att det är en ovärdigt rasitiskt attityd mot Sveriges vägnar att relativisera och generalisera invandrare som goda och flitiga allt igenom, där de som gör sin plikt får kräva sin rätt, och de som inte gör det ska inte heller kräva sin rätt men där det istället är tvärtom.. dvs motsatt förhållande..

Man behöver inte dräpa sig för att göra rätt, och samtidigt så ser jag väl inget nöje i att inte ha nån födkrok som inkomst om man inte är sjuk eller handikappad.. vad ska man göra som är så viktigt istället? När fullt friska och unga mena invandrare ska dra fötterna efter sig, rulla tummar som arbets- utbildnings-skygga i majoritet. Inkl att föröka sig otroligt mycket på dom premisserna, till att barnen ska leva på smulor relativt att båda föräldrarna arbetar.. Men bidragen är väl övergenerösa har jag läst nånstans (i nån tråd). Så ju fler barn man har ju mindre lönar det sig för båda eller ena föräldrarna att jobba med en låg till en medelinkomst förtjänst..

Helt osmakligt att ta in så många analfabeter, som nån på nåt sätt ska tro ska dra sitt välfärdslass till landet. Varför utbildar man dom inte istället i närområderna eller nåt billigt och låginkomst, kostnads fattig land, relativt fredligt land, där man upprättar utbildningscenter, material, personal och byggnader.. Sen när dom kvalificerar sig med avklarad utbildning med (engelskaspråket) i ryggsäcken, kan dom få komma in i europa och arbeta från dag 1.. och ev få stanna ochså ... Hade man alltid börjat i den änden hade Sverige sett betydligt mycket bättre ut...

De är kapabla att ta över ett land såklart, genom att de är på mycket god väg att bli i majoritet som folkslag där största delen består av olönsamma bidragstagare.. Att idiotiska vänsterpolitiker ser nån målsättning att om fiktiva 200 år eller alldrig, då ska all invandring vara lönsam generellt med plus eller plus minus noll .. är ju en politisk idioti ideologi spåkula utan motstycke.. det är vad man presterar på 4 år i stöten som räknas pr mandat period.. Och misslyckas man totalt med politiken vilket vänsterblocket har gjort, så förtjänar man inga röster längre eller styre ..

Det är bevisat att SD haft och har hur mycket rätt som helst i efterhand (och siat) sen dom kom in i riksdagen med hur dåliga resultaten skulle bli med vänster styrd politik i de flesta frågor som rör välfärden och politiska områden
Senast redigerad av maxorr 2020-05-24 kl. 11:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in