2020-05-22, 17:42
Avstängd
konstapels avatar
Självklart mår man dåligt över att se svartskallar och negrer ta över ens hemland. Antingen gör man nåt åt det eller så resignerar man, som de flesta riktiga svenskar tyvärr gjort.
Citera
2020-05-22, 18:10
Medlem
Idag såg jag en babbe korsa en gata som saknade övergångsställe mitt i rusningstrafik. Jag fick bromsa ihjäl hårt för inte köra över honom men han brydde sig inte och gick fortsätt långsamt över. Vevade ner rutan och skrek åt han att detta är inte afrika, här går vi över gatorna vid övergångsställen och fick till svar "vill du slåss?".

Vad svarar man på sånt?
Citera
2020-05-22, 18:11
Medlem
Kremlologis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loyis
Är 22 år gammal, bor hemma i en förort. Jag mår dåligt av invandringen. Jag går ut ur min port, går in i "byn" och där står fem somalier redan. Knallar iväg några meter till och där ser man araber röka cigaretter. Men kan inte gå ut på en promenad utan att se antingen en neger eller en muslim.. och det har blivit värre. Häromdagen (till mitt förvånande) så såg jag en tjej vid 19 års ålder eller yngre bära en Davids stjärna- en jude, perfekt. Hela världens pack befinner sig i Sverige, ett land som en gång endast var åt oss svenskar. Hur fan har det blivit såhär? Varför gör ingen någonting åt detta?

Jag börjar seriöst må psykiskt dåligt av detta, jag börjar känna mig utanför i samhället..i mitt eget jävla land. Jag vill varken se en neger, jude, muslim, buddhist eller indier. Jag vill se svenskar. Min lärare på gymnasiet var negrer och jag är 100% säker på att han gav mig dåliga betyg med meningen medans blsttarna fick helt OK betyg. De börjar favorisera, precis som judarna gör.

Hur påverkar detta ett mående? Hur ska man prata med en psykolog om detta utan att den börjar anmäla en för "hatbrott"?
Det är dags att packa väskan och lämna förortsghettot som bara tär på en inombords. Unga svenskar där borta har ju t.o.m börjat växa ihop med babberiet och skapat en gemensam underklasskultur. Det kommer inte bli bättre.
Citera
2020-05-23, 05:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FASD
Tystnadsplikt gäller inte om ett brott har begåtts.
Och att må dåligt när man ser invandrare är brottsligt.

Efter ditt första besök hos psykologen kommer polisen sparka in dörren, låsa in och tvångsmedicinera dig.
Tänk dig filmen Gökboet.

Hahaha visst! Skämt åsido.

Beror på hur allvarligt brottet är! Om brottet kan ge fängelse i minst ett år får personal anmäla, tex mord, våldtäkt, grov misshandel och vissa trafikbrott med lägre straffskalan såsom rattfylleri.

Anmälningsplikt till socialtjänsten föreligger om barn misstänks fara illa.
Citera
2020-05-23, 05:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pluto456
Idag såg jag en babbe korsa en gata som saknade övergångsställe mitt i rusningstrafik. Jag fick bromsa ihjäl hårt för inte köra över honom men han brydde sig inte och gick fortsätt långsamt över. Vevade ner rutan och skrek åt han att detta är inte afrika, här går vi över gatorna vid övergångsställen och fick till svar "vill du slåss?".

Vad svarar man på sånt?
Du svarar med att anmäla honom för narkotikabrott. Hans beteende talar för missbruk.
Citera
2020-05-23, 05:39
Medlem
Mår du så psykiskt dåligt av att se folk med annan hudfärg och en tjej som råkar vara jude, så rekommenderar jag dig att uppsöka vård hos en psykolog.

22 bast och skrivet att Sverige en gång tillhörde "oss svenskar", du har för fan inte bidragit till något i landet ännu, pojkvasker, du har ingen rätt att gnälla. Sitt ner i båten.
Citera
2020-05-23, 05:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Loyis
Är 22 år gammal, bor hemma i en förort. Jag mår dåligt av invandringen. Jag går ut ur min port, går in i "byn" och där står fem somalier redan. Knallar iväg några meter till och där ser man araber röka cigaretter. Men kan inte gå ut på en promenad utan att se antingen en neger eller en muslim.. och det har blivit värre. Häromdagen (till mitt förvånande) så såg jag en tjej vid 19 års ålder eller yngre bära en Davids stjärna- en jude, perfekt. Hela världens pack befinner sig i Sverige, ett land som en gång endast var åt oss svenskar. Hur fan har det blivit såhär? Varför gör ingen någonting åt detta?

Jag börjar seriöst må psykiskt dåligt av detta, jag börjar känna mig utanför i samhället..i mitt eget jävla land. Jag vill varken se en neger, jude, muslim, buddhist eller indier. Jag vill se svenskar. Min lärare på gymnasiet var negrer och jag är 100% säker på att han gav mig dåliga betyg med meningen medans blsttarna fick helt OK betyg. De börjar favorisera, precis som judarna gör.

Hur påverkar detta ett mående? Hur ska man prata med en psykolog om detta utan att den börjar anmäla en för "hatbrott"?

Ja, TS. Det kan du ge dig fan på att jag gör.

För mig är det enorma slöseriet och all kriminalitet egentligen ganska abstrakt alltihop.

Det är mer tydligt så fort jag tar en promenad och runt hörnet ser jag min första arab (en skäggig typ med en telefon med högtalaren på). Efter ytterligare 30 meter ser jag något annat typiskt, en somalisk kvinna, klädd i lila tygstycken, med barnvagn och två andra småttingar i släptåg. Tanken som far genom mitt huvud är: "hon kan inte svenska, hon har inte här att göra, det är jag som finansierar henne och hon tycker inte om mig heller).

Och så där fortsätter det på hela promenaden. Det är helt absurt.

Jag svarade först bara på din rubrik. Jag ser att du tänker likadant. Du ser också invandrare överallt.

Är mer än dubbelt så gammal än vad du är. Jag fick iallafall uppleva 80-talet. Med tanke på befolkningssammansättningen då, det är som en helt annan värld än idag. Första bästa besök till en svensk småstad och afrikanerna, araberna och hazarerna, de är överallt.
Citera
2020-05-23, 05:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gronadagar
Mår du så psykiskt dåligt av att se folk med annan hudfärg och en tjej som råkar vara jude, så rekommenderar jag dig att uppsöka vård hos en psykolog.

22 bast och skrivet att Sverige en gång tillhörde "oss svenskar", du har för fan inte bidragit till något i landet ännu, pojkvasker, du har ingen rätt att gnälla. Sitt ner i båten.

gronadagar, håll käften! Det är inte en fråga om vem som hunnit bidra eller inte. TS är svensk som har företrädelserätt att leva här. Du borde begripa detta självklara. Är det inte självklart är all kolonisering okej. De små barnen och ungdomarna i dessa länder ska bara hålla käften, typ. Svenskarna kan sprida sitt Lebensraum i Afrika och i mellanöstern. Det är ju vad de gör här. Nej hur fan kan du visa så pass usel respekt för andra folk och för andra länder? Det är förstås politiskt lämpligt för då kan du pissa på Sverige och acceptera självmordet här.

"Folk" ja, massor av dem. Det är inte en här och en där.

Psykologer hjälper oss inte. Vi svenskar har väl behov av psykiatriker som skriver ut lyckopiller till oss. Om vi knarkar ned oss med medicin, ja då går invandringen att stå ut med. Med andra ord, invandringen är inte hälsosam.

Jag växte upp med att förklaringen till Afrikas ständiga bekymmer är mångkulturen som kolonialmakterna lämnade efter sig. Dessa historier har tystnat nu eftersom de är ett bevis på att skiten där blir skit även här.
Senast redigerad av Mertillen 2020-05-23 kl. 06:10.
Citera
2020-05-23, 06:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Ts inte bra att vara rasist det kommer ta dig ingenstans.

Men jag kan hålla med dig delvis. Invandringen har inte vart positiv. Jag var för mångkulturella samhället men emot det idag.

Invandrare som är här idag är fel invandrare dom är både rasistiska, ej villiga att integreras, grupp våldtäkter mm

Det är inte värt det.

Varför var du någonsin för det?

När jag var cirka 25, det var på 90-talet, var det fortfarande för mig en icke-fråga. Men det var ingenting jag var för. Aldrig. Påverkades aldrig dit. Däremot var jag typen som hummade att "de måste få jobb, det är det det hänger på, stackare ute i förorterna". Ungefär det där.

Då tänkte jag aldrig i banorna vad det berodde på: korruption, landsförräderi, ett angrepp på Sverige för att det skulle gagna politikerkåren, gagna EU och i längden bana vägen för världsregering.

Det roliga är rasistanklagelserna. Ja man tycker inte om att se dem. Man tycker inte om att höra dem. Levde dessa invandare i välskötta länder, tänk tex Somalia som ett starkt östafrikanskt Israel, förknippat med apelsinodlingar och världens bästa stridsvagnar, då skulle jag kunna tänka mig att bo där, mitt i den svarta smeten. Som gäst. Till döden. Men aldrig som parasit.

Som ledande politiker skulle jag uppskatta statsbesök i länder som Somalia eller Rwanda, förutsatt jag gillar ledarskapet. Jag har ingenting emot Rwandas president. Kanadas premiärminister Trudeau däremot, verkar vara ett as av samma typ vi har hundratals av här nuförtiden. Hellre statsbesök där än i Hockey-Kanada, som jag borde ha mer gemensamt med.

Vad jag försöker komma till är hur det är med rasistanklagelserna. De faller ju platt eller, anklagelserna är inte svartvita. Det är inte särskilt farligt att bli anklagad för heller. Vittnar snarare om att ha integritet.
Senast redigerad av Mertillen 2020-05-23 kl. 06:13.
Citera
2020-05-23, 06:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-N
Jag mår inte dåligt. Viss invandring är uppfriskande. Till TS: skaffa egen lägenhet och börja livet. Livet är roligt och stimulerande.

Det är för att du är en empatilös djävel, en regimlojal satan. Vi är flera som inte är som du är, tack och lov.

Det du förtjänar är att som straff bo i centrala Rosengård. Hela din portuppgång ska bestå av "nyanlända" hazarer, somalier och araber, som knappt kan svenska. Ha det så kul! "Det är ju roligt ochh stimulerande".
Citera
2020-05-23, 07:46
Medlem
Ja, Sverige är fullständigt förstört av massinvandringen.
Men som ung ska man alltid se framåt.
Skaffa en ordentlig utbildning så att du kan arbeta utomlands
i framtiden om du vill. Försök att bygga upp ett bra kontaktnät,
- och se dig om i världen så mycket som du kan.
Håller man i gång, och har egna projekt, så mår man bättre.
Citera
2020-05-23, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Varför var du någonsin för det?

När jag var cirka 25, det var på 90-talet, var det fortfarande för mig en icke-fråga. Men det var ingenting jag var för. Aldrig. Påverkades aldrig dit. Däremot var jag typen som hummade att "de måste få jobb, det är det det hänger på, stackare ute i förorterna". Ungefär det där.

Då tänkte jag aldrig i banorna vad det berodde på: korruption, landsförräderi, ett angrepp på Sverige för att det skulle gagna politikerkåren, gagna EU och i längden bana vägen för världsregering.

Det roliga är rasistanklagelserna. Ja man tycker inte om att se dem. Man tycker inte om att höra dem. Levde dessa invandare i välskötta länder, tänk tex Somalia som ett starkt östafrikanskt Israel, förknippat med apelsinodlingar och världens bästa stridsvagnar, då skulle jag kunna tänka mig att bo där, mitt i den svarta smeten. Som gäst. Till döden. Men aldrig som parasit.

Som ledande politiker skulle jag uppskatta statsbesök i länder som Somalia eller Rwanda, förutsatt jag gillar ledarskapet. Jag har ingenting emot Rwandas president. Kanadas premiärminister Trudeau däremot, verkar vara ett as av samma typ vi har hundratals av här nuförtiden. Hellre statsbesök där än i Hockey-Kanada, som jag borde ha mer gemensamt med.

Vad jag försöker komma till är hur det är med rasistanklagelserna. De faller ju platt eller, anklagelserna är inte svartvita. Det är inte särskilt farligt att bli anklagad för heller. Vittnar snarare om att ha integritet.

Innan 2000 talet hade jag inga tankar på politik.
Jag trodde nationalister var rasister, människor med rakat huvud, bomberjacka och Dr Martin skor.
Dom var skrämmande när jag såg dom och dom såg inte trevliga ut heller.

Jag såg inget konstigt med mångfald eftersom det är framtiden i mina ögon. Alla vägar leder dit. Jag såg utlänningar som exotiska och intressanta. Dom invandrare jag växte upp var som vilken Svensk som helst.
Det var i början av 2000 talet som jag börja bli misstänksam att saker och ting inte stod rätt till med en del invandrare.

Vilket sakta har byggts upp genom åren när jag blev medlem på facebook 2007 så ökade min syn och medlem här sen 2005 har inte hjälpt heller att ändra den.
Åren 2007-2010 så kämpade jag med att förstå hur Sd kunde vara rasistiskt parti.
Jag hittade ingen sådan info plus att min dåvarande flickvän skulle rösta på dom avgjorde.

2007-2015 öppnade sig en hel värld för mig. Jag insåg att media inte var neutrala i sitt att rapportera nyheter.
Jag insåg att Robert Aschberg inte var den man jag trodde han var.
Vänsterpartiet bokstavligen består av mentalsjuka. Vi snackar inte om olika åsikter här utan dom är vidriga och beter sig vidriga utan motstycke tillsammans med mp.
Expo var ingen neutral antirasistisk organisation som jag först trodde.

Jag hittar så många sjuka kopplingar under mina egna undersökningar så det var skrämmande och ingen sådan info i media.
Sådant avgjorde väldigt mycket min syn på media som jag naivt hela livet trodde var neutrala.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in