Citat:
Ursprungligen postat av
Loyis
Är 22 år gammal, bor hemma i en förort. Jag mår dåligt av invandringen. Jag går ut ur min port, går in i "byn" och där står fem somalier redan. Knallar iväg några meter till och där ser man araber röka cigaretter. Men kan inte gå ut på en promenad utan att se antingen en neger eller en muslim.. och det har blivit värre. Häromdagen (till mitt förvånande) så såg jag en tjej vid 19 års ålder eller yngre bära en Davids stjärna- en jude, perfekt. Hela världens pack befinner sig i Sverige, ett land som en gång endast var åt oss svenskar. Hur fan har det blivit såhär? Varför gör ingen någonting åt detta?
Jag börjar seriöst må psykiskt dåligt av detta, jag börjar känna mig utanför i samhället..i mitt eget jävla land. Jag vill varken se en neger, jude, muslim, buddhist eller indier. Jag vill se svenskar. Min lärare på gymnasiet var negrer och jag är 100% säker på att han gav mig dåliga betyg med meningen medans blsttarna fick helt OK betyg. De börjar favorisera, precis som judarna gör.
Hur påverkar detta ett mående? Hur ska man prata med en psykolog om detta utan att den börjar anmäla en för "hatbrott"?
Jo sedan länge. Det kallas för blatteskatten.
Det har blivit såhär på grund av media, hjärntvätt och kvinnor (i huvudsak) som röstat för en invasion av vårt land.
Alla nationalister försöker göra något åt det på sitt sätt.
Försöka hitta likasinnade istället. Prata med en psykolog hjälper ju inte. Problemet kvarstår - att vi är ockuperade av främlingar.