2020-05-21, 17:08
Medlem
sommarlovs avatar
Ja det gör jag, och då bor jag ändå i ett väldigt vitt område...
Citera
2020-05-21, 17:27
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loyis
Är 22 år gammal, bor hemma i en förort. Jag mår dåligt av invandringen. Jag går ut ur min port, går in i "byn" och där står fem somalier redan. Knallar iväg några meter till och där ser man araber röka cigaretter. Men kan inte gå ut på en promenad utan att se antingen en neger eller en muslim.. och det har blivit värre. Häromdagen (till mitt förvånande) så såg jag en tjej vid 19 års ålder eller yngre bära en Davids stjärna- en jude, perfekt. Hela världens pack befinner sig i Sverige, ett land som en gång endast var åt oss svenskar. Hur fan har det blivit såhär? Varför gör ingen någonting åt detta?

Jag börjar seriöst må psykiskt dåligt av detta, jag börjar känna mig utanför i samhället..i mitt eget jävla land. Jag vill varken se en neger, jude, muslim, buddhist eller indier. Jag vill se svenskar. Min lärare på gymnasiet var negrer och jag är 100% säker på att han gav mig dåliga betyg med meningen medans blsttarna fick helt OK betyg. De börjar favorisera, precis som judarna gör.

Hur påverkar detta ett mående? Hur ska man prata med en psykolog om detta utan att den börjar anmäla en för "hatbrott"?

Jo sedan länge. Det kallas för blatteskatten.
Det har blivit såhär på grund av media, hjärntvätt och kvinnor (i huvudsak) som röstat för en invasion av vårt land.
Alla nationalister försöker göra något åt det på sitt sätt.

Försöka hitta likasinnade istället. Prata med en psykolog hjälper ju inte. Problemet kvarstår - att vi är ockuperade av främlingar.
Citera
2020-05-21, 17:53
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-N
Jag mår inte dåligt. Viss invandring är uppfriskande. Till TS: skaffa egen lägenhet och börja livet. Livet är roligt och stimulerande.

Ja, så kan det upplevas för en vänsterbliven batikhäxa. För övrigt friska människor är den här påtvingade massinvandringen och mångkulturen något dåligt.
Citera
2020-05-21, 17:55
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanddoktorn
Borde inte denna ligga i "Psykisk hälsa"?

TS, rasister mår innerst inne skit, ja. För att de är skit.

Du låter som en kränkt kultrberikare. Och du har helt fel.
Senast redigerad av Mongoprofeten 2020-05-21 kl. 18:01.
Citera
2020-05-21, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Du låter som en kränkt kultrberikare. Och du har helt fel.

Haha, jaså jag har fel, säger du? Du? Folk som mår psykiskt illa bara för att de råkar se en svarthårig person (oavsett om denne är ond eller god)... hahahh, jag som är kränkt alltså?👍🏻 Spring till mamma, du 😄🤦‍♂️
Citera
2020-05-21, 19:28
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Ja det gör jag, och då bor jag ändå i ett väldigt vitt område...

Samtidigt behövs ju invandrarna (dom manliga) som syndabockar, så att vi svenskar kan skylla på någon. Vi skulle ju bråka mycket mer inbördes, om vi inte kunde lasta av våra komplex på invandrarmännen.

Särskilt italienska män, är tacksamma att mobba. Som svartskallen Paolo Roberto.
Senast redigerad av Bullfetta 2020-05-21 kl. 20:19.
Citera
2020-05-21, 19:56
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Ja, alla mår dåligt av invandringen. Bostadsområden mår också dåligt, det är de utsatta områdena. Varför ser inte politikerna att invandringen är så negativ på alla sätt. Vi tvingas till detta mot vår vilja.
Citera
2020-05-21, 20:01
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanddoktorn
Haha, jaså jag har fel, säger du? Du? Folk som mår psykiskt illa bara för att de råkar se en svarthårig person (oavsett om denne är ond eller god)... hahahh, jag som är kränkt alltså?👍🏻 Spring till mamma, du 😄🤦‍♂️

Ja, du har fel. Och folkutbytet spelar ingen roll för dig, eftersom du förmodligen är en afrikan eller arab. Hade däremot ditt land invaderats av främmande folk, så hade du inte gillat det heller.
Senast redigerad av Mongoprofeten 2020-05-21 kl. 20:05.
Citera
2020-05-21, 20:02
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sofiajadetarjag
Ja, alla mår dåligt av invandringen. Bostadsområden mår också dåligt, det är de utsatta områdena. Varför ser inte politikerna att invandringen är så negativ på alla sätt. Vi tvingas till detta mot vår vilja.

Politikerna behöver valboskap, där har du svaret.
Citera
2020-05-21, 20:02
Medlem
Självklart mår alla förnuftiga och klarsynta dåligt av dagens Sverige, vi vet åt vilket håll det går.
Att Sverige sakta men säkert förvandlas till något som blir samma skit som det invandrarna flyr från är helt odiskutabelt, enbart idioter tror att detta kommer sluta väl.
Senast redigerad av kroppskultur 2020-05-21 kl. 20:23. Anledning: slarvfel
Citera
2020-05-21, 20:09
Medlem
Ja, jag mår faktiskt väldigt dåligt av invandringen. Mest för att politiker och andra vänstermänniskor inte kan skilja på bra och behövliga invandrare och kriminella våldsbejakande bidragsfuskande invandrare. Det är den sista typen av invandrare som väller in över vara gränser och som helt och fullt sponsras av våra skattepengar. De ansvariga politikerna verkar inte ens skämmas eller medge att de gjorde fel, att de tog fel beslut. De fortsätter i samma fotspår och blir inte ens ifrågasatta efer som PKmedia sett till att kritiker blir stämplade som rasister.
Citera
2020-05-21, 20:12
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbanburg
Ja, jag mår faktiskt väldigt dåligt av invandringen. Mest för att politiker och andra vänstermänniskor inte kan skilja på bra och behövliga invandrare och kriminella våldsbejakande bidragsfuskande invandrare. Det är den sista typen av invandrare som väller in över vara gränser och som helt och fullt sponsras av våra skattepengar. De ansvariga politikerna verkar inte ens skämmas eller medge att de gjorde fel, att de tog fel beslut. De fortsätter i samma fotspår och blir inte ens ifrågasatta efer som PKmedia sett till att kritiker blir stämplade som rasister.

Det är tydligt att politiker inte kan ställas till svars för något de beslutat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in