2020-05-21, 01:40
Medlem
Är 22 år gammal, bor hemma i en förort. Jag mår dåligt av invandringen. Jag går ut ur min port, går in i "byn" och där står fem somalier redan. Knallar iväg några meter till och där ser man araber röka cigaretter. Men kan inte gå ut på en promenad utan att se antingen en neger eller en muslim.. och det har blivit värre. Häromdagen (till mitt förvånande) så såg jag en tjej vid 19 års ålder eller yngre bära en Davids stjärna- en jude, perfekt. Hela världens pack befinner sig i Sverige, ett land som en gång endast var åt oss svenskar. Hur fan har det blivit såhär? Varför gör ingen någonting åt detta?

Jag börjar seriöst må psykiskt dåligt av detta, jag börjar känna mig utanför i samhället..i mitt eget jävla land. Jag vill varken se en neger, jude, muslim, buddhist eller indier. Jag vill se svenskar. Min lärare på gymnasiet var negrer och jag är 100% säker på att han gav mig dåliga betyg med meningen medans blsttarna fick helt OK betyg. De börjar favorisera, precis som judarna gör.

Hur påverkar detta ett mående? Hur ska man prata med en psykolog om detta utan att den börjar anmäla en för "hatbrott"?
Citera
2020-05-21, 02:05
Medlem
Mja jag har inte problem med invandrare i sig men ogillar att det är en annan kultur nu. Slöja okej, vapen ok, nyheter och information på arabiska. Många jobb har arabiska m m som meriterande. Jag känner mig som minoritet i mitt eget land. För fyra år sedan i staden jag bor vid var 25_% invandrare och nu känns det som 75%
Citera
2020-05-21, 02:26
Medlem
maxorrs avatar
Mina fråga till dig "lilla" viking som kan bli stark .. jag är 38 .. när kommer DU tabli medlem i SD eller AFS när? låt oss förenas bröder https://www.youtube.com/watch?v=fzoGtRxo_JE
Senast redigerad av maxorr 2020-05-21 kl. 02:29.
Citera
2020-05-21, 09:25
Medlem
Borde inte denna ligga i "Psykisk hälsa"?

TS, rasister mår innerst inne skit, ja. För att de är skit.
Citera
2020-05-21, 09:34
Medlem
DaChiefs avatar
Det är inte konstigt att folk blir deprimerad av multikultifiaskot. Det gäller att göra något åt det då och rösta rätt.
Citera
2020-05-21, 10:08
Vet de som tänker när de ser en lakansklädd kvinna. Yepp, en till som får skatteförsörjning hela livet.
Citera
2020-05-21, 12:07
Medlem
Topplocks avatar
Japp jag mår dåligt av denna sinnessjuka massinvandring
Citera
2020-05-21, 12:20
Medlem
Jag mår inte dåligt. Viss invandring är uppfriskande. Till TS: skaffa egen lägenhet och börja livet. Livet är roligt och stimulerande.
Citera
2020-05-21, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loyis
Är 22 år gammal, bor hemma i en förort. Jag mår dåligt av invandringen. Jag går ut ur min port, går in i "byn" och där står fem somalier redan. Knallar iväg några meter till och där ser man araber röka cigaretter. Men kan inte gå ut på en promenad utan att se antingen en neger eller en muslim.. och det har blivit värre. Häromdagen (till mitt förvånande) så såg jag en tjej vid 19 års ålder eller yngre bära en Davids stjärna- en jude, perfekt. Hela världens pack befinner sig i Sverige, ett land som en gång endast var åt oss svenskar. Hur fan har det blivit såhär? Varför gör ingen någonting åt detta?

Jag börjar seriöst må psykiskt dåligt av detta, jag börjar känna mig utanför i samhället..i mitt eget jävla land. Jag vill varken se en neger, jude, muslim, buddhist eller indier. Jag vill se svenskar. Min lärare på gymnasiet var negrer och jag är 100% säker på att han gav mig dåliga betyg med meningen medans blsttarna fick helt OK betyg. De börjar favorisera, precis som judarna gör.

Hur påverkar detta ett mående? Hur ska man prata med en psykolog om detta utan att den börjar anmäla en för "hatbrott"?
Psykologer har tystnadsplikt. Går du dessutom till en psykolog inom psykiatrin så kan inte vårdcentraler eller sjukhus läsa din journal, utan bara psykiatrin.
Sen om du vill förbättra dina betyg kan du börja med att läsa klassiska böcker på svenska, t e x "De tre musketörerna", "En världsomsegling under havet", "Mina drömmars stad", "Greven av Monte Cristo" m m.
Det är viktigt att behålla och förbättra sitt språk.
Citera
2020-05-21, 12:45
Medlem
Man kan inte må dåligt över invandringen, du har existerande psykiska problem redan som gör att detta triggar dig. Du låter dom en helt vanlig "skolskjutare" om msn säger så.
Citera
2020-05-21, 13:28
Medlem
Bara för dig att acceptera att invandringen kommer fortsätta livet ut, flytta till Polen om du vill slippa utomeuropeisk invandring, nog det enda som finns att göra. Men Polen kommer nog ta in massvis dom också snart, deras fertility är ju 1.4 barn per kvinna så dom kmr bli tvingade att öppna upp portarna för tredje världen
Citera
2020-05-21, 14:19
Medlem
NaZdravis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanddoktorn
Borde inte denna ligga i "Psykisk hälsa"?

TS, rasister mår innerst inne skit, ja. För att de är skit.
De största rasisterna är ju ifrån länderna som dessa lyxmigranter kommer ifrån.
Försök genomföra detta sjuka multikultiprojekt i dessa länder.
Hört både albaner och somalier och andra säga att de aldrig någonsin skulle tillåta sånt i hemländerna.
Aldrig.

Rasism är naturligt, och i de flesta svenskars fall handlar det i så fall om "kulturell rasism" där man har svårt för efterblivna och medeltida kulturer helt enkelt.

Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Bara för dig att acceptera att invandringen kommer fortsätta livet ut, flytta till Polen om du vill slippa utomeuropeisk invandring, nog det enda som finns att göra. Men Polen kommer nog ta in massvis dom också snart, deras fertility är ju 1.4 barn per kvinna så dom kmr bli tvingade att öppna upp portarna för tredje världen

HAHA vilket skitsnack, de kommer aldrig börja ösa in pack ifrån MENA.
Vad skulle det lösa för problem att ösa in folk som bara föder barn och aldrig tillför landet något?
Världen kollar ju på Sverige och ser vad som inte funkar givetvis.
Däremot har Polen en ganska stor invandring ifrån t ex Ukraina.
Senast redigerad av NaZdravi 2020-05-21 kl. 14:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in