2020-05-23, 11:53
Medlem
TheHmms avatar
Skottlossning utanför balkongen inatt, dörrknackning, många negrer i området.

Nä, det här är ju spännande -.-
Citera
2020-05-23, 11:57
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunt-fornuft
Vad hånar du för din kamelryttare?

Jag är ingen jävla kamelryttare.. Så det var ett hån att rösta för rätt parti och bli engagerad, medlem, påverka i mer utsträckning som privat.. Anser väl att ungdomen har väl inget att förlora mellan 18-20 års ålderna och det minsta de kan göra är väl rösta rätt eller ingå i nåt medlemskap.. Dock tror jag det uteblir och avtar till stor del med tanke på hur förnedrings, hat, hets och ungdomsrån, och nåt till.. bara ökar med tiden och sk "brödraskapet i den åldern" kanske borde ha haft nåt att säga och göra åt det.. Vi får väl se om det vänder..

När jag var ung i den åldern höll man ihop som svenska kompisar och ställde upp för varann... iaf

Det där inlägget är i onyktert tillstånd dessutom..
Senast redigerad av maxorr 2020-05-23 kl. 12:01.
Citera
2020-05-23, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
2007-2015 öppnade sig en hel värld för mig. Jag insåg att media inte var neutrala i sitt att rapportera nyheter.
Jag insåg att Robert Aschberg inte var den man jag trodde han var.
Sådant avgjorde väldigt mycket min syn på media som jag naivt hela livet trodde var neutrala.

Den där rått skrävlande juden personifierar det lägsta som finns och som förpestar i medier. Han var programledare och regissör för "Ballar av stål" i en reklamkanal. Bl a for hans utsända goyims omkring i en usel efterapning av "Dolda kameran" och förnedrade intet ont anande offentligt anställda på olika institutioner.
Jag kan se framför mig det här råa ansiktet sitta där och skrocka med whiskeypinnen framför mig när han ser sitt skapande.

Aschbergs nästa projekt blev att jaga såna som han menar hånar och hatar på sociala medier.
Alltså precis det som han själv tidigare tog betalt för att försåtligt göra med andra men på deras arbetslivs golv utan att dessa ingick i hans sjuka fantasier om ett rasistiskt och diskriminerande Sverige.
Karln är så genomrutten han kan bli.
Senast redigerad av Stallbackshjonet 2020-05-23 kl. 12:13.
Citera
2020-05-23, 12:08
Medlem
Machiavellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loyis
Men kan inte gå ut på en promenad utan att se antingen en neger eller en muslim..

Vad spelar det ärligt talat för roll om man ser en arab röka eller en mörkhyad person? Det är väl inte ursprunget och hudfärgen i sig som är det centrala - utan vad dessa personer gör? Har en vän som är arab och kirurg i Sverige, t.ex. Varför är han ett problem? Det är väl snarare dessa kriminella pack som ska ut härifrån, inte våra läkare och annat folk som tar hand om sitt liv och försöker bidra något till samhället?

Vet t.ex. många utlänningar som är med i Hemvärnet. Det innebär att de deltar vid skarpa insatser som skogsbränder och annat för att hjälpa till. Hur kan de vara att likställa med kriminella? Nej, det får vara lite skillnad annars förstår jag inte vad ditt problem är.
Citera
2020-05-23, 12:16
Medlem
Tja, det är väl svårt att tycka livet är underbart om man är på exempelvis T-Centralen i Stockholm. Inte för att det finns massor av utländska människor där, men för att många av dessa främst driver omkring utan att göra något vettigt. Dessutom är det ju ofrånkomligen så att de har noll gemensamt med oss som byggde och växte upp i Sverige. Klart att man i dessa stunder mår dåligt över invandringen som politikerna har tvingat på oss. Och det har absolut ingenting med någon rasism att göra.
Citera
2020-05-23, 12:17
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Det finns fördelar med demokrati som styrelseskick men också nackdelar. Nackdelarna är flera generationer av söndercurlade, känslodrivna människor som saknar verklighetskontakt. Vänsterdrivna människor som följer "hjärtat" och tror pengar regnar från himlen därför att så varit fallet under vissa årtionden. När du väl har en stor generation av jubelidioter får du politiker som Mona Sahlin, Reinfeldt, Löfvén. Därefter är katastrofen ett faktum.

Som individ får TS arbeta för att hitta ett mindre berikat område.

Citat:
Ursprungligen postat av Loyis
Min lärare på gymnasiet var negrer och jag är 100% säker på att han gav mig dåliga betyg med meningen medans blsttarna fick helt OK betyg.

Då bor du i ett riktigt mörkt område om tom lärarna börjar prata rinkebysvenska.
Citera
2020-05-23, 12:32
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machiavelly
Vad spelar det ärligt talat för roll om man ser en arab röka eller en mörkhyad person? Det är väl inte ursprunget och hudfärgen i sig som är det centrala - utan vad dessa personer gör? Har en vän som är arab och kirurg i Sverige, t.ex. Varför är han ett problem? Det är väl snarare dessa kriminella pack som ska ut härifrån, inte våra läkare och annat folk som tar hand om sitt liv och försöker bidra något till samhället?

Vet t.ex. många utlänningar som är med i Hemvärnet. Det innebär att de deltar vid skarpa insatser som skogsbränder och annat för att hjälpa till. Hur kan de vara att likställa med kriminella? Nej, det får vara lite skillnad annars förstår jag inte vad ditt problem är.

Anser du det vara på gränsen till kriminalitet ochså att bara slöa, inte kunna skriva eller läsa, prata okänt språk, och inte utbilda sig eller inte skaffa sig en försörjning, som en jättestor andel av massimporten står för relativt? Sen inkl stora barna skaror på det samt segregering inkl folkutbyte av det som bidragsutsugare.. Är det kriminellt eller helt okej med dig att så ska Sverige tas över och förvaltas? Hur ska en välfärd fungera isf, vill du islamiseras? Att jag har det bra ställt spelar ingen roll... jag ser the big picture
Citera
2020-05-23, 12:39
Medlem
Självklart. Man går på gatan och försöker njuta av solen. Men se, somaliska gäng av män hänger i gathörnen och, afghanska "pojkar" tar över hela stadsparken och på promenadstråket står muslimska fembarnsfamiljer och matar fiskmåsarna(!). Främmande språk hörs överallt.

Det känns inte som den hemstad jag växte upp i, och jag bad aldrig om den här "utvecklingen" i mitt eget hem. Det är främlingar och jag har ingenting gemensamt med dem. Vi pratar inte samma språk och har inte samma referenser. De bryr sig inte om mig, jag bryr mig inte om dem. Klart som tusan man mår kasst av att bo i ett sånt otryggt samhälle.
Citera
2020-05-23, 13:37
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machiavelly

Klart man inte vill bli dränkt i blattar, precis som blattarna inte vill få sina länder dränkta i utlänningar. Inget folk vill bli invaderat av främmande folk. Det bör inte vara svårt att förstå. Självbevarelsedrift, överlevnad, livsrum, hemland och allt det där vet du. Allt sådant som ni PK-människor låtsas inte förstå just och endast när det kommer till vita människor.
Citera
2020-05-23, 14:00
Medlem
Mosbulles avatar
Nej.
Men jag blir arg, upprörd och bekymrad att smuts ska komma hit och att samma smuts inte kastas ut med huvudet under armarna efter att de begått brott, ljugit eller förstört.
Citera
2020-05-23, 14:19
Medlem
Nej men att gå i Göteborg ibland känns som att man går i någon stad i Mellanöstern.
Varför tror ni Svenskar med pengar flyttar till typ Kungsbacka och Lerum? För att slippa se förfallet.
Citera
2020-05-23, 19:37
Medlem
Machiavellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxorr
Anser du det vara på gränsen till kriminalitet ochså att bara slöa, inte kunna skriva eller läsa, prata okänt språk, och inte utbilda sig eller inte skaffa sig en försörjning, som en jättestor andel av massimporten står för relativt?

Ja, det tycker jag definitivt. Ska man komma hit ska man arbeta, precis som mina föräldrar har gjort. Det är skillnad på invandrare och invandrare tydligen - då mina föräldrar som kom hit tidigt 90-tal inte fick ett skit i bidrag eller hjälp öht mer än möjligtvis SFI. Idag arbetar båda fortfarande och min farsa är utan tvekan den mest hårt arbetande människan jag någonsin hört om. Tack vare honom och två av hans vänner (albaner båda) tvingades deras företag att införa förbud mot att arbeta för mycket. Rekordet på firman slogs av min farsa som jobbade cirka 310 timmar på en månad. Slå det om du kan!

Citat:
Sen inkl stora barna skaror på det samt segregering inkl folkutbyte av det som bidragsutsugare.. Är det kriminellt eller helt okej med dig att så ska Sverige tas över och förvaltas? Hur ska en välfärd fungera isf, vill du islamiseras? Att jag har det bra ställt spelar ingen roll... jag ser the big Picture.

Hur många barn man har tycker jag är helt irrelevant så till vida det inte innebär att familjen blir mer segregerade och så vidare. Resten av vad du skriver är helt befängt. Du säger ju själv att invandrare är lata människor som inte åstadkommer någonting - och sedan är de plötsligt fullt kapabla att erövra ett land? Snälla.

Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Klart man inte vill bli dränkt i blattar, precis som blattarna inte vill få sina länder dränkta i utlänningar. Inget folk vill bli invaderat av främmande folk. Det bör inte vara svårt att förstå. Självbevarelsedrift, överlevnad, livsrum, hemland och allt det där vet du. Allt sådant som ni PK-människor låtsas inte förstå just och endast när det kommer till vita människor.

Jag är definitivt inte någon PK-människa och tro mig: Hade du vetat vem jag är så hade du förstått att jag är den minst PK av oss alla här. Kritisk är jag dock mot vissa argument, som t.ex. personen jag citerade ovan. Att man inte vill ta hit hur många som helst är helt och hållet rimligt. Problemet är bara att av de som finns här görs det ingen skillnad på om de är framgångsrika eller inte - Vi med utländsk bakgrund tycks störa er oavsett vad vi gör. Kanske av avundsjuka också när man kommit till Sverige i ett par söndriga byxor och en gympapåse och sedan gör ett par miljoner om året. Jag vet inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in