Citat:
Ursprungligen postat av
maxorr
Anser du det vara på gränsen till kriminalitet ochså att bara slöa, inte kunna skriva eller läsa, prata okänt språk, och inte utbilda sig eller inte skaffa sig en försörjning, som en jättestor andel av massimporten står för relativt?
Ja, det tycker jag definitivt. Ska man komma hit ska man arbeta, precis som mina föräldrar har gjort. Det är skillnad på invandrare och invandrare tydligen - då mina föräldrar som kom hit tidigt 90-tal inte fick ett skit i bidrag eller hjälp öht mer än möjligtvis SFI. Idag arbetar båda fortfarande och min farsa är utan tvekan den mest hårt arbetande människan jag någonsin hört om. Tack vare honom och två av hans vänner (albaner båda) tvingades deras företag att införa förbud mot att arbeta för mycket. Rekordet på firman slogs av min farsa som jobbade cirka 310 timmar på en månad. Slå det om du kan!
Citat:
Sen inkl stora barna skaror på det samt segregering inkl folkutbyte av det som bidragsutsugare.. Är det kriminellt eller helt okej med dig att så ska Sverige tas över och förvaltas? Hur ska en välfärd fungera isf, vill du islamiseras? Att jag har det bra ställt spelar ingen roll... jag ser the big Picture.
Hur många barn man har tycker jag är helt irrelevant så till vida det inte innebär att familjen blir mer segregerade och så vidare. Resten av vad du skriver är helt befängt. Du säger ju själv att invandrare är lata människor som inte åstadkommer någonting - och sedan är de plötsligt fullt kapabla att erövra ett land? Snälla.
Citat:
Ursprungligen postat av
PK-befriad
Klart man inte vill bli dränkt i blattar, precis som blattarna inte vill få sina länder dränkta i utlänningar. Inget folk vill bli invaderat av främmande folk. Det bör inte vara svårt att förstå. Självbevarelsedrift, överlevnad, livsrum, hemland och allt det där vet du. Allt sådant som ni PK-människor låtsas inte förstå just och endast när det kommer till vita människor.
Jag är definitivt inte någon PK-människa och tro mig: Hade du vetat vem jag är så hade du förstått att jag är den minst PK av oss alla här. Kritisk är jag dock mot vissa argument, som t.ex. personen jag citerade ovan. Att man inte vill ta hit hur många som helst är helt och hållet rimligt. Problemet är bara att av de som finns här görs det ingen skillnad på om de är framgångsrika eller inte - Vi med utländsk bakgrund tycks störa er oavsett vad vi gör. Kanske av avundsjuka också när man kommit till Sverige i ett par söndriga byxor och en gympapåse och sedan gör ett par miljoner om året. Jag vet inte.