Fast bilderna när Haval och euro poserar med Einars guldkedjor lades väl upp på instagtam?
Har för mig att det lades upp på euros instagram om jag minns rätt.
Det är inte den från musikvideon. Detta är en bild som förmodligen Mario har tagit när Haval står inomhus i grå hoodie och pekar finger och ler med Einars guldkedja om halsen.
Det är inte den från musikvideon. Detta är en bild som förmodligen Mario har tagit när Haval står inomhus i grå hoodie och pekar finger och ler med Einars guldkedja om halsen.
OK, svårt att hålla isär alla bilder som Haval pekar finger på
står ju i fupen från någon encrochat , dock inget som kan få han fälld såklart men obviously var han med och döda honom.. att han lura poy likadant som med einar
Vad är det för jävla amatörer som får för sig att fotografera när man poserar med en kille man just kidnappat, där deras ansikten dessutom syns väldigt tydligt?
Kan ju inte finnas bättre bevis än det där..
De största pajasarna är P3s chefer som ger Y chansen att få nomineringar!! OCH alla vänsterflummare som inte fattar hur illa det är att de får så mycket creed som de får. De kan väl hänga med Y och hans trevliga vänner en helg så de får se att man inte kan skilja på person och musik. OCH DESSUTOM så kan han inte rappa, han låter som ett urskitet päron
och de pajaser som styr detta landet, de borde ha sparkat ut den efterblivne somaliern
Sjukt att när Yasin nämns i samband med att han ska hjälpa de med killen i Västerås som de vill mörda så är det motkrav att de mördar en kille i Uppsala åt Yasin vänner
För mig/oss som mest har koll på Malmös gängvärld är det intressant att Chihab Lamouri har den mycket välkände Malmö-kriminelle Mardin Osman som kontakt i sin lur.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!