2020-05-04, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AN68
Vad är det dom har trätt runt halsen på stackaren?

Det är väl hans tröja. Sluta vara så blödig. Det är inte synd om honom alls. Han fick en upplevelse. Han sjunger ju om sånt där så nu har han mer material.

Meddelande till BO
Hej E1nar! Du läser ju detta säkert. Detta är ju bra för din karriär, din streetcred ökar i och med att det finns lite substans bakom orden.
2020-05-04, 18:49
Medlem
Templarknight1488s avatar
Som sagt GM är vit...kolla händerna
Är Leo vit ?
Medlem
GreyForests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattmedjolle
Einar ska tydligen han pratat skit om kinesen och kinesen ska ha "konfronterat" Einar. Kanske det är den "konfrontationer" som dokumenterats.

Kinesen är alltså han som startade rap gruppen kartellen.
Vad kan han ha sagt om Leo Carmona som gjort honom så ilsken? Leo är ju en gammal räv, som suttit i fängelse i många år. Är han så dum och lättkränkt att han gör sig inblandad i sånt här direkt när han muckat? Kanske viktigt för honom att visa var skåpet ska stå för den yngre generationen om de försöker köra över honom, men en vuxen man borde veta bättre än såhär. Speciellt att förnedra och ta bilder känns mer som något som de yngre förmågorna skulle göra. Om det var någon äldre skulle de snarare ta ett odokumenterat snack i skogen och komma överens om att misstagen inte ska göras om, men vem vet nu för tiden.
Senast redigerad av GreyForest 2020-05-04 kl. 18:53.
Medlem
senaps avatar
Einár ser ut att va kopplad på några av bilderna. I damkläder, dessutom. Nya katten i trakten?
2020-05-04, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Kan var marknadsföring. Inga direkta skador finns.
Klädd i stringtrosor över kalsongerna och matchande linne gör en dock lite osäker.

För övrigt är kinesen Leo inte fris och tvivlar starkt att han ligger bakom detta. Bryr hans sig om vad en rappare som gillas av barn säger? Han har en jävla massa att riskera som snart fri.

Hahaha ja för detta är ju exakt sån marknadsföring en unge gangster rappare vill ha .. Jesus cristh
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Templarknight1488
Notera att misstänkt förövare är en vit man

Kanske är hans pappa? De har kanske fejkat allt för att han ska få sitta i soffan hos Malou och äta kakor. Ja eller mer chips till chipskroppen.
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Templarknight1488
Som sagt GM är vit...kolla händerna
Är Leo vit ?
Nej. Och han är inte ute från fängelset heller.
2020-05-04, 18:51
Medlem
LFCYNWAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AN68
Vad är det dom har trätt runt halsen på stackaren? Jag syftar alltså på det orangea och inte hundkopplet.

BH? eller något form av kvinnoplagg.
Medlem
Samuel332s avatar
Sägs att han blev klädd som en crossdresser för att sedan bli våldtagen förlåt men jag skrattar ihjäl mig LOL
Medlem
Bluebeast72s avatar
Thuglife, det var väl detta den kidnappade ville leva? Nu fick han viljan igenom, grattis
2020-05-04, 18:52
Bannlyst
har alla bilder!

hur lägger jag upp dom (jag har dom på min mobil)
2020-05-04, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Rent spontant borde det vara ganska enkelt för polisen att spåra dessa bilderna då jag antar att de sprids via Snapchat och liknande?

Inte de mest begåvade kidnappare kanske.

Om det nu hänt dvs. Kan lika bra vara en musikvideo eller liknande.

Det spelar ju inte så stor roll. Det räcker ju med att den är spridd så är ju spårning helt omöjlig. Hittar de telefonen det är fotat med så vet de det men inte vem som använt den vid tillfället.

Som ett exempel så de som dömdes för att ha pissat på och misshandlat J4ffar B var ju för att de syntes på filmen. Inte annat. De hittade ju filmen i en lur men det går ju inte att göra mycket åt det bara så.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in