2021-01-10, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Yasin har inget emot antwan. Antwan brukade hänga med franky ibland innan han dog

Ja för antwan e vän med jetski som va nära vän, / kusin med fayye
2021-01-10, 00:38
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanligman
De tuffa hämnas-din idol Einar tillhör knappast en av dem som han framhäver sig att vara, löjligt!

De flesta i Sverige tycker nog att oprovocerat våld bör bestraffas

Även om Einar inte är vad han verkar vara

Bör han ändå mötas med respekt , eftersom han inte är ond av vana
Senast redigerad av TakeYouOnACruise 2021-01-10 kl. 00:48.
2021-01-10, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Bör han mötas med respekt , eftersom han inte är ond av vana
Ja naturligtvis han har ju bara rånat svenska ungdomar som invandrare gör
2021-01-10, 00:53
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanligman
Ja naturligtvis han har ju bara rånat svenska ungdomar som invandrare gör

Allt är ironi min vän, Jag tror du kan utläsa det av mina tidigare inlägg.
2021-01-10, 00:53
Medlem
Någon som vet ifall ryktet om att Haval/Euroo ska ha runkat framför Einár stämmer? I syfte att "förnedra Einár"? Enligt mig låter det ju snarare som att man går igång på en naken Einár och försöker skylla det på någon förnedringsidé.

Har någon av de misstänkta flickvän/pojkvän?
2021-01-10, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fimpalivet
Någon som vet ifall ryktet om att Haval/Euroo ska ha runkat framför Einár stämmer? I syfte att "förnedra Einár"? Enligt mig låter det ju snarare som att man går igång på en naken Einár och försöker skylla det på någon förnedringsidé.

hahahahahahah va e de här för skitsnack
2021-01-10, 01:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av fimpalivet

Är det här någon form av kärleksdrama? Är dom sugna på Einar men han dissar dom?
2021-01-10, 02:19
Medlem
LarsPeterForsmans avatar
Ändå rätt kul med rappare som rappar om hur mycket pengar de drar in och hur grova brottslingar de är när deras försörjning faktiskt är spotifyspelningar och uppträdanden.

Och helt bisarrt hur en vanlig svensk södermalmskille med kulturelitföräldrar kan bli gangsterrappare utan att vara gangster.

(Nej man är inte gangster för att man rånat någon på en moped eller jacka eller röker lite braj eller drar en lina.)

Och vem är den där negern som är så ful att han måste bära rånarluva hela tiden? Han kallar sig för 1Cuz. Är naturligtvis en somalier, det ser man på hans äggformade huvud, klena överarmar och dåliga tänder men han är uppenbart inte en del av somalieligan Shottaz eftersom Yasin är Shottaz.
Senast redigerad av LarsPeterForsman 2021-01-10 kl. 02:26.
2021-01-10, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LarsPeterForsman
Ändå rätt kul med rappare som rappar om hur mycket pengar de drar in och hur grova brottslingar de är när deras försörjning faktiskt är spotifyspelningar och uppträdanden.

Och helt bisarrt hur en vanlig svensk södermalmskille med kulturelitföräldrar kan bli gangsterrappare utan att vara gangster.

(Nej man är inte gangster för att man rånat någon på en moped eller jacka eller röker lite braj eller drar en lina.)

vad är gangster? vilken rappare är g enligt dig?
2021-01-10, 02:25
Medlem
LarsPeterForsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 720hk
vad är gangster? vilken rappare är g enligt dig?
En gangster är ju någon som åtminstone begår eller har begått grova brott. Även om Sebbe Staxx var ungefär som Einar (barnskådespelare osv) så är han ändå dömd för att ha hjälpt till vid ett grovt värdetransportrån. Det är viss skillnad mot att råna någon på en jacka.
2021-01-10, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LarsPeterForsman
En gangster är ju någon som åtminstone begår eller har begått grova brott. Även om Sebbe Staxx var ungefär som Einar (barnskådespelare osv) så är han ändå dömd för att ha hjälpt till vid ett grovt värdetransportrån. Det är viss skillnad mot att råna någon på en jacka.
Begår andra större artister grova brott (fortfarande)?Nej, det hör till genren att de pratar om ett liv de inte lever till hundra procent längre. De som gör det är mer losers/pundare som Alex Cesay. De som lyckas med musiken vill förstås satsa på den. Den är ju en väg bort från gatulivet.
Yasin har ju problem att hålla sig därifrån men jag tror hans ambition är att bli ren. Men kanske har för mycket umgänge med gamla kompisar.
Vem gnatar på Greekazo som man gör mot Einar?
Senast redigerad av TigerKid2 2021-01-10 kl. 07:44.
2021-01-10, 09:19
Medlem
Bebblischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Vem gnatar på Greekazo som man gör mot Einar?

Einár är en etnisk svensk pojke uppvuxen i Sverige men som ändå uttalar "sj" som "ch" och ofta lägger "jag" och "kan" på fel ställen i sina meningar som de som har andra modersmål än germaniska språk gör, något ingen svensk artist förutom Sebbe Staxx gjort. Mycket av hans musik har gjorts när han varit ett barn i lagens namn och ändå har han rappat om grov kriminalitet och allt det som händer i livet som om han har upplevt det.
Sånt här sticker i ögonen på gemene svennen.
Greekazo är inget nytt, en förortsrappare, icke-etnisk svensk sådan, är inte under samma lupp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in