2021-01-02, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Absm
Har du dessa bilder isåfall?

såg d ba förut ska se om nån har kvar d
2021-01-02, 19:48
Medlem
Finns inte bilderna tillgängliga längre?
2021-01-02, 19:51
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
kortfattat så rappar dom om hur svårt de haft det och har det i världens mest extensiva och omhuldande välfärdsstat, där nästan allt är gratis och skattefinansierat.

Är plötsligt allt i Sverige bra nu? Annars brukar ju Flashbacksrasisterna klaga över ett samhälle i totalt förfall. Men när rapparen från "Orten" berättar om sin svåra miljö då är plötsligt Sverige ett törnrosaland.

Konstigt.
2021-01-02, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ns1
såg d ba förut ska se om nån har kvar d
Citat:
Ursprungligen postat av Bamboom666
Finns inte bilderna tillgängliga längre?
http://imgur.com/a/YIBv7gX
2021-01-02, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uppvaxtiorten
Jo de är han
Ja, det vet jag... Men enligt muslimer är han inte bög.
2021-01-02, 19:55
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smartjavel
Dock tror jag att risken är stor att han blir friad för detta. Han var nyligen misstänkt för mord och blev friad då.
Du gör inte direkt skäl för ditt användarnamn, varför skulle att han blev friad för ett helt annat brott påverka hans chanser att bli friad från detta brott?
2021-01-02, 19:58
Medlem
trancass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ns1
du snackar rap som du har koll men då vet du bambaata e dömd för övergrepp p barn va

Då är han, Yasin, haiwanen Haval och de andra pedofilerna i målet i samma båt, men vad jag förstått av googlandet har det varit lösa anklagelser och Bambaata är ej dömd för något, ej heller åtalad. Inte för att jag bryr mig om honom överhuvudtaget. Avliva kräket. Öppna upp ugnarna, slå på gasen och elda på.
Senast redigerad av trancas 2021-01-02 kl. 20:02.
2021-01-02, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Det jag tänkte också. Eller när han kom in till stan. Om de tog han på Arlanda vore Flemingsberg lite långt bort, men de kan ju haft fullt el något.

Men snälla människor!! VAKNA...!!!! Ni sitter och tror att ni är experter på saker ni uppenbarligen inte kan ett SKIT om?! Om ni inte ens fattar varför dom körde han till Flemingsberg??????? Om du gör ett grovt brott i Älvsjö, tror du att du kommer få sitta häktad i Älvsjö då eller?

Fortsätt leka gangster framför skärmen istället för det är det enda ni klarar :-) ;-) KNAPPT
2021-01-02, 20:01
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trancas
Då är han, Yasin och de andra pedofilerna i målet i samma båt, men vad jag förstått av googlandet har det varit lösa anklagelser och Bambaata är ej dömd för något, ej heller åtalad. Inte för att jag bryr mig om honom överhuvudtaget. Avliva kräket. Öppna upp ugnarna och elda på.

Vill du inte att de ska få en rättssäker process?
2021-01-02, 20:01
Medlem
Jag är vit medelklass, snart 40 och jag gillar Y.B.
Han har talang för det han gör. Kriminaliteten är egentligen inte så viktig för mig
som lyssnare utan musiken står för sig själv. Tycker intervjun var svinbra.
Allt som alla i orten gör gör dem för att komma därifrån. Svinbra beskrivit. Det förklarar mycket.

Synd om honom att han blev tagen en timme före midnatt när han bokat en våning på ett hotell
för en fest. Men ändå skumt att de inte har bättre koll på honom än så. Nu måste det ha varit
en helt vanlig fördomsstoppning av en bil med mörkhyade killar i.

Brottet är för jäkla vidrigt. Vem fan vill se på det? Det är barnporr och våldtäkt.
Hoppas för mitt innersta att Yasin inte var insatt i de planerna.

Det mest förvånande med det här är uppgiften att han skulle vara bög. Va fan?
Vem vet det och vad har ni för bevis?
2021-01-02, 20:06
Medlem
Samir badin följer denna människa. Grymt tråkigt att samir är en sån människa
2021-01-02, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
MMycket bra inlägg. Det gäller att hänga me'

Sen är "Orten" en busig plats att vara på. Precis som det alltid varit med relativt sett fattiga områden. Oavsett om det är Rinkeby 2020, Söder 1920, Masthugget 1870.

Nog hänger jag med. Men att Nirvana ska nämnas som exempel då har man fattat konceptet. Nirvana var världsartister. Åk över till USA och diskutera Einar eller den andra misstänkte artisten du kommer bli ett åtlöje. Så ni måste hänga med och förstår sammanhanget. Att sedan en svensk kvinnlig artist gör en låt men en av de misstänkta är omdömeslöst. Tycker att all media ska ta avstånd från båda inblandade artister i denna härva.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in