2021-01-02, 22:31
Medlem
Raktinyllets avatar
Lyssnade på båda artisternas låtar och skämskudden åkte fram. Är inte dessa grabbar lite för gamla för att springa omkring och spela Allan Ballan?
2021-01-02, 22:32
Medlem
Det är något med nyårsafton och Yasin.
2021-01-02, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CokeLaRock
Väldigt märkligt att samtliga tidningar trycker på och betonar att Einar inte velat medverka i utredningen. Har rikskrim möjligen tagit sig ett snack med chefredaktörerna och tvingat dessa att poängtera detta eftersom Einar blivit/är en polisinformatör? Han passar ju verkligen mallen av en sådan.

Övre medelklassunge från en kulturfamilj som skapat sig en perfekt legend. En rappade fjolla som gangstrar vill vara i närheten av för att kunna kapitalisera på dennes framgång men även kunna utnyttja för att själva få en fot in i nöjesvärlden. En riktigr quid pro cuo, Einar har farbror blå som backar upp honom medan farbror blå har en alldeles utmärkt agent som sakta men säkert kommer att kunna hjälpa polisen med information om gängvärlden i Stockholm men säkerligen även andra delar av landet.

Det har ju figurerat rykten om att Einar är en golbög sedan tidigare, denna soppa borde ju verkligen cementera detta faktum.

Nån sort betald proffsspion inom rappen eller? Gola han lär de väl åkt långt tidigare då risken inte lär öka över tid? (Ja, om inte hemlig infiltratör då )
2021-01-02, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CokeLaRock
Det har ju figurerat rykten om att Einar är en golbög sedan tidigare, denna soppa borde ju verkligen cementera detta faktum.
Borde inte detta gynna honom? Eller har jag fullständigt missat vad ni inkluderar i "golbög"? För mig betyder det "en människa som ärligt berättar vad brottslingar gjort". Vad betyder det för dig?
2021-01-02, 22:36
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nodangerontheroof
Orkar inte läsa hela tråden. Har läst på andra sociala medier där det påstås att Einar skulle golat. Det är HELT FEL. Det stämmer inte. Jag vet det från oerhört säkra källor. Åklagaren har inte ett vittnesmål att vifta med utan det är bara teknisk bevisning och ingenting annat. Einar har inte medverkat i utredningen på något vis.

Är inget fan av rappare på något vis men det var viktigt att förtydliga eftersom han har en morsa och brosa samt bor i en fastighet med hyggligt folk i som nog inte vill ha stället stormat. Bara så ni vet.

Jaha! Så han siktar på att bli 80+?
Damage control kallas det.

Jag skulle kalla det CUCK! Väx upp grabben och ta fighten som en man.
2021-01-02, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBergman
I deras värld så finns inte begreppet VSB.
Om du känner dig dum så får det stå för dig .

Om du inte känner en vän från en fiende så vill jag inte ligga i samma vallgrav som du.

Lär dig leda!
VSB? En dum vän är en fiende. Det är jag helt övertygad om.
2021-01-02, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boeghora
kap. 8 § 2 st. brottsbalken BrB kan man tycka borde också vara aktuellt för Yasin tanke på det bilder som florerar på BO som var minderårig (17år) vid tidpunkten brottet begicks.

Jag tror du har fel i utgången av åtalet. Jag har sagt 10 till 14år jag vid håller min bedömning dessutom är det runt 8 effektiv tid plus skadestånds anspråk på närmare 3-4miljoner inklusive advokatskostnader. Sen 90kr/dag

10-14år och så 3-4 miljoner i skadestånd ? Dem som är insatta vet att detta kommer ligga på mellan 4-6år absolut inget över 6år såvida det inte tillkommer andra brott, men ser vi till bara brotten som är emot Einar så kommer det vara 4-6år och inget annat och det kan jag hävda bestämt.
2021-01-02, 22:39
Medlem
bl1nks avatar
Varför skriver inte Expressen m.m. om Haval? Han är ju ganska stor också?
2021-01-02, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bl1nk
Törs nog inte
2021-01-02, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jurstud12345
Du kan inte mena 8:2 den paragrafen rör ringa stöld, eventuellt kan typ 4:6c om kränkande fotografering aktualiseras.

du har helt rätt om 4:6 men BO är ju inte myndig borde det inte bli 6:8 och grovt brott?
2021-01-02, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBergman
Han är väldigt ENSAM just nu.

Väldigt ensam...och ett lätt byte. För den som vill...
Nej, alla muslimer står på hans sida.
2021-01-02, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bl1nk

Yasin har kritiserat expressen för att de använd honom som omslagsbild för kriminella artiklar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in