2020-05-17, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Pratar Nils i självs verket med polisen, även om han brukar uppmanar till tystnad?

https://samnytt.se/har-ar-kidnappade...-och-knivhugg/
Uppenbarligen. Jag har inte koll på etikettsregler inom gangstervärlden men det kanske finns undantag? Om man blir lite rädd? Om poliserna frågar på skarpen?
2020-05-17, 15:41
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackRaise
Varför läser man böcker man inte kan relatera till? Varför lyssnar man på instrumental musik?
Jag läser inte böcker jag inte kan relatera till. Jag har försökt flera gånger men det går inte. Det är till och med rätt vanligt att folk främst håller sig till saker som talar till dom.

Instrumentell musik pratar ju direkt till dina känslor medans musik med text försöker även prata med ens intellekt.
2020-05-17, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkeleMancer
Dagens ungdomar vill bli ett med blattarna
ja för att inte framstå som lätta offer men istället accepteras de inte av den kultur de försöker anamma
2020-05-17, 16:16
Medlem
Asså förlåt? Men en svensk snorunge som ba orten mannen wallah benim vet nte vad.
Snälla sitt ner i båten. Börja med att ändra nils namnet till abdullah elr ngt som dubska leka svartskalle.🥺😳 inge coolt med det för övrigt. 😄😄😄
2020-05-17, 16:21
Medlem
Luckyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bavaro
Klart att han inte har miljoner lyssnare, det är helt omöjligt med den skitmusiken. Läste någonstans att du kan köpa views så du ser ut att haft många lyssnare för att boosta intresset. Helt sjukt, det värsta är att han får uppmärksamhet pga det, som tex vara med i TV4 och sitta och berätta om sitt "tuffa" liv.

Kan förstå att det låter orimligt i dina öron om du inte gillar den typen av musik. Enligt mig har han ändå fått till 2-3 bra låtar så miljoner streams är helt rimligt.

En annan ny artist som nådde rampljuset för några månader sen är greekazo som drog in 40-50 miljoner streams läste jag. Tycker han har lyckats väldigt bra med finurliga texter och catchy beats
2020-05-17, 18:07
Medlem
DonPapacito38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cashew
Att du inte litar på google eller wiki är för att du inte kan bedöma trovärdighet, du har helt enkelt inte någon koll.
Uppenbarligen inte du heller ,med tanke på ditt argument.

Sen är tillit och bedömning av trovärdighet olika saker för övrigt .
2020-05-17, 21:53
Medlem
Ryktena går att einar flyttat till västerås med sin flickvän till bjurhovda. Nån som vet vad hans flickvän heter? eller vilken gata han bor på
2020-05-17, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afs123
Ryktena går att einar flyttat till västerås med sin flickvän till bjurhovda. Nån som vet vad hans flickvän heter? eller vilken gata han bor på
Alexandra torgrip heter hon vad jag vet, eller har han skaffat en ny?
2020-05-17, 23:07
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Vore ganska märkligt om han med sina påstådda inkomster skulle ha flyttat till en risig håla som Bjurhovda. På sin höjd kanske han har flytt dit temporärt.
2020-05-18, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyFlygare
Vore ganska märkligt om han med sina påstådda inkomster skulle ha flyttat till en risig håla som Bjurhovda. På sin höjd kanske han har flytt dit temporärt.
för det första så är bjurhovda ingen risig håla. jag bor där och är uppväxt där och tycker det är bra mycket bättre än råby bäckby vallby pettersberg

men sen har han ju en rs7 för över en mille så kanske han la alla pengar på bilen istället för en villa

ryktena jag hörde var att han flyttat in till sin flickvän som bor på bjurhovda. han har setts överallt i västerås bland annat på malmaberg/stentorpsgatan om du kollar hans instagram. och vet många som sett han på bjurhovda skiljebo malmaberg och runt omkring

efter att han blev våldtagen så flyttade han till västerås för att komma bort lite ifrån stockholm. det är ju dessutom bara typ en timme ifrån stockholm

men vore intressant att veta vilken lägenhet han bor i. tror inte han är ihop med alexandra längre
Senast redigerad av afs123 2020-05-18 kl. 00:34.
2020-05-18, 00:38
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
för det första så är bjurhovda ingen risig håla. jag bor där och är uppväxt där och tycker det är bra mycket bättre än råby bäckby vallby pettersberg

men sen har han ju en rs7 för över en mille så kanske han la alla pengar på bilen istället för en villa

ryktena jag hörde var att han flyttat in till sin flickvän som bor på bjurhovda. han har setts överallt i västerås bland annat på malmaberg/stentorpsgatan om du kollar hans instagram. och vet många som sett han på bjurhovda skiljebo malmaberg och runt omkring

men vore intressant att veta vilken lägenhet han bor i. tror inte han är ihop med alexandra längre
Bjurhovda är kanske inte Bäckby, men å andra sidan är Bäckby det allra värsta som stan har att erbjuda. Du kan väl inte påstå att man flyttar till Bjurhovda för att bilda familj direkt?

Hur som helst, varför skulle han över huvud taget flytta till sin flickvän i Västerås och inte hon till honom? Vilka känner han ens i Västerås utöver henne? Sen har han inte ens åldern inne för att köra bil lagligt, så att gå och köpa sig en RS7 då är väl bland det dummaste jag någonsin har hört.
2020-05-18, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyFlygare
Bjurhovda är kanske inte Bäckby, men å andra sidan är Bäckby det allra värsta som stan har att erbjuda. Du kan väl inte påstå att man flyttar till Bjurhovda för att bilda familj direkt?

Hur som helst, varför skulle han över huvud taget flytta till sin flickvän i Västerås och inte hon till honom? Vilka känner han ens i Västerås utöver henne? Sen har han inte ens åldern inne för att köra bil lagligt, så att gå och köpa sig en RS7 då är väl bland det dummaste jag någonsin har hört.
vet folk som sett han med några orten kids.

men ja tänkte också på det där med bilen, men han kanske övningskör med den?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in