2007-03-04, 18:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Linkzie
Men vore det inte sorgligt om Zlatans enorma potential skulle gå förlorat bara för att han är en diva, och därför ska bänkas i den svenska landslaget? Nej, nu är det Lagerbäcks tur att synkronisera in Zlatan i landslaget och göra så att hans form bidrar till fina framspelningar och mål även i landslaget.

Enda sorgliga i denna historia är att Zlatan inte bidrar med något till landslaget.
Citera
2007-03-05, 02:24
Medlem
Simaõs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNorth
Enda sorgliga i denna historia är att Zlatan inte bidrar med något till landslaget.

Jo, genom att vara överlägset bäst i laget
Citera
2007-03-05, 08:42
Medlem
asa_odems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linkzie
asa_odem: Ytterligare en som hatar Zlatan p.g.a. av VM insatsen... Om du frågar mig var Henke minst lika dålig. Hur som helst du är liksom jag helt medvetna om att Zlatan hade en riktig formsvacka under VM. Nu har han inte det. Du och jag vet att han gjort 11 mål i Inter och att han framspelet till jättemånga. Kom inte och säg att det är ett faktum enbart för att han har stjärnor runt omkring sig, jag menar hade han inte det i Juventus förra säsongen? Se hur det gick, det gick sämst, både i Juve och under VM. Men det är en mer annorlunda Zlatan vi ser idag. En Zlatan som är given i landslaget.

Haha... Italienska ligan. Tillåt mig att småle. Menar du att en genomkorrupt och sönderfuskad liga skulle vara något hedersvärt att göra mål i? En liga där Ligamästarna(!!) Juventus vandrar rakt ner i skethålet i serie B, en liga där dem bästa lagen fuskat, blivit straffade och av med poäng. Nejdu, Zlatan får ösa in hur jävla många mål han vill i den korrupta ligan, inget jag tar på allvar. Vem vet, motståndarna kanske är köpta. Att Italien sen vinner VM är tidernas största skandal.

Hade Zlatan däremot varit skyttekung i England hade han haft min fulla respekt. Premier Leuge är en hedersvärd liga.
Citera
2007-03-05, 10:31
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulllen
Jag fattar inte ens varför han bojkottade landslaget i oktober, jag menar borde man inte vara stolt för att spela med det svenska landslaget?
Visst, han är en riktigt bra fotbollsspelare i sina bästa dar, men han verkar ju aldrig vara bra i landslaget. Han blixtrar nån gång sådär men nej, kör me Allbäck och Elmander på top och Zlatan på bänken?

Du och alla andra, som värkar tror att Zlatan är skit i landslaget, såg väl inte försnacket igår inför Lazio-Sampdoria. Där hade 4:an tagit fram ett målsnitt på anfallarna i landslaget och gissa vem som hade bäst snitt? Jo, Zlatan. Han som är en av världens sämsta spelar, både i liga och landslag, enligt vad vissa värkar tro.

Fan vad många värkar avundsjuka på Zlatan, ni kommer med bortförklaringar till varför han är så bra hela tiden, att ni inte tröttnar. Vad kommer här näst, att resten av världens alla spelare är ur form, därför framstår Zlatan som en mycket bättre spelare än vad han egentligen är? Ni som påstår att Seria A är en skitliga, prov sätt in Allbäck där och se vad han kan prestera och jämför det med Zlatans prestationer. Kan aldrig drömma om att Allbäck tex skulle få en 8! i betyg från Gazettan.
Citera
2007-03-05, 17:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Simaõ
Jo, genom att vara överlägset bäst i laget

Överlägset störst näsa möjligen. Zlatan i premier league eller La Liga
Citera
2007-03-05, 17:53
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulllen
Jag fattar inte ens varför han bojkottade landslaget i oktober, jag menar borde man inte vara stolt för att spela med det svenska landslaget?
Visst, han är en riktigt bra fotbollsspelare i sina bästa dar, men han verkar ju aldrig vara bra i landslaget. Han blixtrar nån gång sådär men nej, kör me Allbäck och Elmander på top och Zlatan på bänken?
Brolin bojkottade också landslaget i början av 90 talet men du var kanske inte född då?
Citera
2007-03-05, 17:53
Medlem
Fillors avatar
Citat:
Vem räddade Sverige från att gå vidare i gruppen senast i em? Det var ju Zlatan med sitt otroliga klackmål mot Italien. Utan Zlatan hade vi kanske inte ens spelat i em då. Han räddade en del poäng te.x mot Lettland och Ungern. Om du då anser att Zlatan inte bidragit med något till landslaget, är du otroligt korkad.
Citera
2007-03-05, 17:54
Medlem
Relays avatar
Citat:
Sverige hade aldrig gått vidare till Kvartsfinal i EM 2004 utan Zlatan.
Citera
2007-03-05, 17:55
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fillor
Vem räddade Sverige från att gå vidare i gruppen senast i em? Det var ju Zlatan med sitt otroliga klackmål mot Italien. Utan Zlatan hade vi kanske inte ens spelat i em då. Han räddade en del poäng te.x mot Lettland och Ungern. Om du då anser att Zlatan inte bidragit med något till landslaget, är du otroligt korkad.
Glöm inte drömmålet i kvalet mot Ungern?
Citera
2007-03-05, 18:06
Medlem
bravehs avatar
Zlatan har haft en period i landslaget då han inte bidragit med särskilt mycket och det var under vm 2006. I övrigt är ett påstående om att han inte bidragit med något bara trams.
Citera
2007-03-05, 18:16
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Vad vill du ha sagt? Att Serie A är en tramsliga?
Citera
2007-03-05, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Vad vill du ha sagt? Att Serie A är en tramsliga?

Vad vill du ha sagt? Att serie A är världens bästa liga?

Att hela tiden tjata om klacken mot Italien och att han på egen hand sköt Sverige till EM är ett tecken på OKUNNIGHET. När är det dags för herrskapet att dra näsan från Zlatans arsle?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in