Vi kommer inte få se Zlatan i landslaget så länge Lagerbäck sitter som tränare. Zlatan gör fan rätt i att bojkotta landslaget. De sättet Lagerbäck skickade hem spelarna på är ju så uselt. Sånt skall ju lösas inom laget.
Lagerbäck kastar ut sina spelare till "vargarna" som får stå där och skämas, vafan är det för stil av en tränare då ?
Vi får väl se iofs Lagerbäck ska ju ner och prata med Zlatan. Han kanske kommer tillbaka trots allt, det är bara att vänta och se.
Men som AF skriver idag att det är en kamp mellan Lagerbäck och Zlatan. Jag är fan trött på det. Kom tillbaka Zlatan
PS. Även om Lagerbäck har tagit oss till både Em och Vm-slutspel så känner jag att det kanske är dags att byta tränare. Jag tror att ett lag med samma tränare för länge slutar utvecklas.