2009-10-11, 11:18
Medlem
Sandyss avatar
Ett perfekt tillfället för städning och bygga nytt.
Citera
2009-10-11, 11:19
Medlem
Carl Serungs avatar
Sverige gjorde bort sig som vanligt.Zlatan var inte mycket att räkna med, spm vanligt.
Detta beror på att:

1.Hans medspelare i landslaget är totalt värdelösa.
2.Han är balkanes och skiter totalt i Sverige.
Citera
2009-10-11, 11:28
Medlem
zizacons avatar
Problemet om Lagerbäck ryker är att vi förmodligen kommer att se Roland Anderson eller U21-kaptenen ta över och köra i precis samma jävla stil. Det är sån jävla inavel och man ska verkligen fostras upp inom förbundet för att passa i den här genomusla svenska tråktränarrollen.

Kan vi inte plocka någon som kan bidra med lite nytt istället?
Citera
2009-10-11, 11:44
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Problemet om Lagerbäck ryker är att vi förmodligen kommer att se Roland Anderson eller U21-kaptenen ta över och köra i precis samma jävla stil. Det är sån jävla inavel och man ska verkligen fostras upp inom förbundet för att passa i den här genomusla svenska tråktränarrollen.

Kan vi inte plocka någon som kan bidra med lite nytt istället?

Ja, jag skulle gärna se att någon utanför detta system tog över förbundskaptensrollen. Frågan är dock vem som skulle kunna komm i fråga?
Absolut inte Svennis! Stuart Baxter? Någon tysk eller holländare?
Egentligen har jag inte lust att ägna en tanke åt svenska fotbollslandslaget förrän Lagerbäck avgått och konkursboet rensats upp lite. Det är väl i sig inget enormt fiasko att Sverige nu missar ett slutspel, det gör ju definitivt även på senare år rätt framgångsrika nationer som Tjeckien, Kroatien och Turkiet, inte heller de kommer att åka till Sydafrika. Men det är dags för Lagerbäck att gå vidare nu.
Citera
2009-10-11, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
2.Han är balkanes och skiter totalt i Sverige.

Varför tror du att invandrare skiter i Sverige? Kom inte och säg "ni kastar sten på polis buhuhuhu".
Citera
2009-10-11, 12:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kharabirasak
Varför tror du att invandrare skiter i Sverige? Kom inte och säg "ni kastar sten på polis buhuhuhu".

Hade han avgjort som ett dussing gånger förr hade han varit så svenska man kan bli.
Citera
2009-10-11, 12:56
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Ja, jag skulle gärna se att någon utanför detta system tog över förbundskaptensrollen. Frågan är dock vem som skulle kunna komm i fråga?
Egentligen har jag inte lust att ägna en tanke åt svenska fotbollslandslaget förrän Lagerbäck avgått och konkursboet rensats upp lite. Det är väl i sig inget enormt fiasko att Sverige nu missar ett slutspel, det gör ju definitivt även på senare år rätt framgångsrika nationer som Tjeckien, Kroatien och Turkiet, inte heller de kommer att åka till Sydafrika. Men det är dags för Lagerbäck att gå vidare nu.
Han borde aldrig blivit förbundskapten för det är tydligt att det gått sämre och sämre sedan Tommy lämnade. hela ledningen inom svenska fotbollsförbundet med Lagrell i spetsen borde avgå omedelbart så att det kommer in nytänkade på alla nivåer.
Citera
2009-10-11, 13:21
Medlem
SylarQQs avatar
Kan man se presskonferen som är kl 14.00 någonstans?
Citera
2009-10-11, 13:24
Medlem
gykalos avatar
Kass landslag inse sanningen

Sverige är dålig på fotboll, utan Zlatan har Sverige ingen värdstjärna. Då skulle jag ranka det danska landslaget högre än Sverige, och att de vann igår var ett rättvist resultat.
Citera
2009-10-11, 13:27
Medlem
MoogBeats avatar
Jaha, då sätter vi vårt (nästintill obefintliga) hopp till att Malta tar poäng på Estádio D. Afonso Henriques. Sannolikheten för att det ska ske är i stort sett noll, men mirakel har skett förut... jag ber till Gud att Portugal ska ha en riktigt dålig dag på onsdag och att Malta murar igen straffområdet. Det är inte över förrän det är över.
Citera
2009-10-11, 13:29
Medlem
Multiplys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino

Peter Antoine, någon?
Citera
2009-10-11, 13:30
Bannlyst
Det är bara att försöka rycka upp sig och få med sig minst en poäng mot albanerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in