Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Sverige gjorde bort sig som vanligt.Zlatan var inte mycket att räkna med, spm vanligt.
Detta beror på att:
1.Hans medspelare i landslaget är totalt värdelösa.
2.Han är balkanes och skiter totalt i Sverige.
1. ja ett antal var dåliga förutom kim som var riktigt bra, svensson var väl sådär, men det e ju först och främst lagerbäck som klistrat ihop det här laget, att han föredrar allsvenska medelmåttor med sk jävla rutin och dessutom för att han är polare med dom iställe för internationella proffs e ju helt jävla obegripligt,
(allsvenska tillhör förmodligen för övrigt top 7 sämsta ligor i europa oxo som innehar fotbollsspelare som man ofta får en att fråga sig själv vet de vad en fotboll är?), att han föredrar henrik larsson iställe för marcus berg är ett stort jävla skämt, och som jag sa förut att henke inte skäms,
henke gav marcus berg guldskon i u-21 em som berg slog rekord med 3 MÅL!!!, han sket totalt hur pass bra spelare sverige hade, så länge inte hans position ska ersättas ska det gå på hans premisser och det samma med jävla anders svensson(ok igår) som spelade före kim i vm 2006,
detta jäkla ego för att suga ut så mycket cash som möjligt innan karriären tar slut, "folk" säger att henke spelat "bra" i svenska landslaget under ett antal år och att samarbetet med zlatan har varit magiskt, detta är totalt skitsnack, jag läste SVD igår linus schröder som jag för övrigt inte tycker om men han skrev just en artikel om det här paret och att de sammanlagt gjort 3 mål tillsammans,
(1.henke nicka fram till zlatan mot bulgarien VM-kvalet 2005,
2.zlatan lyfter fram bollen till henke mot island 2-1 samma år
3.zlatan väggar med henke mot grekland em 2008)
och när dessa 2 skapar lägen så e det OFTAST zlatan som levererar åt henke....
henke kan inte och har aldrig kunnat dribbla eller passa på internationell nivå(celtic är ett bra lag men skotska ligans motstånd är endast rangers), han är förövrigt en enormt duktig anfallare som gör riktigt bra löpningar men hans statistik under årena i landslaget de senaste åren på hur många gånger han har tappat bollen ligger väl på en 80%, i allsvenskan sköter han sig bra men i helsingborg i min mening så verkar den där 19 årige rasmus jönsson vara betydligt bättre än vad han är och kunna komma och bli något riktigt stort, fast lagerbäck tar ju inte in spelare under 20 (utom zlatan då tror jag...)
att han inte ger marcus berg chansen förrän 70-80 minuten kan bara en idiot tränare göra och där oxo föredrog han tobias hysen i malta matchen en kvart innan, berg skulle göra ett betydligt bättre jobb än larsson och han skulle göra det i em 2008 oxo...
2. det e svårt att avgöra men igår så visade han inte det, matchens bästa