2009-10-11, 04:32
Medlem
serbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JP
Förresten... Finns det någon här som har ett bra tips på vad man kan göra för att få ut sina aggressioner vid sådana här förluster? Vill inte supa ner mig längre...

Fixa en boxsäck eller nått, jag var tvungen att fixa med tvantenen...så gick skiten sönder så jag vart så lack så jag slog knogen i betongväggen
Lär inte vara en spricka men ont som fan gjorde det.
Citera
2009-10-11, 05:44
Bannlyst
Mår dåligt efter Danmark-Sverige matchen som gick ikväll trots mitt ångerfulla och hatiska inlägg som postades tidigare så mår man inte direkt bra. Mår piss rent ut sagt fast att OS väntar. Men ändå, aja, får hoppas på det bäst*suck*
Citera
2009-10-11, 06:06
Medlem
mefedronkungens avatar
Citat:
Förresten... Finns det någon här som har ett bra tips på vad man kan göra för att få ut sina aggressioner vid sådana här förluster? Vill inte supa ner mig längre...
Njut av att allt slödder hemma i soffan lider lika mycket som du
Citera
2009-10-11, 06:09
Medlem
mefedronkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
offside = JA
Bollen över linjen = NEJ (av det man kunde se)

Visade dom fler kameravinklar från incidenten med bollen och linjen?
kollade inte mer än till slutsignalen.
definitivt över linjen. Sen är

mytoman
svenne banan
zlatan

en lögnare som hävdar att bollen inte var över linjen. Det var den defitivt och alltså inte något mål för lilla korkade sverige. Mamma måna sahlin tröstar medökade skatter!
Citera
2009-10-11, 06:11
Medlem
Är så jävla glad att Sverige troligtvis inte går till VM! Älskar fotboll och följer mycket men har alltid hatat hur Sverige har överskattat sig själva och hur Aftonbladet och alla svenskar pratar om VM-guld eller medalj alltid. Sen hur alla svenskar - som inte ens följer fotboll plötsligt ska måla sig gul-blåa och bege sig till närmaste torg/park/pub för att heja på "zlatan" och gänget stör mig jävligt mycket. Alltid samma historia också med att de kanske går vidare från gruppen och åker sedan alltid ut och sen blir det alltid snack om "otur". Äntligen inser Sverige ungefär var de ligger till och något kan förändras! Yippie! Ett VM närmar sig där man slipper läsa och höra överallt om Sveriges stora "medaljchanser"!
Citera
2009-10-11, 06:16
Medlem
zarrelitos avatar
Citat:
Okej... Min lista över de som inte presterade tillräckligt:

S. Holmén
M. Nilsson
R. Elm

(H. Larssons och A. Svenssons insatser är jag tveksam till...)

Måste dock säga att jag inte gick in för att analysera spelarnas kapacitet på djupet under matchen, utan såg på matchen genom en vanlig supporters ögon. Därmed är min analys kanske inte är helt genomtänkt, men det jag såg just då var att dessa herrar presterade för dåligt.

hur kan du säga att A.Svensson och H.Larsson presterar NÅGONTING? Säger som jag sagt tidigare in med elmander, Ifall zlatan slutar som jag hoppas för hans egen skull, BEERG inte larsson 39 åringen.
Citera
2009-10-11, 06:18
Medlem
mefedronkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CiCoro
Är så jävla glad att Sverige troligtvis inte går till VM! Älskar fotboll och följer mycket men har alltid hatat hur Sverige har överskattat sig själva och hur Aftonbladet och alla svenskar pratar om VM-guld eller medalj alltid. Sen hur alla svenskar - som inte ens följer fotboll plötsligt ska måla sig gul-blåa och bege sig till närmaste torg/park/pub för att heja på "zlatan" och gänget stör mig jävligt mycket. Alltid samma historia också med att de kanske går vidare från gruppen och åker sedan alltid ut och sen blir det alltid snack om "otur". Äntligen inser Sverige ungefär var de ligger till och något kan förändras! Yippie! Ett VM närmar sig där man slipper läsa och höra överallt om Sveriges stora "medaljchanser"!
Skönt att det finns vettiga här!
Citera
2009-10-11, 08:46
Medlem
LastCaresss avatar
Avgrundsmörkt och blytungt, så är stämningen idag. Man visste på nåt sätt att förlusten mot danskarna på Råsunda var ett slags omen om att det här kvalet är dödsdömt, men så byggdes hoppet upp under den tidiga hösten och krossades likväl av danskarna igen.

Endast Gud fader själv kan avsätta Lagerbäck nu, för Lars-Åke Lagrell är väl för jävla feg. Om Lagerbäck på något mirakulöst sätt försvinner så hoppas jag på att Lennartsson tar över, han visade i u-21 EM att han har talang, och känner många av de unga spelare som det nya landslaget ska byggas kring. Dessutom verkar han helt enkelt vara jävligt trevlig och vettig.

Fan vilken skitkväll.
Citera
2009-10-11, 10:16
Medlem
Verkar finnas en del Lagerbäck-kramare i den här tråden. Det är bra för då kanske någon av er kan upplysa mig om vilka tankar han har kring det offensiva spelet. Någon ?
Finns det någon annan tanke än att spela chansbollar ?
Citera
2009-10-11, 10:40
Bannlyst
Tycker lagerbäck gjorde ett bra jobb trots allt. Vi var ju trots allt väldigt nära att komma med till VM.Alla behöver vi en andra chans Sen får vi inte glömma att det kommer ett nytt VM om 5 år Stanna Lagerbäck!
Citera
2009-10-11, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slader
Tycker lagerbäck gjorde ett bra jobb trots allt. Vi var ju trots allt väldigt nära att komma med till VM.Alla behöver vi en andra chans Sen får vi inte glömma att det kommer ett nytt VM om 5 år Stanna Lagerbäck!

Ironisk ?
Citera
2009-10-11, 11:13
Medlem
han solos avatar
Igår var jag bara arg. Idag mår jag dåligt och är ledsen. Sug kuk Mikael Nilsson...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in