2009-02-11, 22:33
  #5269
Medlem
Axells avatar
2 mycket snygga mål men motståndet var inte bra idag.
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Tomtereporter nere vid planen på Eurosport. "Jasmus" "Majjkus och Majjkus"

Hela sändningen har ju varit en rejäl kalkonsändning. Hoppas innerligt att Eurosport aldrig någonsin mer sänder en landskamp med Sverige och låter kanaler som vet hur man gör, som Kanal5 eller Viasat Sport.

Förresten, kommentatorn är ju dubbelgångare med Mikael Tornvings figur Rolf Nygård.
Tycker samma här. Kommentatorerna på Eurosport håller ruskigt låg kvalité.
Citera
2009-02-11, 22:35
  #5270
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dann
Vart hittar man info om u21 matchen?

Finns på nätet.
Citera
2009-02-11, 22:35
  #5271
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dann
Vart hittar man info om u21 matchen?

Jag ser den på myp2p.eu (TVU) - Sverige lirar bra nu.
__________________
Senast redigerad av Expat 2009-02-11 kl. 22:38.
Citera
2009-02-11, 22:37
  #5272
Medlem
danns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Finns på nätet.

Är det så alltså?
Citera
2009-02-11, 22:52
  #5273
Medlem
U21 Italien-Sverige slut.... 1-1.

Sverige spelade ganska bra tills Toivonen och Bajrami byttes ut... Då var det bara försvar.

Båda målen var straffar... Wernblom gjorde Sveriges straff-mål.
__________________
Senast redigerad av Expat 2009-02-11 kl. 23:01.
Citera
2009-02-11, 22:53
  #5274
Medlem
thakiings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Tomtereporter nere vid planen på Eurosport. "Jasmus" "Majjkus och Majjkus"

Hela sändningen har ju varit en rejäl kalkonsändning. Hoppas innerligt att Eurosport aldrig någonsin mer sänder en landskamp med Sverige och låter kanaler som vet hur man gör, som Kanal5 eller Viasat Sport.

Förresten, kommentatorn är ju dubbelgångare med Mikael Tornvings figur Rolf Nygård.

Om jag inte minns fel så stod det i Sportbladet för någon vecka sedan att Eurosport skulle ta upp kampen med de etablerade kanalerna för att köpa rättigheter till VM-kvalen. Eller var det bara träningsmatcherna? I vilket fall som helst så är det verkligen en fattig kanal, känns inte seriöst för fem öre.
Citera
2009-02-12, 00:10
  #5275
Medlem
Eastons avatar
Någon som vet var man kan se målen?
Citera
2009-02-12, 00:53
  #5276
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Finns på nätet.
Källa på det tack.
Citera
2009-02-12, 02:25
  #5277
Medlem
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,
Malta-Albanien 0-0, nu tog Sverige in på Albanien.
Citera
2009-02-12, 08:04
  #5278
Medlem
Kyleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Någon som vet var man kan se målen?
Låter också efter det, men det verkar inte finnas. Länka gärna om du hittar något!
Citera
2009-02-12, 09:40
  #5279
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Någon som vet var man kan se målen?
101greatgoals.com
Citera
2009-02-12, 09:43
  #5280
Medlem
Villons avatar
Grymt kylig straff av Wernbloom, får man säga. Sen såg väl italienarnas dito något tveksam ut, eller? Svårt att bedöma utifrån det där klippet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in