2 mycket snygga mål men motståndet var inte bra idag.
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Tomtereporter nere vid planen på Eurosport. "Jasmus" "Majjkus och Majjkus"
Hela sändningen har ju varit en rejäl kalkonsändning. Hoppas innerligt att Eurosport aldrig någonsin mer sänder en landskamp med Sverige och låter kanaler som vet hur man gör, som Kanal5 eller Viasat Sport.
Förresten, kommentatorn är ju dubbelgångare med Mikael Tornvings figur Rolf Nygård.
Tycker samma här. Kommentatorerna på Eurosport håller ruskigt låg kvalité.
Tomtereporter nere vid planen på Eurosport. "Jasmus" "Majjkus och Majjkus"
Hela sändningen har ju varit en rejäl kalkonsändning. Hoppas innerligt att Eurosport aldrig någonsin mer sänder en landskamp med Sverige och låter kanaler som vet hur man gör, som Kanal5 eller Viasat Sport.
Förresten, kommentatorn är ju dubbelgångare med Mikael Tornvings figur Rolf Nygård.
Om jag inte minns fel så stod det i Sportbladet för någon vecka sedan att Eurosport skulle ta upp kampen med de etablerade kanalerna för att köpa rättigheter till VM-kvalen. Eller var det bara träningsmatcherna? I vilket fall som helst så är det verkligen en fattig kanal, känns inte seriöst för fem öre.