2010-05-17, 14:19
  #7669
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenFantastisk
Källa? Samt: Du menar att den största anledningen till att David inte spelat mer är pga detta, och inte pga att han inte är tillräckligt bra?
Vadå? Vill du ha en jävla Goallänk eller vad?

Klart som fan han hade fått spela mer, eller varför skulle man annars spela med Nevland som dels inte är i närheten av samma spelartyp som Zamora och dels skulle lämna laget efter säsongen?
Citera
2010-05-17, 14:23
  #7670
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
Vadå? Vill du ha en jävla Goallänk eller vad?

Klart som fan han hade fått spela mer, eller varför skulle man annars spela med Nevland som dels inte är i närheten av samma spelartyp som Zamora och dels skulle lämna laget efter säsongen?

Så med andra ord så tyckte Fulham inte att David Elm tillförde tillräckligt mycket spelmässigt för att vara värd den högre lön de hade varit tvungna att betala. Det vill säga han var inte tillräckligt bra.
Citera
2010-05-17, 14:28
  #7671
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarOnEarth
Så med andra ord så tyckte Fulham inte att David Elm tillförde tillräckligt mycket spelmässigt för att vara värd den högre lön de hade varit tvungna att betala. Det vill säga han var inte tillräckligt bra.
Det var ju mer än den orsaken som gjorde det, till exempel att han var sjuk rätt länge, men hade han fått spela sät 3-4-5 matcher fler tror jag Hamren hade tagit med honom.

Hade inte Fulham tyckt han var tillträckligt bra hade man nog inte gett honom ett nytt två-årskontrakt eller hur?
Citera
2010-05-17, 14:29
  #7672
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
Vadå? Vill du ha en jävla Goallänk eller vad?

Du kom med påståendet, langa källa. Samt att jag håller med föregående talare, om det nu stämmer som du säger.
Citera
2010-05-17, 14:30
  #7673
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenFantastisk
Du kom med påståendet, langa källa. Samt att jag håller med föregående talare, om det nu stämmer som du säger.
Så du tror att alla källor finns på nätet eller vad?

Men visst; Johnny Elm.
Citera
2010-05-17, 14:33
  #7674
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
Så du tror att alla källor finns på nätet eller vad?

Men visst; Johnny Elm.

Vilket innebär att jag fortfarande inte har någon aning om det stämmer eller inte.
Citera
2010-05-17, 14:36
  #7675
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenFantastisk
Vilket innebär att jag fortfarande inte har någon aning om det stämmer eller inte.
Synd för dig, vad vill du att jag ska göra åt det menar du? Man får välja att tro på det man vill.
Citera
2010-05-17, 14:38
  #7676
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
Synd för dig, vad vill du att jag ska göra åt det menar du? Man får välja att tro på det man vill.

Jag vidhåller att det låter konstigt att det är det det skulle bero på, man har väl helt enkelt ansett att andra spelare har gått före. Inget slår ju presskonferensen då Roy kommenterar skadan på Bobby och säger att de har andra spelare som kan spela där, och räknar upp sex lirare, ingen David.
Citera
2010-05-17, 14:39
  #7677
Medlem
Roy Hodgson sade ju i media att han var missnöjd med David Elm och ställde sig tveksam till att han egentligen var tillräckligt bra för att spela mer än som inhoppare i Premier League.
Citera
2010-05-17, 15:54
  #7678
Bannlyst
Tycker att vi borde satsa på att spela in ett väldigt ungt lag istället, ingen chans att dessa medelmåttor kvalar in till EM.
Citera
2010-05-17, 16:02
  #7679
Medlem
heyyoutheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarOnEarth
Roy Hodgson sade ju i media att han var missnöjd med David Elm och ställde sig tveksam till att han egentligen var tillräckligt bra för att spela mer än som inhoppare i Premier League.
Källa på det tack!
Citera
2010-05-17, 16:30
  #7680
Medlem
Fotzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyyouthere
Källa på det tack!

Anglofilen i aftonhoran har sagt det vid flera tillfällen och då har han citerat Roy. Elm ska absolut inte spela i något landslaget, jag förstår fortfarande inte hur i helvete han kom till PL. Men det bevisar ju ändå att de sämsta spelarna kan ta sig långt genom att träna stenhårt. Kolla bara på Elmander.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in