Citat:
Ursprungligen postat av StarOnEarth
Så med andra ord så tyckte Fulham inte att David Elm tillförde tillräckligt mycket spelmässigt för att vara värd den högre lön de hade varit tvungna att betala. Det vill säga han var inte tillräckligt bra.
Det var ju mer än den orsaken som gjorde det, till exempel att han var sjuk rätt länge, men hade han fått spela sät 3-4-5 matcher fler tror jag Hamren hade tagit med honom.
Hade inte Fulham tyckt han var tillträckligt bra hade man nog inte gett honom ett nytt två-årskontrakt eller hur?