2009-02-11, 16:05
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Kanske dags att börja ladda lite för match. Vad tror ni om kvällens match? Ett sömnpiller eller en sprakande fotbollsföreställing?

Båda Elmarna lär få spela, och Adam Johansson som högerback:

http://www.fotbollsexpressen.se/landslaget/1.1462921/har-ar-sveriges-startelva-mot-osterrike

Det blir nog en rätt stapplig och stel match, tror jag - ska försöka se Frankrike-Argentina och Spanien-England lite senare också (delvis överlappande med Sveriges match). Man får vara glad om svenskarna ger några individuella positiva besked och spelar disciplinerat, då kan de ju mycket väl slå det tämligen svaga Österrike.
Citera
2009-02-11, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Själv tycker jag nog att "långbolls-England" håller lite högre kvalitet.
Jag håller på vilket lag jag vill och jag kan inte påstå att jag kan bry mig mindre om vad du tycker om det. Anledningen till att jag håller på Österrike ikväll är att de överraskade mig positivt vid förra mästerskapet och att gamla Gunnerskeepern Manninger lirar där. Dessutom tycker jag att Scharner är en skön snubbe.

Sverige var ju både bättre och "roligare" än Österrike i EM senast. Och sen, för att följa din logik. Varför håller du då på Arsenal, när Barcelona är så jävla mycket roligare och bättre. Varför håller du på långbolls-England ikväll när Spanien är hundra gånger bättre och framförallt tusen gånger mer underhållande att se på. Du är en mycket underlig person, Spruttis. Kanske den sjukaste jag stött på.
Citera
2009-02-11, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Sverige var ju både bättre och "roligare" än Österrike i EM senast. Och sen, för att följa din logik. Varför håller du då på Arsenal, när Barcelona är så jävla mycket roligare och bättre. Varför håller du på långbolls-England ikväll när Spanien är hundra gånger bättre och framförallt tusen gånger mer underhållande att se på. Du är en mycket underlig person, Spruttis. Kanske den sjukaste jag stött på.

Nu är vi lite OT här.. Arsenal spelar för mig den mest attraktiva fotbollen som finns, kanske inte för tillfället. Barcelona spelar kanske roligare nu men det är ju inte så att jag går och byter lag. England gillar jag helt enkelt för att det är England, har alltid velat unna dem framgång på grund av den kultur som finns där. Jo, lite underlig kanske, jag kan själv känna att det känns lite jobbigt att inte kunna hålla på sitt eget landslag i fotboll. I speedway eller handboll är jag dock en stark supporter av mitt landslag. Märkligt men sant, har ingen anledning att ljuga om det.
Citera
2009-02-11, 16:59
Medlem
Citat:
Nu är vi lite OT här.. Arsenal spelar för mig den mest attraktiva fotbollen som finns, kanske inte för tillfället. Barcelona spelar kanske roligare nu men det är ju inte så att jag går och byter lag. England gillar jag helt enkelt för att det är England, har alltid velat unna dem framgång på grund av den kultur som finns där. Jo, lite underlig kanske, jag kan själv känna att det känns lite jobbigt att inte kunna hålla på sitt eget landslag i fotboll. I speedway eller handboll är jag dock en stark supporter av mitt landslag. Märkligt men sant, har ingen anledning att ljuga om det.

ok, ville bara få bekräftat det jag länge anat; att du är en fullkomligt ologisk och inkonsekvent människa. Står fortfarande fast vid att hålla på Sveriges motståndare "bara för att" framstår som rätt småaktigt. Men nog med off topic nu.
Citera
2009-02-11, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
ok, ville bara få bekräftat det jag länge anat; att du är en fullkomligt ologisk och inkonsekvent människa. Står fortfarande fast vid att hålla på Sveriges motståndare "bara för att" framstår som rätt småaktigt. Men nog med off topic nu.

Vad bra att du kan bedöma mig som människa efter att ha läst mina inlägg på ett fotbollsforum..
Citera
2009-02-11, 17:54
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Vad bra att du kan bedöma mig som människa efter att ha läst mina inlägg på ett fotbollsforum..

Här gör vi djupa personanalyser varje dag, visste du inte det

Angående kvällens match så håller jag med de flesta andra, som tror på att de kommer bli ett sömnpiller. Blir att växla mellan Kiss Kiss Bang Bang på sexan och matchen, skönt att kanalerna ligger precis bredvid varandra iaf.

Jag är nog mest intresserad av andra halvlek iaf, när Nannskog kommer in.
Citera
2009-02-11, 18:27
Medlem
Fotzens avatar
Tycker mittfältet ser hyffsat intressant ut, men att matchen kommer suga är jag helt säker på.
Citera
2009-02-11, 18:47
Medlem
Rick Derriss avatar
Expressen:

Andreas Isaksson

Adam Johansson, Olof Mellberg, Daniel Majstorovic, Erik Edman

Rasmus Elm, Kim Källström, Viktor Elm, Christian Wilhelmsson

Marcus Berg, Markus Rosenberg.
Citera
2009-02-11, 19:00
Medlem
Csabas avatar
Sänds matchen på tv?

Edit: Hittade svaret.
Senast redigerad av Csaba 2009-02-11 kl. 19:02.
Citera
2009-02-11, 19:19
Medlem
brianmolkos avatar
Hoppas någon rippar och lägger upp den för jag har inte den kanalen.
Citera
2009-02-11, 19:35
Medlem
GALLOWAY19s avatar
Hur fan får man in Eurosport? har alla vanliga kanaler, ingen boxer, hade Eurosport förut, men hur får man in den?
Citera
2009-02-11, 20:14
Medlem
Helle031s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GALLOWAY19
Hur fan får man in Eurosport? har alla vanliga kanaler, ingen boxer, hade Eurosport förut, men hur får man in den?
Du får inte in den om du inte har box.
De flesta hade Eurosport tidigare men har för mig att TV4-Sport ersatte den i grundutbudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in