2009-02-11, 20:44
Medlem
Villons avatar
Jag blir provocerad av Eurosports uselhet. Vem sänder egentligen landskamper i 4:3?
Citera
2009-02-11, 20:49
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
ok, ville bara få bekräftat det jag länge anat; att du är en fullkomligt ologisk och inkonsekvent människa. Står fortfarande fast vid att hålla på Sveriges motståndare "bara för att" framstår som rätt småaktigt. Men nog med off topic nu.

Mmm som om det bekräftar någonting, du är en bitter jävel du

Edit. Tråkig match hittills, kollar med kommentatorer från Österrike, till och med dom låter uttråkade
Senast redigerad av torrenttobbe 2009-02-11 kl. 20:52.
Citera
2009-02-11, 20:54
Medlem
Rick Derriss avatar
Märkte nyss att jag inte alls har tillgång till Eurosport. Dumt.

Hoppas på en utförlig rapport här i tråden allt eftersom matchen fortgår.
Citera
2009-02-11, 21:00
Medlem
danns avatar
Å va värdelöst eurosport är, ljudupptagningen på kommentatorerna låter förjävligt...
Citera
2009-02-11, 21:03
Medlem
Clay Allisons avatar
Fast på Radiosporten gör Dag Malmqvist och Ralf Edström ett bra jobb. När dom inte avbryts av bandy, allsvensk hockey och nyheter förstås.
Senast redigerad av Clay Allison 2009-02-11 kl. 21:06.
Citera
2009-02-11, 21:09
Medlem
P3RK3L3s avatar
Jag blir provocerad av Rosenbergs bisarra förmåga att sumpa målchanser. Har han inte fått tillräckligt med chanser i landslaget nu?
Citera
2009-02-11, 21:13
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Jag blir provocerad av Rosenbergs bisarra förmåga att sumpa målchanser. Har han inte fått tillräckligt med chanser i landslaget nu?

Ja, det där var inte vackert...värre än Tonis missade chans mot Julio Cesar i gårdagens Brasilien-Italienmatch, Rosenberg hade mer tid och avstånd till målvakten, borde ha kunnat lirka in bollen.
Citera
2009-02-11, 21:23
Medlem
Ändå en skön knäpp på näsan mot de andra kanalerna. Sidekicken till kommentatorn Bergwall (?) verkar dock inte ha mycket rätt.. Hörde jag fel eller sa han att Kim kan hota med skott från 40-50 meter?
Citera
2009-02-11, 21:23
Medlem
danns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3

skrämmande, varje gång tänker man nu måste det gå, denna gång grejar han det...
Citera
2009-02-11, 21:24
Medlem
Villons avatar
Misstänkte innan sändning att Eurosport skulle visa sig för usla för sådana här matcher, men de klarar sig på att matchen är långt uslare än jag kunnat tänka mig. Gräsmattan verkar sjukt dålig, går inte att driva bollen utan att titta på den hela tiden känns det som.
Citera
2009-02-11, 21:31
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Ja, det där var inte vackert...värre än Tonis missade chans mot Julio Cesar i gårdagens Brasilien-Italienmatch, Rosenberg hade mer tid och avstånd till målvakten, borde ha kunnat lirka in bollen.

Citat:
Ursprungligen postat av dann
skrämmande, varje gång tänker man nu måste det gå, denna gång grejar han det...

Det verkar inte ha något att göra med hans "svacka" i Bremen just nu heller, utan det ser likadant ut vare sig han spelar bra i Bremen eller inte. Det är en fet landslagsfixidé. Likt Zlatans 3 år långa måltorka. Där Zlatan ändå sitter säkert iom sina övriga kvaliteter är Rosenberg enbart intressant för landslaget i form av klinisk avslutare och han har verkligen inte visat upp den önskade kvaliteten.

Nannskog in 2:a?
Citera
2009-02-11, 21:33
Medlem
Villons avatar
Nu har Eurosport tagit sig ikapp och förbi matchens grad av uselhet igen. Reklamavbrott på måfå och intervjuer utan ljud. Fantastiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in