Man undrar ju hur stor del av de svenskar som reser till Tyskland som träget följer ett klubblag hemma i Sverige.
Gissar på att de flesta som springer runt med rosa jättehänder nere i Tyskland vanligtvis håller HV71, Frölunda eller nåt annat obskyrt lag med trumma i klacken.
Första halvlek avklarad och Anders Svensson var långtifrån imponerande. Om Källström sköter sina kort i andra halvlek så tror jag han spelar in sig i förstaelvan
Mikael Nilsson ska bara hålla sig hel i andra halvlek, då tror jag han blir startman på högerbacken.
Min enda tanke efter den här matchen är att jag undrar hur många svenskar som kommer hem utan plånbok efter sitt besök på ficktjuvskonventet på Råsunda i dag?
Första halvlek avklarad och Anders Svensson var långtifrån imponerande. Om Källström sköter sina kort i andra halvlek så tror jag han spelar in sig i förstaelvan
Mikael Nilsson ska bara hålla sig hel i andra halvlek, då tror jag han blir startman på högerbacken.
Tyvärr var inte Kim speciellt mycket bättre. Ett bra skott hade han men är han rädd för bollen eller vad är hans problem? Mittfältsspelet försvann nästan helt när Kim tog över.
När ska han prestera i landslaget?