2006-08-08, 11:47
Medlem
erikbes avatar
Idag tas en ny trupp ut. Tror att Rade Prica blir överraskningen efter sin succestart i Ålborg
Citera
2006-08-08, 15:30
Medlem
P3RK3L3s avatar
Ljungberg utsedd till ny kapten.

Ännu en av de mer hetlevrade typerna i landslaget. Men det blir säkert bra. Han kämpar ju som ett djur iallafall och det kan ju vara bra att ha en engagerad kapten.

http://www.expressen.se/index.jsp?a=652091
Citera
2006-08-08, 15:34
Medlem
erikbes avatar
Jonsson lägger av alltså. Inte mig emot. Riktig dussinlirare http://www.svenskfotboll.se/t2.aspx?p=152141&x=1&a=437433

Ingen Prica men väl en chans för min gamla favoritklippa Mikael Antonsson
Citera
2006-08-08, 15:47
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Jonsson lägger av alltså. Inte mig emot. Riktig dussinlirare

Som supporter till landslaget håller jag med; han är en typisk "kval"-spelare, ungefär som Allbäck. Värdefull mot dåligt motstånd, inte tillräckligt bra mot kvalificerat motstånd.

I Allsvenskan och Djurgården är han däremot en bra spelare, med en vinnarskalle och löpvilja som verkar opåverkad av omgivningen. Blårandigt omdöme måste vara väl godkänd.

Ännu en kille på svensk-dansk nivå

- F.G
Citera
2006-08-08, 15:49
Medlem
erikbes avatar
Inte så att jag tycker att han verkar vara dum i huvudet men som spelare tycker jag att det finns andra spelare som skulle lyckas mycket bättre
Citera
2006-08-08, 15:49
Medlem
timehunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Som supporter till landslaget håller jag med; han är en typisk "kval"-spelare, ungefär som Allbäck. Värdefull mot dåligt motstånd, inte tillräckligt bra mot kvalificerat motstånd.

I Allsvenskan och Djurgården är han däremot en bra spelare, med en vinnarskalle och löpvilja som verkar opåverkad av omgivningen. Blårandigt omdöme måste vara väl godkänd.

Ännu en kille på svensk-dansk nivå

- F.G

Håller också med, knappast någon förlust att han slutar. Han var bra i EM 2004 men efter det har han inte vart så bra, förra matchen för DIF var han ju osynlig eller om det var matchen innan det.
Citera
2006-08-08, 15:50
Medlem
erikbes avatar
Berglund uttagen, kommentar? Snabb pagekille att slänga in som kontringsspelare
Citera
2006-08-08, 15:51
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timehunter
Håller också med, knappast någon förlust att han slutar. Han var bra i EM 2004 men efter det har han inte vart så bra, förra matchen för DIF var han ju osynlig eller om det var matchen innan det.

Nej, han gjorde en bra match mot Helsingborg, slet som vanligt och hade dessutom flera smarta framspelningar nära mål. Jag gillar Jonson, men är förvisso part i målet. I landslaget har han aldrig varit framstående.

- F.G
Citera
2006-08-08, 15:54
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Berglund uttagen, kommentar? Snabb pagekille att slänga in som kontringsspelare

Frisyren är ett stort problem. I övrigt vete tusan, har inte hans tåg gått redan? Måste medge att jag inte sett honom ordentligt på flera år.

Mitt tips på nästa permanenta tillskott till landslaget är Johan Elmander.

- F.G
Citera
2006-08-08, 15:56
Medlem
Vryzass avatar
Berglund... Man lutar sig ju inte direkt mot en snubbe med panikångest när matcherna står och väger...?

"Kom igen nu Berglund, du måste sätta den här straffen! Nej, lägg dig inte ner i gräset, kom igen upp med dig!
Ta bort händerna från ansiktet, sluta rulla runt och gråta och slå straffen!"

Citera
2006-08-08, 16:09
Medlem
Bra att dom valde Ljungberg, men det var väl rätt givet egentligen.

Kul med Antonsson i landslaget igen, hoppas nu fan att det går bättre än senast

Kennedy var väl en liten surprise får jag säga, kan bli kul o se om han har utvecklats någonting.

Berglund känns ju bara så jävla passé, jag tänker fortfarande på honom som den där unga, lilla snabba killen men nu börjar han ju fan bli gubbe så nej tack han behövs inte. Finns inte på världskartan att han skulle kunna prestera mot ett riktigt bra lag i ett kval eller slutspel.
Citera
2006-08-08, 16:16
Medlem
erikbes avatar
Kennedy såg jag inte ens. Hur gammal är han, 25? Är det någon som kan stava till hans efternamn utan att fuska förresten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in