2021-10-02, 18:17
  #37873
Medlem
Gyökeres inkallad.
Citera
2021-10-02, 19:20
  #37874
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Ej bekräftat ännu.

Bekräftat nu.
Citera
2021-10-03, 13:24
  #37875
Avslutad
Någon mer som stör sig på att 4-4-2 är hugget i sten? Borde man inte kaaanske testa en ny formation med tanke på spelarmaterialet?
Citera
2021-10-03, 13:38
  #37876
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hinku
Någon mer som stör sig på att 4-4-2 är hugget i sten? Borde man inte kaaanske testa en ny formation med tanke på spelarmaterialet?

När man ser Sverige gå upp så ser man att det blir mer något i stil med 3-4-3 eller 3-4-1-2.

4-4-2 har vi vid försvar, välbalanserat om ni frågar mig.
Citera
2021-10-04, 00:54
  #37877
Medlem
MrSkargards avatar
Mattias Johansson ersätts av Daniel Sundgren. Hur har det gått för honom sen han pissade på AIK? Gjort det bra i Grekland?
Citera
2021-10-04, 08:24
  #37878
Medlem
Olsen ,är han untoucheble?
Citera
2021-10-04, 08:39
  #37879
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Olsen ,är han untoucheble?

Vem skulle gå före tänker du?
Citera
2021-10-04, 09:02
  #37880
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.G.R
Vem skulle gå före tänker du?
Vet de fan,men vet ju att Olsen i landslaget alltid överpresterar men nu i Sheffield har de verkligen inte sett bra ut..

Nordfeldt e väl närmast i rang få chansen väl?
__________________
Senast redigerad av drhasch81 2021-10-04 kl. 09:04.
Citera
2021-10-06, 18:21
  #37881
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Mattias Johansson ersätts av Daniel Sundgren. Hur har det gått för honom sen han pissade på AIK? Gjort det bra i Grekland?

Ska tydligen ha gjort det bra i Grekland ja. En av ligans bättre YB.

Enligt min mening är det väldigt jämnt på HB mellan:

Emil Krafth
Mattias Johansson
Daniel Sundgren
Anton Tinnerholm (skadade sej dock nu)
Johan Larsson
Citera
2021-10-06, 18:58
  #37882
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Mattias Johansson ersätts av Daniel Sundgren. Hur har det gått för honom sen han pissade på AIK? Gjort det bra i Grekland?


Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ska tydligen ha gjort det bra i Grekland ja. En av ligans bättre YB.

Enligt min mening är det väldigt jämnt på HB mellan:

Emil Krafth
Mattias Johansson
Daniel Sundgren
Anton Tinnerholm (skadade sej dock nu)
Johan Larsson

Sundgren fick en väldigt bra utveckling i år jämfört med förra året då han var djupt i frysboxen och Aris rakt av vela göra sig av med honom, sen blev det en ny tränare som trodde betydligt mer på honom så han blev en av ligans bästa högerbackar.

Tror nog att det är tvillingarna Andersson eller Wahlqvist som är efter Sundren i hierarkin.
Citera
2021-10-06, 20:40
  #37883
Medlem
Fan va deppig situation endå när spelare som Magnus Eriksson, Milosevic, Thelin, Johansson, Martin Olsson, Sundgren etc får platser. Säger en del om hur mycket vi lider av kvalité i defensiven samt hur vi lider av skador just nu.

Säger inte att de är alla dåliga spelare i sig.. men om deras kaliber räcker för landslaget, och så många i den nivån, så är det inte skit inspirerande för tillfället imo.

Hoppas alla Allsvenska-älskare förstår mig rätt nu, i landslagsperspektiv.
Citera
2021-10-06, 21:01
  #37884
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Fan va deppig situation endå när spelare som Magnus Eriksson, Milosevic, Thelin, Johansson, Martin Olsson, Sundgren etc får platser. Säger en del om hur mycket vi lider av kvalité i defensiven samt hur vi lider av skador just nu.

Säger inte att de är alla dåliga spelare i sig.. men om deras kaliber räcker för landslaget, och så många i den nivån, så är det inte skit inspirerande för tillfället imo.

Hoppas alla Allsvenska-älskare förstår mig rätt nu, i landslagsperspektiv.

Jag håller helt och hållet med dig. Det är nästintill deprimerande. Och så typiskt att Pontus Jansson gör det det stabilt i ett PL-lag nu som går bra i PL och nu tackat nej till landslagsspel framöver. Sedan förstår jag inte hur Gudmundsson kan hållas utanför den här truppen specifikt, jämfört med sina konkurrenter Augustinsson och Olsson är han den som får speltid i ett topplag i CL. Olsson är skadebenägen och äldre. Augustinsson har spelat noll sekunder i Sevilla.

Sedan förstår jag inte uttagningen av M. Eriksson överhuvudtaget. Skulle jag vilja se någon annan spelare i Allsvenskan få en plats skulle det nog vara Hjalmar Ekdal. Tror vi kommer få se honom i en toppliga framöver.

Quaison och Thelin i gulfklubbar känns inte optimalt heller. Och Quaisons motivering till varför han valde Saudiarabien framför spel i en toppliga är udda och anmärkningsvärd.

Hade velat se J.Karlsson från start på topp, vid anfall går Forsberg i en fri roll tillsammans med honom och Kulusevski. Vore riktigt kul att se med tanke på de verkade hitta varandra i sista delen av Greklandsmatchen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in