Citat:
Ursprungligen postat av
Idkreallyknow
Men brukar inte Johansson komma in rätt ofta? Frågan är vem som skulle komma in istället i truppen, tror nog Andersson eller Tinnerholm svårt att se Holm komma in då han är med i U21.
Menar du i klubblaget? Han har inte spelat så mycket vad det verkar, Legia verkar dessutom ha haft en riktigt dålig inledning på ligasäsongen, går ju dock bra i EL där han är startgubbe, vinst mot Spartak Moscow och nu Leicester. Dom kanske har lagt för mycket krut på EL istället för ligan.
Sundgren skulle nog komma in som ersättare om inte Johansson är fit.