Citat:
Ursprungligen postat av
TrolleriKonto
I VM 2002 vann Sverige gruppen före Argentina, England och Nigeria. Men landslaget var alltså "usla".
Det är ju omöjligt att ta dig seriöst.
Du borde sätta ett alkholås på din internetuppkoppling.
Och ja, utan Zlatan åren 2002-2016 - oklart varför du förkortar hans landslagskarriär med sex år - hade det definitivt inte gått sämre för landslaget, förmodligen bättre.
Kolla på facit efter att Ibrabimbobitch försvann: VM-kvalificering på bekostnad av Holland och Italien, kvartsfinal i VM, seger i gruppen i Nations League, EM-kvalificering.
Det var mer tur att Sverige ens gick vidare frång gruppspelet i VM 2002, vi imponerade överhuvudtaget inte i det mästerskapet. Och till kvalet till VM så hade vi tur som stötte på Italien i playoff, italienarna hade då sitt sämsta landslag så länge jag har levt iaf. Och i båda playoff matcherna mot Italien så blev vi utspelade av Italien - trots att vi gick vidare, hade vi stött på tex Danmark i playoff så hade vi nog missat VM 2018. Tycker du att SE imponerade under kvalet till EM?? Norge var ff närmare vinst i båda matcherna mot oss än vad vi var.
Zlatan har räddat SE i många, många viktiga kvalmatcher, även om han som oftast underpresterade i mästerskapen.
Bryr mig inte a shit om du tar mig seriöst eller ej, men det finns lite belägg i dina kommentarer.
Sitter och avnjuter en ädlad cognac as we speak
Hursomhelst, så är det lite lustigt att Sveriges 3 största fotbollstalanger de sista 20+ åren en 2x blattar och 1 neger.