Citat:
Ursprungligen postat av
Delokrat
Jag tror inte att Janne kallar in Zlatan eller försöker övertala honom. Zlatan måste själv sträcka ut en hand. Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte ens om Janne skulle ta med honom om möjligheten fanns. Jag menar, ingen kan ju direkt klaga över att det går dåligt (om vi går till vm dvs), och en gruppdynamik som har byggts upp kan raseras otroligt fort när någon med en karaktär som Zlatan börjar röra om i grytan.
Citat:
Ursprungligen postat av
kristofferG
Om Janne kallar in en 37-årig avdankad skit-zlatan kommer jag aldrig se på fotboll mer. Maken till mer spelförstörande pjäs får man leta efter. Synd för alla United-fans att han är tillbaka, ni som hade något på gång.

Var så säkra på att svensk media kommer börja diskutera en återkomst för Zlatan om han nu gör en någorlunda godkänd säsong hos United och då blir det automatiskt press på Janne (D.K på Expressen har redan börjat göra det, en stor Zlatan-vurmare). Får hoppas att Janne orkar stå emot trycket för om det är något Zlatan har så är det makt över svensk media så kåta som dem är i honom.
Sedan om han kan anpassa sig efter Janne och laget så är det kanske en tillgång, men jag ser fan inte Zlatan som någon större förlust efter att vi har spelat såhär bra.